Gå til innhold

Ginen skal gifte seg!


Ginen

Anbefalte innlegg

Takk for hilsen, Lano! Gøy å høre at flere har vært der og deler vår entusiasme! Føler jeg har måttet forsvare hele tiden hvirfor vi har valgt å gifteoss der, men det er jo bare på gøy :)

Endelig ser det ut til at tingkommer i orden. Gjestene har ordnet fly og hotell, og det er ikke så mye syting og klaging fra gjestene lengre. Brudekjolen har jeg forsikret meg om at passer, sminken og frisyren ordner jeg selv, og har øvd på det, vi har kontroll på seremonien, siktlesing til lillesøster, opplæring av kompis og enda en lillesøster til toastmasteri.

I tillegg har vi fått en fyr til å spille sekkepipe. Det hører jo til et ekte "Highland Wedding"!

Men det jeg gleder meg mest til, er faktisk fotograferingen! Vi har leigd en fotograf til å henge rundt oss et par timer inkludert sånne brudebilder for å si det sånn. Men jeg har hatt lyst til å gjøre noe litt annerledes også, og oppdaget fenomenet "Trash the Dress" (her på KG faktsik), og fotografen stiller opp dagen derpå også, hun syntes det hørtes så gøy ut å prøve noe annet enn de "vanlige" bildene. Så nå driver jeg og pønsker ut hva vi skal finne på. Skal jo gifte oss på "Castle Grounds", så ser for meg det kunne vært stilig med sotet sminke, en svart blomst (sånn fjasete H&M-greier) og støvletter og tente lys nede i "dungeons" - vet ikke hva det kalles på norsk- det må jo bare bli kult! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...