Gå til innhold

perfekt frilørdag med sambo


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen forslag til romantisk lørdag med kjæresten?

Vi ser ikke så mye til hverandre da vi begge er opptatt med jobb....

Nå vil jeg prøve å finne på noe koselig sammen vi to ......

Han er ute med kamerater i kveld. Selv har jeg akkurat kommet hjem fra jobb.

Liker ikke at omtrent alt han ser til meg er en trøtt og sliten jente som aldri orker noenting ... han er mye ute og der møter han jo så mange andre jenter .... vil vise at han har en sexy dame han også - gjøre han stolt av meg , en normalt grinente og sliten jente .....

Aller helst kunne jeg tenke meg kle meg sexy og gå ut på byen og overraske han nå ... men kanskje beste ide er å planlegge en sexy/romantisk dag i morgen???

Tar i mot alt av forslag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å starte dagen med en deilig frokost sammen?

Steg noen egg, kok te eller kaffe og tenn et stearinlys selv om det er lyst ute. Etterpå dusjer dere sammen, før dere kler på dere og tar en tur ut. (forutsetter fint vær)

Ta en tur til byen/sentrum (eh vet ikke hvor du bor) og gå rundt og titt på folk. Spis lunsj på en kafe, og stikk innom et museum eller en kino på dagtid.

Gå innom matbutikken og kjøp inn råvarer til en deilig middag dere kan lage sammen på kvelden. (eller dere kan gå ut å spise på restaurant)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta han med til en undertøysbutikk og la han hjelpe til med å finne kveldens antrekk til deg hvis dere skal være hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...