Gå til innhold

Ginen skal gifte seg!


Ginen

Anbefalte innlegg

Jepp! Fant den helt tilfeldig, brukt, nesten lik den jeg hadde bestemt meg for, så jeg bare prøvde den, den satt som et skudd og jeg kjøpte den. Selv om det er over 8 mnd til bryllupet..... Høhø..... !

Skal se om jeg klarer å linke her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var visst ikke så enkelt, da det blir kjørt som autoplay. Men hvis man trykker stop autoplay, så holder den seg på kjolen min :) De to første bildene er av min sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina
Haha, men det var jeg som fikk den! :danse:

Er skikkelig nysgjerrig på din kjole da.....

Men jeg fikk en annen jeg! :banantroll: Sender deg PM med bilder av min kjole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå, tippa du va fine i den kjolen da!!! Hehe! Satt jo som et skudd jo!!! Siden jeg er i humøret, sender jeg en PM med min egen jeg! Thihi, må jo vise den til noen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Annonse

Så har jeg kommet så langt at jeg har bestilt brudebuketten. For et styr med alt man må huske på! Har vært i kontakt med ei lokal blomstersjappe borti Skottland, og fått tilbud på en helt smal, lang og litt løst bundet bukett. "Trailing" bukett kalte han det, men det er strengt tatt ikke det jeg mener. Har nå sendt han bilder av hva jeg kunne tenkt meg, så ordner det seg nok. Den skal være i freesia og orchids (nå har jeg skrevet så mye på engelsk at jeg makter ikke å oversette synonymer lenger) i purple og lilla. Tror det kan bli fint jeg! Skal ha litt strass/sølv rundt omkring i buketten også.

Det der fargevalg-greiene var jammen meg et prosjekt! Jeg vet hva jeg liker, og skulle gjerne knødd alt sammen med farger og hele galskapen i samme greia. Helt til jeg fant ut at det burde være litt stil over bryllup og slikt, og at det dermed er finest med bare et par farger som går igjen. Tok derfor turen med søstra mi te Stavanger på sminketime hos MakeUpStore. Hu makeupartisten der var kjempeflink må jeg si! Hun bare så på meg kjapt og sa at de og de fargene burde jeg velge, så viste hun meg teknikker og verktøy jeg burde bruke fo rå få sminken til å sitte hele dagen, se bra ut på fotografier og og samtidig kle meg veldig godt. Så da ble det lilla i forskjellige varianter. Sparte meg for mye kødd egentlig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det sandra82! Liker også disse kjolene veldig godt!

Og til MV (Lenestol): Har ingen planer om å gi ut bok, e bare litt kjekt å lufta tankane mine litt, har ein del så kverne ront i håve for tiå. Dessuten e det at eg ska gifta meg egentlig ganske stort, e det ikkje det da? Thihi!!!

Sånt, da var det luftet ferdig! :)

Endret av Ginen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Lano

Så utrolig stilig at dere skal gifte dere på Eilean Donan! Vi var der i fjor sommer, og det er et helt fantastisk slott som ligger utrolig vakkert til! :hjerte:

... samboeren min drømmer også om å gifte seg i Skottland, forresten. Blir spennende å følge med på deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...