Mie Skrevet 13. april 2007 #61 Del Skrevet 13. april 2007 Det er ikke direkte travelt å lese oppdateringene i denne boken heller ser jeg. Ønsker deg en flott helg, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 13. april 2007 Forfatter #62 Del Skrevet 13. april 2007 Det skjer så lite i mitt liv atte det er'kke noe å skrive om :klø: Kjedelig, men sant...............og det er jo min skyld også. Man må jo ta litt initiativ og gjøre noe sjøl Men - det så mange "men" i mitt liv (ikke les menn) ............. og det vet du Uansett - nå tror jeg det blir litt tid i sola i helga. Skal være barnevakt, og de ungene elsker å være utendørs, så da må nok tante også være det Jeg skal hvertfall sette ut hagemøblene på terassen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 13. april 2007 #63 Del Skrevet 13. april 2007 Vet det, vennen. Her skal det også taes et tak utendørs i helgen, planen er å grille i morgen og jeg kunne tenke meg å gjøre det på en noenlunde koselig uteplass - ikke sånn som det er nå; salig blanding av akebrett og hagemøbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #64 Del Skrevet 20. mai 2007 Her var det dødt............ :icon_neutral: Sola skinner ute - jeg har spist frokost på en solfylt terasse. Alt vel så langt. Leste avisa - kom over en artikkel der................. og da velter det savn og såre følelser innover meg. Blir totalt "vippet av pinnen".............. Går inn - låser døra - og noen linjer kommer ned på et ark. "Hun sa stopp – hun sa nei Snudde rundt – gikk sin vei Du sa det var over Det er oss nå – oss to - jeg lover Et øyeblikk var jeg i lykkens land Jeg trodde det knapt – det gikk ikke an Hun kom tilbake – du tok henne inn Nå er det hun som ligger i armkroken din Jeg visste det – skjønte det hun vant – jeg tapte – lenge før du sa det" Og her sitter jeg.........fanken å. Blir aldri kvitt disse såre, vonde tankene, men samtidige gode og herlige minner, om en jeg traff på min veg. :cry: Vet ikke hva jeg orker å gjøre nå............... må uansett ta noen minutter på senga. Har planer om å reise til gartneriet og finne litt mer sommerblomster. Det får meg kanskje i bedre humør. Må finne på noe hvertfall................ Kanskje jeg kan vise rompa til naboen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #65 Del Skrevet 22. juni 2007 Her var're dødt ja..........ikke mye sludder heller Jaja, man får ikke mer moro enn man lager sjøl......... til alle kjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 9. juli 2007 #66 Del Skrevet 9. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 1. august 2007 Forfatter #67 Del Skrevet 1. august 2007 Lenge siden jeg har skrevet noe her............. Noen ganger går jeg inn her for å skrive, bare for å gå ut igjen - jeg er så lei av å mase om de samme tingene. Men det er jo disse tingene (tankene) som er så plagsomme og slitsomme. De tapper meg for krefter og pågangsmot. Er i elendig fysisk form - og klarer ikke å komme igang med trimmingen. Var jo i veldig bra form i fjor - før jeg skadet benet. Måtte være i ro......og da raste alt. Kiloene kommer tilbake - pusten er tung. Er drittlei alle dumme tanker - vonde sirkler - manglende initiativ og lyst til å foreta meg ting. Egentlig har jeg bare lyst til å sove.........sove.........sove............ Sove bort alt som er trist og tungt og vanskelig. Og når jeg våkner igjen - ja, da skal livet være godt å leve. Men det vet jeg jo at aldri skjer da............. man må gjøre noe sjøl for å endre på ting. Jeg vet alt om det. Innimellom så er det jo lyspunkt - og hendelser som gjør livet okei. Men - ja, det er så mange men........ Savn, lengsler, drømmer............. Ting som aldri ble slik jeg hadde troddd, drømmer som aldri har gått i oppfyllelse. Jeg er sliten jeg.......... og nå skal jeg uansett krype til køys. Er trøtt. Sov godt :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 4. august 2007 #68 Del Skrevet 4. august 2007 Hei min venn. Selv om jeg ikke akkurat reker ned dørene her, så tenker jeg på deg. Men det vet du jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 5. august 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 5. august 2007 Hei snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 5. august 2007 #70 Del Skrevet 5. august 2007 Så mange nye smileys her jo - jeg kjenner meg ikke igjen! Denne ---> :søvn: må jeg snart ligne litt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emi Skrevet 5. august 2007 #71 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 6. august 2007 Forfatter #72 Del Skrevet 6. august 2007 Så mange nye smileys her jo - jeg kjenner meg ikke igjen! Denne ---> :søvn: må jeg snart ligne litt på. Sånn skal jeg snart prøve også, men jeg sov så lenge i ettermiddag at jeg vet ikke når det blir .......... Herlig å sove ute på verandaen, med et lunt fleece-teppe slengt over en solbrun, slank kropp Men altså - sove ute i ettermiddagsskyggen......... det er godt det Hei, jeg kjenner deg ikke, men tillot meg å lese dagboka di likevel. Håper ting blir litt greiere etter hvert. Og du - jeg har sånne fordømrade frekkis kiloer jeg også, jeg har ikke bedt dem komme. De kiloene har en tendens til å komme ubedt Bare å kikke innom det, kos med besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 11. august 2007 Forfatter #73 Del Skrevet 11. august 2007 Håper ting blir litt greiere etter hvert. Ting blir aldri greiere for meg..........det har jeg gitt opp å tro og håpe på. For leeeenge siden For meg handler det om å leve med, takle det. Og det har jeg bevist mange ganger at det klarer jeg. Tungt - jada, men jeg klarer det. Med litt hjelp Ellers så har det i hele dag. Og jeg har bort mange timer. Helg liksom Jaja, det er nå bare en gang mitt liv dette. Meg sjøl jeg kan takke. Jeg må gjøre noe - jeg må "ta tak" - det er meg det står på............. Nå er det vel snart sengetid - er det ikke :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 13. august 2007 Forfatter #74 Del Skrevet 13. august 2007 Få'kke sove, enda så trøtt jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 24. august 2007 #75 Del Skrevet 24. august 2007 Ville bare stikke innom deg og si Ha ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 27. august 2007 Forfatter #76 Del Skrevet 27. august 2007 Noen kjipe dager nå, også så gøy å få mensen attpåtil. Mensen er noe dritt - og nå er den værre enn værst. Blør gjennom bind og tamponger og klær og sengetøy og Legen mente at jeg var på veg inn i overgangsalderen. Så herlig a Så såååå gammal er jeg liksom *sjekker kalender'n* I dag er det faktisk 5 år siden mor døde. Rart. Årene har gått fort. Noen ganger gråter jeg over savnet, andre ganger minnes vi henne med latter og skjemt. Det værste er faktisk at hun ikke har fått opplevd alle barnebarna sine. Minstemann fikk hun aldri se, og det synes jeg er vondt. Hun var så glad i de ungene. Levde seg inn i deres liv, og fulgte med alle sammen. Enten det var bleieskift eller eksamensnerver. Mye å gjøre på jobb om dagen, og det er fint. Dagene flyr unna, og jeg rekker aldri det jeg tror jeg skal rekke. Det er de kundene som hefter hele tiden Flere prosjekter på gang, og jeg er med på flere av de I morgen mååå jeg bli ferdig med en presentasjon som skal framføres på onsdag.......... Har bare finpussen igjen egentlig, men jeg er litt pirkete når jeg skal legge fram noe. Jeg vil at det skal være så riktig som mulig, slik at folk ikke trenger å henge seg opp i småting som er feil Men nå - nå skal jeg først og så skal jeg :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 27. august 2007 #77 Del Skrevet 27. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 28. august 2007 #78 Del Skrevet 28. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 28. august 2007 #79 Del Skrevet 28. august 2007 Og lykke til med presentasjonen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 28. august 2007 Forfatter #80 Del Skrevet 28. august 2007 Takk for klemmer. Det gjør godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå