Gå til innhold

Gutter, ville dere vært sammen med


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Har man for mange sperrer der så er det sikkert sperrer andre plasser også.(Liker anal også :sjenert: )

For å si det sånn: har man for få sperrer så er det sikkert for få sperrer andre plasser også.

Jeg liker ikke anal og vil aldri mer bli med på det.

Oralsex gir meg heller ingenting...så det blir det lite av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mann 38_*
Svar ærlig nå gutter, kunne der bodd sammen/samboer/gift med ei dame som aldri gav deg oralsex?

Helt ærlig.... Jeg er faktisk ikke sikker. Rett og slett fordi jeg tror at i et forhold der hun ikke ville gi meg oralsex, også ville innebære at det forelå mange andre sperrer i forhold til sex. Ikke misforstå.... Jeg respekterer fullt ut alle preferanser innenfor sex, så lenge alt skjer av fri vilje. Også viljen til ikke å ønske forskjellige ting.

Er vel kanskje mer at man bør søke å finne en partner med noenlunde sammenfallende tanker rundt både dette og andre ting.

En annen ting er at jeg forventer at min partner er åpen for å prøve noe, før hun evt. finner ut at dette ikke er noe for henne.

Dersom sexlivet ellers er bra, vil jeg selvfølgelig akseptere at hun ikke vil suge meg. Men jeg ville ikke akseptert det om hun ikke prøvde.

Av egen erfaring kan jeg også nevne at min kone var skeptisk i begynnelsen. Hun hadde aldri prøvd det, og syntes i utgangspunktet at det var "skittent".

Nå derimot elsker hun det. Fordi hun elsker å se hvor kåt det gjør meg.

Man skal alltid være åpen for å lære :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, det går fint å være sammen med ei som ikke suger. Samboer vil ikke det, er greit for min del. Får jo orgasme på andre måter uansett :)

Men hun liker jo veldig godt å bli slikket selv da, så jeg gjør det for henne, hun kommer mye bedre da sier hun. Rimmer henne også, hun tenner vilt på det. Så både rimming og cunningulus gjøres hver gang vi har sex :)

Ser ikke problemet der heller, så lenge man er komfortabel med å gjøre det, og den som får oralsex vasker seg godt, så er det ikke slik at man bør kreve gjentjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
En annen ting er at jeg forventer at min partner er åpen for å prøve noe, før hun evt. finner ut at dette ikke er noe for henne.

Dersom sexlivet ellers er bra, vil jeg selvfølgelig akseptere at hun ikke vil suge meg. Men jeg ville ikke akseptert det om hun ikke prøvde.

Det er jo mange ting man ikke trenger prøve for å vite at man ikke ønsker det. Hvis man ikke ønsker trekant feks, skal man da måtte prøve det før man har "lov" å si nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Samboeren min tenkte om meg da vi møttes at han trodde at jeg var en av dem som ikke ville suge en gutt... Han var ikke noe mindre interessert for det. Han tok feil, da. He he. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Methuselah

Jeg var sammen med ei i 10 år som nektet og suge. Så ja det kunne jeg fint vært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Methuselah
Hvorfor vil ikke folk gi oralsex?? Det er jo bare fantastisk... rare greier..

Dårlig hygene mellom bena kanskje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI. Kunne du bodd med en som aldri hadde sex med deg?

suging kan være bedre enn å knulle. så ikke ta fra meg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola
Med respekt å melde: jeg synes det er trist at så mange gutter og menn nekter å være sammen med jenter som ikke vil suge dem, når det også er så utrolig mange gutter og menn som motsetter seg å bruke munnen på dama.

Dette er vel å regne som skivebom fra søppelkassa.

For det første - frågan var vel strengt tatt den motsatte, og dessuten tror jeg statistikken er på menns favør side her (for en gangs skyld), det er nok mer vanlig at ei jente kvier seg for suge kuk enn en gutt for å slikke fitte.

Jeg har hatt 9 mer eller mindre langvarige/seriøse forhold så langt. Samtlige 9 har fått frekvent og - forhåpentligvis - god og tilfredsstillende behandling av meg når det kommer til oralsex. Motsatt er det desverre ikke like lystelig. Kun 4 av de 9 har sugd meg relativt frekvent, enten som endel av forspillet eller som en grei substitutt i forhold til "den raude veka". Hun jeg er sammen med nå er ikke snauere enn at det er blitt et rituale i forbindelse med bursdag eller farsdag, hurra! Da jeg har bursdag på våren kan de skarpeste regne seg frem til at det i beste fall blir en BJ en gang i halvåret, en på våren og en på høsten. Hun gjør det med andre ord slett ikke fordi hun liker det men synes vel at innsatsen er på sin plass når en merkedag skal feires. Om jeg er komfortabel med det? Dere kan jo gjette........................fnys............

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar ærlig nå gutter, kunne der bodd sammen/samboer/gift med ei dame som aldri gav deg oralsex?

Nope. Been there, ain't going there again.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven
Dette er vel å regne som skivebom fra søppelkassa.

For det første - frågan var vel strengt tatt den motsatte, og dessuten tror jeg statistikken er på menns favør side her (for en gangs skyld), det er nok mer vanlig at ei jente kvier seg for suge kuk enn en gutt for å slikke fitte.

Jeg har hatt 9 mer eller mindre langvarige/seriøse forhold så langt. Samtlige 9 har fått frekvent og - forhåpentligvis - god og tilfredsstillende behandling av meg når det kommer til oralsex. Motsatt er det desverre ikke like lystelig. Kun 4 av de 9 har sugd meg relativt frekvent

Da er du nok en av de mer flinke guttene, og ganske uheldig, tror jeg. Jeg har hatt 5 og bare en har gidda å bruke munnen på meg, mens jeg har gjort det på alle, ikke nødvendigvis fordi jeg har så innmari lyst, men fordi de har spurt og jeg ikke har hatt noe imot det. Flere av dem har sagt at de ikke ønsket å gjøre det på meg fordi de synes det er ekkelt ¨"slikke fitte"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Iron Maiden

Det høres ut som om det er et "must" i et forhold at kvinnen tar mannens penis inni munnen, eller at mannen må slikke kvinnens vagina.

Er det virkelig slik i dag??

Skal vi på forhånd spørre den kommende partneren om han/hun er med på munnsex, og hvis ikke så vil ikke vedkommende være sammen med vedkommende?

Synes det viktigste er om man er ordentlig glad i hverandre, og er man det så går resten av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som synes det er ekkelt å slikke fitte setter ikke fullt ut pris på kvinner og kvinnekroppen. Enkelt og greit. Hvis begge er komfortable med det - og kvinnen kanskje er like begrenset i forhold til kropp og sex - så er det jo greit. Men det blir lett kjipt på et eller annet plan for den ene som ikke er begrenset.

Hvorfor tror dere Hug Grant ble fersket med kuken i munnen på en amerikansk prostituert? Fordi han var gift med Liz Hurley, en "stiv" engelsk kvinne som etter alt å dømme ikke ville suge ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*

Helt uaktuelt å være sammen med ei som ikke suger kuk. Når det er sagt: jeg har til gode å treffe ei jente som ikke vet å sette pris på litt stor stake i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest helgemann
Svar ærlig nå gutter, kunne der bodd sammen/samboer/gift med ei dame som aldri gav deg oralsex?

Ja! :)

Finnes jo andre måter å stimmulere på. Og så synes jeg ikke sæd lukter så godt... :sjenert:

E selvfølgelig ikke homo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...