Usikker Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 Velkommen til min sludredagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 Grattis Kjempekoselig Usikker! Da har vi et sted til å skravle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 2. februar 2007 #4 Del Skrevet 2. februar 2007 æsj, der lurte Monja seg foran meg. Jeg som trodde jeg ble første poster her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. februar 2007 #5 Del Skrevet 2. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 2. februar 2007 #6 Del Skrevet 2. februar 2007 Kos å se deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 2. februar 2007 #7 Del Skrevet 2. februar 2007 Kjempekoselig med dagbok, vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 2. februar 2007 Jøss - har det vært folk innom Også jeg som ikke var hjemme daaahhhh Kos å se dere jenter. Dere er hjertlig velkommen tilbake. Nå skal jeg henge opp ca 1415 sokker til tørk Det virker hvertfall som om det er så mange..................... Og så venter nok senga ja........... har skiftet på sengene idag, luftet sengetøyet............ og det er bare såååå godt å legge seg i helt rene sengeklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 2. februar 2007 #9 Del Skrevet 2. februar 2007 Nå skal jeg henge opp ca 1415 sokker til tørk 707,5 par sokker *imponert* Er det ikke et herk å få dem til å matche, før du legger dem i skuffen? Grattis med ny bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #10 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeyyyyyy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. februar 2007 #11 Del Skrevet 2. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #12 Del Skrevet 3. februar 2007 Hallu! God morgen! På tide å stå opp nå, sunshine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 3. februar 2007 #13 Del Skrevet 3. februar 2007 Det blir ikke KG på Usikker her i helgen. Hun bretter sokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #14 Del Skrevet 3. februar 2007 Nå skal jeg henge opp ca 1415 sokker til tørk ← Ser du sliter med det samme som oss - det er alltid en sokk til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 3. februar 2007 #15 Del Skrevet 3. februar 2007 Fordelen med å ikke bruke sokker nei, jeg trur jeg må ut og gå i det fine været.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 3. februar 2007 #16 Del Skrevet 3. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 3. februar 2007 Hallu! God morgen! På tide å stå opp nå, sunshine. ← Stå opp...........klokka 11.21 Da hadde jeg nok allerede vært og handlet nye tulipaner, ny innleggspute til ei sofapute, samt toner til printer'n min. OG jeg satt og så på skiskyting på TV. GULL til Ole Einar igjen Det blir ikke KG på Usikker her i helgen. Hun bretter sokker ← Her brettes det ikke sokker nei, jeg tar de rett fra stativet når jeg skal bruke dem. Hvorfor gjøre jobben med å parre de og legge de i en skuff??? Her er dama som er praktisk anlagt skal jeg si dere Åsså til alle de hyggelige tjeiene som har vært innom her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #18 Del Skrevet 3. februar 2007 Nå er jeg helt overgitt her altså! Har du ikke tellekant i sokkeskuffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 3. februar 2007 Hva er tellekant a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #20 Del Skrevet 4. februar 2007 Søndager er oppskrytt Fint vær ute - men orker jeg å gå ut......... Hadde planer om å "ta et sjau" nede i gangen - men orker jeg Jeg er et rotehue - og en tiltaksløs kjærring. Jeg tør ikke ta initiativ - satse - være "frampå".......... Vet at det er masse positivt å ta tak i - og å fokusere på................. *sukk* Men klarer jeg det a :klø: Nope - ikke i dag hvertfall. Men skal på håndballkamp senere i dag da.............skal tvinge meg til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå