Mrs. K Skrevet 13. februar 2007 #41 Del Skrevet 13. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2007 #42 Del Skrevet 13. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 13. februar 2007 #43 Del Skrevet 13. februar 2007 Usikker?? ER du her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #44 Del Skrevet 14. februar 2007 :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2007 #45 Del Skrevet 16. februar 2007 God helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #46 Del Skrevet 16. februar 2007 Har fri idag jeg Mie - har du God helg ja, skal passe 3 små gullegullegulleunger i helgen, dvs fra lørdag til søndag. Også skal vi på lekeland på søndag - og senere i bursdag. Blir søndag en hviledag for tante da mon tro :klø: Næ-æi.......... men det gjø'kke noe I dag har jeg nok en gang planer om å rydde litt.............. Planer er til for å brytes - slik at man kan gjøre noe som er gøy istedet - ikke sant Vel - først skal jeg hvertfall klare å slenge noen klær i vaskemaskinen. Og så mååå jeg jo bare lese avisa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 16. februar 2007 #47 Del Skrevet 16. februar 2007 Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #48 Del Skrevet 18. februar 2007 Helgen er over - tante er sliten - og imorgen skal jeg jammen på jobb igjen Ønsker alle i god uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 20. februar 2007 #49 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei, hei, hvordan går det med deg Usikker? Koselig at du hadde besøk i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #50 Del Skrevet 21. februar 2007 I dag har jeg vært på svømmekurs. Svømmekurs for voksne. Endelig har jeg fått somlet meg til å melde meg på - OG starte! Er så utrygg i vannet - men liker egentlig å være der :klø: Så mitt mål er å bli tryggere i vann. Vi var 7-8 damer, og 2 stk herremenn. Noen kan ikke å svømme i det hele tatt, og har som mål å lære å svømme. Andre er der for å overvinne vannskrekken sin. Også var det 2 av oss som svømte ganske bra (var jo for proffer å regne i den gruppa ), men som sliter med pusteteknikk, svømmeteknikk og utrygghet i vann. Var godt å være i omgivelser som tar hensyn - og ikke plasker vilt rundt seg. Ellers så sitter jeg under 2 tepper i sofaen og små-fryser. Var hjemme såpass sent i kveld at det ikke var noen hensikt å fyre i ovnen. Skal legge meg snart allikavæl - skal bare feire Kongen først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #51 Del Skrevet 24. februar 2007 Lørdags kveld uten en armkrok å krype inn i er trist Noen dager savner jeg så inderlig noen å dele tanker og følelser med.......... og idag er en slik dag Men uka har vært ganske grei da. Kveldsmøte på jobb, overtid en annen kveld, svømmekurs på onsdag og vanngymnastikk på torsdag. Og idag har jeg bare sløvet................ Stod opp tidlig for å se på norsk gull, og det første jeg så da jeg skrudde på TV var at Petter'n tryna i snøen. Lurer på om det var min skyld at han falt jeg :klø: Nå må jeg se om jeg kan finne noe mat. Kjenner jeg er litt sulten. Sov bort middagen nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. februar 2007 #52 Del Skrevet 25. februar 2007 Definitivt ikke din feil at han falt. Håper lørdagen ble grei til tross for savnet, Usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #53 Del Skrevet 25. februar 2007 Definitivt ikke din feil at han falt. ← Puster-lettet-ut Lørdagen ble sånn-passe, men noen tårer på pute til kvelds Idag har jeg vært ute og spasert (i sakte tempo) en liten tur. Kommunale veien er så klart ikke brøytet - så det var tungt å gå. Blir så irritert på de politikerene som ikke skjønner at man kan faktisk spare penger på å brøyte litt ofte. Må da være bedre å brøyte veiene slik at ulykker kan unngås. Vil tro at alle etterpå-utgiftene etter ulykker koster samfunnet mer enn det litt brøytepenger gjør............. Etterpå måkte jeg snø i innkjørselen min - og det første til røde roser i kinna. Og etterpå har det vel vært sofaen ................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #54 Del Skrevet 9. mars 2007 Blir så frustrert og oppgitt over kollegaer som ikke orker/gidder/klarer å gjøre jobben sin. "De har så mye å gjøre".......... Tror de ikke at andre har det kanskje? Og de som har mest å gjøre har da tid til røykepauser både i tide- og utide. De har tid til skravling ............ de har tid til å surve og klage. Det eneste de er flinke til er å gå hjem akkurat på klokkeslettet klokka fire Lurer på om de skjønner at de er en bit av hele sirkelen. Svikter ett ledd - ja så forplanter det seg til hele leddet. Ergo må de som kommer etter i kjeden utsette sine jobber......... vente og vente og vente............ Og det ender ofte med at jeg må sitte overtid Har ikke noe imot overtid jeg altså - men også jeg kan bli sliten og kjei. Fanken - i dag begynte jeg å gråte på jobb............. jeg må mase på folk, de holder ikke frister........... blant annet fordi noen andre ikke gjør det de skal gjøre. Også får jeg kjeft fordi jeg maser og fordi bedriften bruker det-og-det systemet :klaske. Dette blir en vond sirkel............... Lurer på om jeg skal streike neste måned jeg..........så kan de få se Og nå er det helg. Ingen planer - blir vel å sove da tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2007 #55 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei min venn! Jeps, sånt er kjipt. Jeg er oppgitt over energislukere. Har noen sånne rundt meg fra tid til annen - sånne som på en måte suger ut all energi og glede jeg har i meg bare ved sitt blotte nærvær. Noen ganger er det fryktelig vanskelig å ikke glefse litt etter enkelte altså.. Håper helgen blir fin! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #56 Del Skrevet 18. mars 2007 Energisluker - var et beskrivende ord. Det skal jeg bruke ja Ellers så går livet sin skjeve gang............ med opp- og nedturer. Også noen svømmeturer et par ganger i uka. Merker framgang på vannfronten jeg - og det tar jeg på den positive kontoen Ellers så har jeg vasket bilen idag - og det gjorde at naboen fikk sjokk. Han trodde ikke det han så *fniis* Og imorgen trur jeg pinadø jeg tar en tur på jobb igjen. Ukene går så innmari fort - jeg føler at tiden bare løper fra meg jeg. Hva gjør man med det a :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 18. mars 2007 #57 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei hei hvordan går det med deg Tiden løper av gårde ja. Aner ikke hva man gjør med sånt jeg. Har samme "problemet" selv. Vaske bil ja, vi skal bare få oss en høytrykksspyler så kan vi også vaske bil utenfor her. Har ryddet litt i bedene i dag. Plantet påskeliljer, sett på krokusene som spretter opp, trimmet rosene litt og ellers ryddet opp døde grener her og der. Det er masse spennende i bedene så det skal bli kjekt til våren og sommeren og se hva det er alt sammen Er det noe vårstemning på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #58 Del Skrevet 18. mars 2007 Vårstemning og vårstemning fru Blom............. her var det ca 10 cm med nysnø idag. Akkurat som om jeg hadde bestilt det Og masse snø i hagen enda - så her blir det nok en stund til vi kan rote i blomsterbedene ja. Men solskinn har det vært i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 24. mars 2007 #59 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei min venn. Håper du får en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #60 Del Skrevet 24. mars 2007 Lørdagen har vært grei den - så langt. Hadde lille gullet mitt på overnatting i natt - la han i senga mi, sånn at jeg kunne kjenne varmen og pusten fra han i natt. En herlig liten fyr - lå på tante sin arm og koste seg i dag tidlig Vi var på en liten bytur på formiddagen, jeg måtte klage på noen sko. Brukte de i 3 timer - og så gikk de opp i sømmen. Drittsko Etterpå gikk lille vennen min og jeg i byen - på hans premisser. Vi var innom en dyrebutikk og så på en kanin, så var han innom en annen forretning og prøvekjørte et legotog som var utstilt der. Da kunne jo jeg kikke litt i hobby-avdelingen så lenge Så avsluttet vi byturen med å gå ned på stasjonen og kikket på det stoooore toget. Lille vennen hadde lyst til å kjøre toget han da.........også hadde han "lyst å kjøre buss". Men vi ble enige om at det kunne vi gjøre en annen gang Kjørte han hjem midt på dagen, og etterpå har jeg bare slappet av på sofaen - og kikket på TV. Sovet et times tid også. Nå når kvelden kommer - da kommer savnet etter noen å småprate med - kose med - være nær - noen å "pusle for". Vet ikke hvor mange kvelder jeg har lagt meg tidlig jeg - for å unngå å "ramle-ned-i-gjørma" - og unngå savn og lengsler Føler meg fanget i mitt eget fengsel *sukk og stønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå