Gå til innhold

Sludderdagbok!


Usikker

Anbefalte innlegg

Oisann - takk for hilsen T.mor :vinke:

Godt nyttår til deg også :nissevink:

Ingen stor nyttårsfeiring for meg. Satt hjemme alene. Kompisen min som jeg bruker å feire sammen med fikk sin mor hjem fra sykehuset i går, og ønsket ikke at hun skulle være alene første kvelden hjemme. Så da ble jeg alene her. Trist og tungt, men slettes ikke første gang det har skjedd.

Jeg kom meg gjennom kvelden - gråt mine bitre tårer da rakettene gikk av. Ikke så mye fordi jeg var alene, men p.g.a. mange andre årsaker. Jeg har aldri likt nyttårsaften - er en slags "oppgjørsdag" for meg, og min "konto" stemmer aldri :forvirret:

Hvem kan gjøre noe med det da? Ingen andre enn meg hvertfall - og jeg sliter med det. Må innrømme det ja..............uff, ikke enkelt.

Idag har jeg virkelig tatt nyttårbadet. Tro'kke jeg trenger å bade mer før til våren jeg altså. Tror jeg :klø:

Nå er ørene mine tette av vann - sånn dotter liksom. Ekkelt :slåss:

Nå må jeg ha litt mat kjenner jeg. Får se hva kjøleskapet inneholder. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem i heiteste har hivd sånne forkjølelses-basselusker på meg :kjefte:

Fanken, det er jo sååå slitsomt jo :forkjola:

:slåss: mot basseluskene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg :slåss: fortsatt mot de hersens førkjølelsesbassluskene. Er så slitsomt å være tett. Til og med å spise ei brødskive gjør en jo andpusten jo :roll:

Har avlyst en tannlege-time i morgen. Er det ikke litt dumt at pasienten må sitte med munnbind a :klø:

Ergo - så avlyste jeg.

Nå skal jeg :tanpuss: og gjøre klar en iskald klut som jeg legger på panne og neserot. De lindret veldig forrige natt - så jeg prøver det igjen.

Det hindret meg faktisk i å bli så innmari tett.................det er jo når det blir varmt at det tetter seg - ergo så var en iskald klut en god idè faktisk. *I'm very very glup*

God natt flickor :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er igjen noen slike hoste-basselusker enda. Også noen sånne snørre-basselusker...............men er mye bedre. Så i morgen håper jeg at kontor-naboen slipper å høre meg hoste. Hun har truet med å sende meg rett til legen hvis hun hører lyd fra meg :gjeiper:

Også har jeg fått vekk all jula fra stua - dvs, eskene står der enda da. Men de har nok sprunget opp trappa i løpet av natta vil jeg tro. De bruker å gjøre det nemlig :filer:

Jeg har strøket masse små-duker (brikker/løpere) idag. Hadde en god del oppsamlet som jeg fikk vasket i løpet av jula. De også løper nok opp trappa i løpet av natta og legger seg pent ned i kommode-skuffene sine. :eeeh:

Naboen har nok glemt meg i dag. Han lovet å stikke innom i løpet av kvelden og skru sammen den vasken i kjeller'n. Enten kom han sent hjem, eller så har han glemt hele meg............. Vel, det ordner seg nok i morgen.

Men, det betyr jo at jeg ikke fikk vasket noe klær i dag da. *sukk*

Ellers så har jeg visstnok sovnet et par ganger på sofaen idag - den siste gangen var under herre-håndballkampen som var ferdig litt før ni............ og jeg våknet da det var igjen 5 min. Så jeg lurer på når jeg får sovet i natt jeg.............. Vel, min egen feil :klaske:

Ny uke står for døren - og jeg vet den blir hektisk, sånn arbeidsmessig. Men, bedre å ha mye å gjøre enn å tvinne tommeltotter da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da har vaskemaskinen vært i funksjon igjen :tommelsmil:

Har mekket et provisorisk opplegg slik at vannet renner ut der det skal. Måtte kjøpe en ny slange her om dagen, og få festet denne.

Og det er påvist brudd i et rør tilknyttet kloakk-kummen utenfor her - så da er det bare å starte å grave. Uten at det koster meg 5 øre........... Toppers!

Ønsker nemlig ikke mere bæsj i kjeller'n :sprettoy:

Kjeller'n begynner å bli brukandes igjen også - så nå går alt så meget bedre.

Men snørr og hoste er intakt altså. Passer nemlig veldt godt på det jeg får tak i uten å måtte jobbe så mye for det. Må som regel jobbe for å få noe jeg - men snørr og hoste kommer helt av seg sjøl. Fine greier :eeeh:

Lønning har jeg fått idag og. Lurer på hva jeg skal bruke den til jeg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...