Gå til innhold

Ginen skal gifte seg!


Ginen

Anbefalte innlegg

Jeg har også bryllupsdagbok nå! Thihi!

Har så lyst å ha noen å prate med angående den store dagen, så det er bare til å komme med innspill og prat når dere vil! Mine venninner er ikke av de mest engasjerte på den fronten, og det er nesten flaut å si at jeg har et behov for å lufte tanker om alt fra brudekjole til meny og musikk :ler:

Yes, jeg får se om jeg får til disse greiene her!

Er jo ikke så hokus-pokus å gifte seg er det det da? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og takk for gratulasjoner :)

Jeg og min kjære forlovet oss 16.november i fjor, og vi tenkte den store dagen skulle være 16.august 2008 hvis alt går etter planen. Litt lenge til syns jeg, men vi har planer om å bygge hus og det kreves en del sparing.

Dessuten har jeg maaaassse tid til å kikke og planlegge og kose meg i forkant. Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Gratulerer med bryllupsdagbok!!! :hoppe: Skal bli gøy å henge litt her også i 1 1/2 år... å, lenge... gøy å henge her altså, men leeenge til vi skal gifte oss!! Jaja, vi får planlegge kjempemye da frem til det!!! :)

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Gratulerer med bryllupsdagbok!! Du er nok ikke alene om å ha god tid :) Vi forlovet oss 24. november og gifter oss 30.08.08. Har fått unna en god del planlegging allerede jeg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima

Gratulerer med bryllupsdagbok, og velkommen inn i 2008-gjengen :)

Vi forlovet oss 18. juni i fjor, og gifter oss 2. august 2008 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker og bukker! Kjekt å se så mange innom!

Har kjøpt Ditt Bryllup i dag! Mitt aller første bryllupsblad :hoppe: Det er jo bare reklame og tull sånt sett, men det har nå med bryllup å gjøre da... Så var kjekt likevel. Har bare skummet kjapt gjennom det sammen med noen venninner på kafé i sted, så nå skal jeg jobbe meg gjennom det, thihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Dårlig gjort :( Det er utsolgt over alt her hvor jeg bor. Men har jo Bryllupsmagasinet, svenske Bröllup og engelske Brides Magazine. Er jo mye reklame, men det er så gøøøøøy å se på ting som i det hele tatt har med bryllup å gjøre! Nå ser jo jeg bryllup overalt da. En blomst = bukett? En duk eller et lys=broddekorasjoner. Ei flaske vodka=hvor mye skal vi beregne mon tro... Og så videre... Bridezilla?! Meg?! Neiiiida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort :( Det er utsolgt over alt her hvor jeg bor. Men har jo Bryllupsmagasinet, svenske Bröllup og engelske Brides Magazine. Er jo mye reklame, men det er så gøøøøøy å se på ting som i det hele tatt har med bryllup å gjøre! Nå ser jo jeg bryllup overalt da. En blomst = bukett? En duk eller et lys=broddekorasjoner. Ei flaske vodka=hvor mye skal vi beregne mon tro... Og så videre... Bridezilla?! Meg?! Neiiiida...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne "forevige" selve frieriet med å få det på trykk :)

Det var en gang at Ginen skulle på kor som hun likte så godt. Det pøsregnet ute og jeg spurte om sambo ville kjøre meg, i stedet for at jeg syklet som jeg pleide. Han nølte litt, men sa det var greit.

Han hentet meg igjen noen timer etterpå, og han fortalte han hadde ryddet litt. Han hadde med seg en pose med papiravfall i bilen som jeg skulle kaste i dunken utenfor huset, mens han løp opp i leiligheten for å hente noe han skulle legge i bilen. Falt meg ikke inn å reagere på dette, da dette er noe han gjør innimellom.

Jeg raket sammen sakene mine i bilen, gikk ut med søpla og kavet meg opp i leiligheten. Slengte fra meg det jeg hadde i hendene og gikk inn i stua. Der hadde min kjære ryddet og støvsugd og tent masse stearinlys - slik at det så ekstra romantisk og intimt ut. På stuebordet stod det en vase med 18 langstilkede røde roser, og så hadde han nappet bladene av 3 roser og strødd utover bordet. Ved siden av bordet stod min kjære på kne med en ring-eske åpnet foran seg og smilte fra øre til øre og spurte rett ut: "Vil du gifte deg med meg?"

Jeg ble helt paff, og stod bare og gapte. Så begynte han å si masse fine ting til meg, og jeg merket tårene begynte å trille. Selvfølgelig vil jeg det, liksom!

Så gliste han og tredde ringen på fingeren. Thihi!

Han hadde kjøpt cola og riskrem - som er det beste jeg vet - og fant fram dette for å feire. Regnet nok med å få et ja!

Han fortalte etterpå at han hadde planlagt dette i månedsvis, hadde snakket masse med ei venninne av meg som er gullsmed og bestilt ringer som hun gjorde litt mer personlig for oss. Jeg stusset over hvordan han hadde funnet ringstørrelsen, det viste seg at han hadde engasjert ei annen venninne og så hadde hun prestert å fiske det ut av meg uten at jeg ante noe som helst. Blond? Jeg?

Skjønte også nå hvorfor han nølte så fælt med å kjøre meg på kor! Jeg hadde brukt en del lengre tid på å sykle, og han klagde over at han hadde hatt så dårlig tid til å gjøre alt i stand :ler:

Syns jo dette var litt gøy da, vi hadde vært sammen nesten i 4,5 år, og må jo si jeg håpet det kom til å skje snart, hehe!

:hjerter_rundt:

Endret av Ginen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg begynt den store jakten etter den perfekte kjolen! Er på tide, er det ikke det? Er jo bare 1,5 år til :ler: Har funnet mange som jeg liker, så blir spennende å se hva jeg ender opp med (i hvert fall for meg da!). Jeg syns sånne helt enkle, glatte, med minst mulig dill og dall er veldig fine på den rette personen, men jeg hadde angret skikkelig om jeg hadde valgt noe slik tror jeg. Jeg liker tanken på å være litt "høy på pæra", det skal se lekkert og delikat ut, og gjerne (litt) annerledes. Hmmm.... Hva skal det bli? *tenke, tenke*

:icon_lol:

Denne fra Demetrios

Denne fra Benjamin Roberts nr. 930

Denne fra Linea Raffaelli (den nederst til høyre - med et slags "skjerf")

Eller denne fra Novia d'Art modell Daniela

Her fant jeg to kjoler fra Pronovias. Bla ned til Olga og Odeon. Olga er kanskje litt i overkant, men likevel :)

Eller denne fra Donna Salado. Eller kanskje ikke..... Ser ut som en marengs jo! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange lekre kjoler du har funnet. Personlig synes jeg den Daniela-kjolen var fin, skikkelig romantisk. Likte også Benjamin Roberts veldig godt :)

Lykke til med kjolevalget, selv om du ennå har god tid på deg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du likte kjolene! Var i utgangspunktet ikke særlig innstilt på masse blonder og sånn, men falt pladask for Daniela-kjolen :) Det er litt i overkant tidlig, men det er jo så kjekt å kikke litt rundt! Gleder meg til å dra rundt å se dem "live"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Heia!

...har ikke sett på kjolene dine enda, men skal nok gjøre det i løpet av dagen :) Ville bare spør deg litt om det du skrev i min dagbok i går at du og noen andre har erfaring med å spille i brylluper! Det jeg egentlig trenger er en som kan spille fiolin og en som kan spille gitar... tror jeg! hehe... vi skal jo gifte oss to uker før dere, så det går jo ikke ut over musikken i ditt bryllup ;) Men vi kan jo snakke nærmere om det, send meg gjerne en PM om hva dere driver med etc. og hva dere tar som betaling og sånn!!!!

:klem:

Ha en fin dag!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du sett på kjoler fra Rembo Styling? De har mye i stilen til Linea Raffaeli. Liker faktisk bedre de gamle modellene framfor 2007-modellene jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hmmm... Kjempelenge siden jeg har skrevet noe her nå. Er egentlig en grunn til det, bl.a. mye jobbing og sånt, men den største grunnen er nok at jeg og kjæresten trolig kommer til å utsette bryllupet litt. Det er usikkert enda, men vi har en del planer fremover som å skaffe hus og må spare penger til det osv. Bryllupet kommer da i andre rekke. Jeg vet ikke om jeg er helt enig i dette, da jeg gjerne skulle giftet meg med han snart :) Men, men, guten har visst siste ordet her, sukk... Jaja, vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir dere i tilfelle i samme situasjon som oss! Vi har prioritert bryllup i "andre rekke".. vi skal også kjøpe et større sted å bo om et års tid, og vil ikke måtte stresse med bryllup midt oppi huskjøp/flytting.

Men derfor har vi begynt å planlegge litt allerede, slik at vi kan begynne å spare nå :hoppe:

Hvis dere må utsette litt, så er det jo uansett godt å vite at du skal gifte deg med mannen i ditt liv, selv om det blir litt lenger til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...