Gå til innhold

Gutter, ville dere vært sammen med


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Papirkurven
For meg virker det veldig urealistisk at dette er de samme mennene.

Mulig det, men det er faktisk helt reelt. Det er faktisk mange menn som forventer at kvinnen står klar til å oppfylle ethvert behov og ønske, men som ikke leer en lillefinger i gjengjeld, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nobilian
Med respekt å melde: jeg synes det er trist at så mange gutter og menn nekter å være sammen med jenter som ikke vil suge dem, når det også er så utrolig mange gutter og menn som motsetter seg å bruke munnen på dama.

***

Og ikke minst omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
Mulig det, men det er faktisk helt reelt. Det er faktisk mange menn som forventer at kvinnen står klar til å oppfylle ethvert behov og ønske, men som ikke leer en lillefinger i gjengjeld, desverre.

***

Og omvendt.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven
***

Og omvendt.... :gjeiper:

Ja, trist hvis det er sånn også. Har alltid hatt den oppfatning at det er utrolig høye forventninger til kvinner (ser jo bare i den tråden at kvinner som ikke kan suge er uønskede som kjærester) og ikke så mye til menn, men er sikkert noen som opplever det motsatte også

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men det er faktisk helt reelt. Det er faktisk mange menn som forventer at kvinnen står klar til å oppfylle ethvert behov og ønske, men som ikke leer en lillefinger i gjengjeld, desverre.

Min x var sånn,og det er ganske frustrerende for oss jenter.

Krevde ved vært samleie og bli sugd,men bruke tunga på meg nektet han fordi jeg er jo så våt...SLÅ DEN A!

....... tulling.

Kreve i den grad han gjorde uten og gi samme tilbake blir litt feil for min del iallefall.

Hvis jeg ikke sugde han ,fant han bare noen andre som vil istedenfor sa han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gift mann
Svar ærlig nå gutter, kunne der bodd sammen/samboer/gift med ei dame som aldri gav deg oralsex?

Et rungende nei...

Kona digger 69 stillingen så det er 0 problem. HELDIGVIS

Har man for mange sperrer der så er det sikkert sperrer andre plasser også.(Liker anal også :sjenert: )

Hadde en ons for leeenge siden for jenta forklarte at hun ikke likte å suge.

Men motta var helt greit :kjefte:

Ble ikke med henne hjem igjen nei, selv om hun hadde kropp som få.

Munnsex er så godt at det hender vi blir "ferdig" før vi kommer til samleie.

Et forhold uten vil ikke fungere over tid for meg. Det ville blitt et savn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sigrid, 38

Det varierer vel fra mann til mann...har opplevd menn som liker det, og andre menn som ikke synes det er noe særlig med oralsex. Felles for alle er at de ikke sier hva de liker...

Selv liker jeg det ikke, synes det er kjedelig. Blir fort lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke vært sammen med en som nektet meg noe whatsoever. Akkurat som jeg er med på alt han vil, synes jeg han bør bli med på alt jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring etter å hatt sex med mange jenter, er at de aller fleste er elendige i senga. Passive, skamfulle og konservative. Man kan jo se det her inne på forumet også. Mange normale seksuelle handlinger blir omtalt som ekkelt grisete og perverst.

Hvis man sammenligner sex med mat, så er vel alle former for sex ok, så lenge begge parter liker smaken.

Vet du, samme erfaring har jeg med menn. Men ikke av de samme årsakene som deg. Eller muligens litt. 90% av den mennene jeg har ligget med forstår ikke eller vil ikke forstå at det er to som har sex sammen og ikke bare de som skal ha det deilig. Det virker som om de aldri har hatt sex med en jente de har snakket åpent med om hva som er digg og hva som ikke er. Men på en annen side muligens helller ikke så rart når jeg ser hvor kjedelige mange damer er i senga bare ved å lese her inne.

Jeg synes det er trist at det er så mange som lever i tragiske forhold seksuelt sett fordi de ikke snakker sammen. Og til dere damer som sier at " vi slukker lyset og gjør den samme greia, og vi er begge fornøyd med det". Tror dere virkelig han er fornøyd? Tror dere han hadde turt å si noe annet? Og hvorfor i alle dager bli så overrasket når han lever ut fantasiene sine andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tror faktisk ikke jeg kunne vært sammen med en mann som ikke lot meg få lov til å suge ham.

Datet en for mange år siden som ikke likte det i det hele tatt, og for meg var det kjempevanskelig.

Bare sånn at det er sagt.

Hvis jeg måtte velge mellom aldri å få lov til å suge, og aldri mer ha blitt slikket så hadde jeg valgt å ikke blitt slikket, gitt...

Så vi er forskjellige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ei jente sier at jeg er nesten til å spise opp, uten å gjøre mine til å følge opp, da er det avtennende.

Fornuftsforhold med forhandlingssex og regnskapsforhold med regnskapssex ender alltid i ei blindgate.

Hva faen vil hun egentlig med meg i det hele tatt, hvis hun ikke engang har lyst til å smake? Og så er det innihelsikes avtennende med jenter som "ofrer seg", som gjør det fordi alle gjør det, ikke fordi det er umulig å la være. Nei, det er altfor mange hunkjønnede der ute som forveksler kjærlighet med det å abonnere på en gubbe.

Edit:

Mysteriet med de forsvunne ord er nå løst... :)

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye klaging her over menn som aldri vil, men som forventer at dama skal suge osv.

Jeg har hatt endel kjærester opp gjennom årene, og har fremdeles ikke møtt en eneste som ikke gav tilbake dersom han mottok oral. Hadde også en som elsket å slikke, og som ikke krevde noe tilbake (jeg var temmelig jomfru på tidspunktet, så en penis skremte egentlig livet av meg :D )

Kanskje jeg har vært heldig? Eller at man gir som man får, og noen ganger vil man bare gi også, forhåpentligvis?

Beklager at jeg ikke svarte på spørsmålet - jeg er feil kjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar ærlig nå gutter, kunne der bodd sammen/samboer/gift med ei dame som aldri gav deg oralsex?

Jeg elsker henne, og kunne fint klart meg uten, men det er jo veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kristian82
Svar ærlig nå gutter, kunne der bodd sammen/samboer/gift med ei dame som aldri gav deg oralsex?

Så sant jenta var glad i sex ellers, og det kun var oralsex som hun ikke hadde lyst til, så hadde ikke det vært noe problem nei, er jo et minus, men så sant det er en jente man er glad i og sexlivet funker ellers så veier jo det langt opp for den lille minusen da. Men såklart, vil hun ikke oralsex, sjelden sex generelt og når det først er sex så er det misjonæren under dyna med lysa av, da hadde det nok ikke vært interessant for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller aldri forstått hvorfor gutter skulle forville seg inn på KVINNEguiden, er da flust av andre forum på nett....

Lurer på hvilken gutter det er som leser på en KVINNEguide???

Jeg er en voksen mann, og synes det er svært interessant hva som rører seg oppi hodet til andre mennesker, uansett om de er kvinner eller menn. Jeg liker dette forumet fordi det er en stor andel av ærlige og nøyaktige debattanter som sier ting rett ut uten tilsløring. Jeg forstår at det er både kvinner og menn som skriver her. Mennesker som er opptatt av blant annet mellommenneskelige relasjoner, seksualitet og menneskets psyke.

Hvilke andre forum er det som er bedre enn dette?

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde _garantert_ ikke klart det i lengde. Og det vet jeg av erfaring. Heller ikke et forhold hvor hun ikke likte å bil slkket, eller hadde analangst.

FORØVRIG: Det er IKKE dårlig netikette for kvinner å svare i denne tråden. Det som ER dårlig netikett er når trådstarter tror han/hun kan diktere hvem som skal få lov til å svar i en åpen tråd. Så lenge man svarer ordentlig og holder seg til normal adferd, så har ingen TS noe med å si at "bare menn får svare" eller liknende tøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svar ærlig nå gutter, kunne der bodd sammen/samboer/gift med ei dame som aldri gav deg oralsex?

Ingen problem med det. Sex består av veldig mye annet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom jeg liker å bli sugd kunne jeg nok vært sammen med ei jente som ikke gjorde det. Men da kun hvis hun var glad i sex ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med ei som nektet å suge. Det var selvsagt kjedelig, men det var allikevel andre grunner til at vi slo opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...