Gå til innhold

Sludderdagbok!


Usikker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søndager kan være oppskrytt ja. En søndag er dagen før mandag og jobb, og når man ikke har fri dagen etter så er det ikke en fullverdig fridag.

Etter at vi endelig har forstått hvordan ventilasjons- og varmegjenvinningsanlegget fungerer her i huset så har jeg hatt min første natt her hvor jeg faktisk følte meg våken og uthvilt da jeg våknet. Ellers har jeg følt meg som i en evig koma.

Kos deg på håndballkamp du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bare skal slappe av i dag, Usikker!

Man er vel ikke tiltaksløs fordi man lytter til kropp og sinn i stedet for å gjøre det som forventes. Og er ens egne forventninger til seg selv ikke de verste?

Inn i godstolen med deg, føttene opp, og tenk på noe godt - med god samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egne forventninger er no dritt :frustrert:

Jeg gikk meg en liten tur da - innom en bensinstasjon og kjøpte meg en avis. Har strikket ferdig Dru sin veske forresten - og den ligger nå til tørk. Ble ganske fin den synes jeg sjøl :sjenert:

Har også vært på håndballkamp og sett det eldste gullet mitt spille. De vant soleklart da............ :klappe:

Min søster hadde vært og hentet de tre små gullene, så de var også på plass i hallen. "Stinkbomba" kom og hvisket til meg "tante - skifte bleie"............ Vel, det va'kke noe bleie i hallen, så vi måtte vente til vi kom hjem. Men da fikk "bomba" rein, tørr bleie :ler:

Nå blir det vel sofaen resten av kvelden vil jeg tro. Må bare skifte til en mer konfortabel bukse-som-matcher-med-sofaen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om "stinkbomba" lukter litt sånn derre bæsj av og til - så er han innmari søt og sjarmerende altså :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om "stinkbomba" lukter litt sånn derre bæsj av og til - så er han innmari søt og sjarmerende altså  :hjerter:

Er ikke noe rart, jeg vet hvem han slekter på. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bowlet idag.............. slo alle i første omgang og suksessen gikk jo til hodet på meg. Kan dere gjette hvordan det gikk i de to neste omgangene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sjekk klokka a.............. og kalender'n.

Jeg er oppe såååå tidlig på en lørdag liksom. Bekymringsfullt :klø:

Vel - må jo si at jeg la meg veldig tidlig i går kveld også da............. litt-etter-ni................. og det på en fredagskveld. Kroppen bare sa fra at den ville sove, og da tenkte jeg at "da får kroppen få det som den vil"............. Og jeg sovna.

Men - så våkna jeg jo før klokka var åtte i dag også da.

Først må jeg ut og hente ved - og avisa.

Så skal det spises frokost. Ha'kke helt bestemt meg om det blir havregrøt eller brødskive idag. "Stort problem ahead"

Så blir det visst litt håndball idag - har noen håpefulle stjerner i familien. Hun på sju skulle visstnok i ilden kl. 09.00 idag, men da sa tante "da sover jeg". Og det var greit - jeg får se på henne en annen gang. Så da blir det de store snuppene som får heiarop fra tante idag. To kamper - i to forskjellige haller. Men, er man tante, så er man tante.

Lille "stinkbomba" skal bli med meg hjem etter siste kamp. Det gleder vi oss til - begge to. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var oppe ni! Det er egentlig helt gull å stå opp tidlig når det er helg, deilig å kunne sitte leeeenge med kaffekopp og morgenkåpe får dagen begynner. Men det betinger jo at man legger seg i normal tid da, for å være trøtting er ikke noe særlig. I går klarte jeg å pelle meg i seng akkurat da jeg skulle til å duppe på sofaen, viljesterk hva? :ler:

:vinke: Ha en flott lørdag! :heiajente: Heie litt fra meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...