Gå til innhold

Gutter, ville dere vært sammen med


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei jeg ønsket JA og Nei svar, gjerne med begrunnelse. Og jenter, les gjerne, men hold kjeft!

Jeg svarte et innlegg lenger oppe der noen spurte hva damene mente. Og husk å snakke pent, det er noe som heter nettikette. Forøvrig så svarer jeg de trådene som passer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarte et innlegg lenger oppe der noen spurte hva damene mente. Og husk å snakke pent, det er noe som heter nettikette. Forøvrig så svarer jeg de trådene som passer meg.

Nettikettebegrepet kan kanskje strekkes så langt at det omfatter respekt for trådstarters spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettikettebegrepet kan kanskje strekkes så langt at det omfatter respekt for trådstarters spørsmål?

Jeg svarte som sagt et annet innlegg der noen spurte etter damenes mening. Da skal jeg ikke få kjeft av TS fordi jeg svarte. Jeg har ikke vært respektløs noe sted.

Endret av Liskat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er litt drøyt å ikke ville være sammen med en dame bare fordi hun ikke vil suger, klart det er kjipt men forhold bør baseres på andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte som sagt et annet innlegg der noen spurte etter damenes mening. Da skal jeg ikke få kjeft av TS fordi jeg svarte. Jeg har ikke vært respektløs noe sted.

Det var ikke meningen å være alt for streng med deg. Men det fremgår tydelig av både tittelen på denne tråden og trådstarters første innlegg at han ønsket svar fra gutter på et helt konkret spørsmål. Plutselig handlet tråden om hvorvidt du fører regnskap eller ikke. Det var tydeligvis ikke trådstarter så interessert i, og det ga han beskjed om. Helt greit, synes jeg.

For øvrig er jeg helt enig i at vi skal snakke pent til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Dette er kvinneguiden, ganske TABBE!!!! å spørre guttene

Hallo, mange gutter og menn på KG..... he he he....

Jeg ville ikke hatt problemer med å være sammen med en jente som ikke suger.. Tror alle mennesker har lyster og fantasier om seksuelle ting de vil gjøre. Ikke alle fantsier og lyster blir virkeligjort - tror ikke slike småting bør ha så veldig mye for et ellers så godt forhold.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, mange gutter og menn på KG..... he he he....

Jeg ville ikke hatt problemer med å være sammen med en jente som ikke suger.. Tror alle mennesker har lyster og fantasier om seksuelle ting de vil gjøre. Ikke alle fantsier og lyster blir virkeligjort - tror ikke slike småting bør ha så veldig mye for et ellers så godt forhold.....

Jeg er en mann og har problemer med ei som jeg er sammens med nå. Jeg slikker og koser med klitorisen hennes stortsett hver gang vi har sex.

Hun derimot ligger som en sacco sekk i senga og er ikke i nærheten av pikken min under samleiet.

Det gjør meg forbannet at en kvinne ikke skjønner at mannen også har behov for litt stimulanse av kjønnet sitt. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her.

og ja, jeg kunne vært sammen med ei jente som ikke suger. Det finnes viktigere ting.

Kunne vært sammen med ei sugge på 150 kilo som hadde aids, hvis vi bare elsket hverandre. Men det hadde nok blitt kjedelig i senga :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kvinneguiden, ganske TABBE!!!! å spørre guttene

Har heller aldri forstått hvorfor gutter skulle forville seg inn på KVINNEguiden, er da flust av andre forum på nett....

Lurer på hvilken gutter det er som leser på en KVINNEguide???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes personligheten på kvinnen er viktigere en om hun vil suge meg eller ikke. Så ja jeg kunne fint vært sammen med noen som ikke sugde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller aldri forstått hvorfor gutter skulle forville seg inn på KVINNEguiden, er da flust av andre forum på nett....

Lurer på hvilken gutter det er som leser på en KVINNEguide???

Det er fordi dette forumet er mye mer interessant å lese enn forum som domineres av menn. Det er lite av det barnslige selvskrytet her som en ellers ser på "manneforum".

CoolDuckie

Ps. Vil selvsagt respektere det om menn er uønsket her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen å være alt for streng med deg. Men det fremgår tydelig av både tittelen på denne tråden og trådstarters første innlegg at han ønsket svar fra gutter på et helt konkret spørsmål. Plutselig handlet tråden om hvorvidt du fører regnskap eller ikke. Det var tydeligvis ikke trådstarter så interessert i, og det ga han beskjed om. Helt greit, synes jeg.

For øvrig er jeg helt enig i at vi skal snakke pent til hverandre.

Jeg svarer på tiltale. Noen spurte etter damenes mening, jeg svarte, andre kommenterte mitt svar og jeg svarte tilbake. Så enkelt ser jeg det. Alle tråder utvikler seg. Hvor mange tråder var det ikke på Guttas rom der de fleste som svarte på spørsmål (rettet mot menn), var kvinner? Jo, det store flertallet var faktisk kvinner som svarte. Vil man kun ha svar fra menn, så er nok dette litt feil forum.

Det er også helt greit for meg at TS vil vri tråden tilbake dit han ville ha den, men det finnes bedre måter og gjøre det på enn den som ble valgt. Da er det klart jeg reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller aldri forstått hvorfor gutter skulle forville seg inn på KVINNEguiden, er da flust av andre forum på nett....

Lurer på hvilken gutter det er som leser på en KVINNEguide???

Å dæven, er det jenter her??? Best jeg skygger banen. Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å dæven, er det jenter her??? Best jeg skygger banen. Takk for tipset!

Bla, Bla, Bla....Det er bare og jatte med dem. Det er INGEN som kan komme her og si at dette er et kvinneforum....det er jo bare en gjeng med snørrunger mellom 20 og 40 år. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni

Tror ikke du skal regne med den dama klapper igjen så la hun bable ivei om sine ting. (til TS) Til topic: Ja har vært sammen med jente som ikke suger, og kunne nok vært det igjen. (morsom retorikk forresten :ler: ) Det er ikke optimalt, men jeg føler allikevel det er noe man ikke kan forvente alle gjør. Og kanskje kan det læres over tid? Jeg ville imidlertid blitt svært svært lei meg om hun nektet meg å gjøre det samme på henne. Den hadde vært værre å svelget (hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Veit du egentlig ikke ville ha svar fra jenter og det er ei stund siden denne tråden blei starta, men tenkte jeg kunne bidra. Blei sammen med en fyr for litt sida og var valdig skeptisk til å suge han. Han sa det ikke var så farlig, men etterhvert som jeg har funnet ut at det ikke er så skummelt og liker det veldig godt så virker det som det er viktigere for ham også. Nå sier han at han er veldig glad i det og ikke kunne tenke seg et sexliv uten. Enten er jeg blitt veldig flink (noe han påstår) eller så ville ikke eksen (min teori). Kanskje det ikke er så farlig om du ikke forventer det, men tror han hadde blitt litt desp om vi slo opp og han blei sammen med ei jente som ikke ville suge ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svar ærlig nå gutter, kunne der bodd sammen/samboer/gift med ei dame som aldri gav deg oralsex?

Ja, uten problem. Men ikke dersom hun var generelt kjip og prippen uten i tillegg.

Satyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
Svar ærlig nå gutter, kunne der bodd sammen/samboer/gift med ei dame som aldri gav deg oralsex?

***

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven

Med respekt å melde: jeg synes det er trist at så mange gutter og menn nekter å være sammen med jenter som ikke vil suge dem, når det også er så utrolig mange gutter og menn som motsetter seg å bruke munnen på dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med respekt å melde: jeg synes det er trist at så mange gutter og menn nekter å være sammen med jenter som ikke vil suge dem, når det også er så utrolig mange gutter og menn som motsetter seg å bruke munnen på dama.
For meg virker det veldig urealistisk at dette er de samme mennene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...