Gå til innhold

Gutter, ville dere vært sammen med

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svar ærlig nå gutter, kunne der bodd sammen/samboer/gift med ei dame som aldri gav deg oralsex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Svar ærlig nå gutter, kunne der bodd sammen/samboer/gift med ei dame som aldri gav deg oralsex?

Ingen betydning dersom hun ellers var en god elskerinne.

CD

Skrevet

Dette er kvinneguiden, ganske TABBE!!!! å spørre guttene

Skrevet

Det er nok veldig mange menn som leser denne guiden, inkludert meg selv. jeg leser guiden delvis fordi det er intressant a vite mer om hvordan jenter tenker, men også fordi jeg kan bli kåt (nei gud forby) av å lese om andre jenters seksuelle erfaringer.

Om jeg ville være sammen med en som ikke sugde. Nei

Min erfaring etter å hatt sex med mange jenter, er at de aller fleste er elendige i senga. Passive, skamfulle og konservative. Man kan jo se det her inne på forumet også. Mange normale seksuelle handlinger blir omtalt som ekkelt grisete og perverst.

Hvis man sammenligner sex med mat, så er vel alle former for sex ok, så lenge begge parter liker smaken.

Skrevet

Ja det finnes viktigere ting i et forhold en og bli sugd

Skrevet

Spurte mannen min om dette jeg, siden jeg selv elsker å suge og egentlig aldri har tenkt over at noen ikke gjør dette. Svaret var at det fint går ann å ha en kjæreste som ikke suger, han har hatt det tidligere, men at det ville bli vanskeligere for han å leve med dette nå om det skulle bli slutt mellom oss. For nå har han jo levd i sammen med en som har gitt han mye munnsex, og som kan sine saker (jada, han sa faktisk det :sjarmor: ) så nå tror han at savnet av munnsex ville ha blitt veldig stort. Nå vet han jo hvor fantastisk deilig dette kan være.

Skrevet

Dama mi suger ikke, og det plager livet av meg :(

Vi har snakket mye om det, men ingen forandringer.

Gjest Reisende John
Skrevet

Tror jeg ville vært skeptisk til fast forhold med en som ikke ønsket å gi meg alt.

Skrevet

Man kan jo spørre omvendt da;

ville dere damer ha vært sammen med en fyr som aldri ga dere munnsex?

Som mann og en som er glad i munnsex, så tror jeg likevel at det i det store og hele ikke er avgjørende om jeg får putte tissen min inn i munnen hennes eller ikke..

Hvis dette skal være avgjørende for et forhold, så har man jaggu lagt lista høyt for alt det andre!

Skrevet
Man kan jo spørre omvendt da;

ville dere damer ha vært sammen med en fyr som aldri ga dere munnsex?

Som mann og en som er glad i munnsex, så tror jeg likevel at det i det store og hele ikke er avgjørende om jeg får putte tissen min inn i munnen hennes eller ikke..

Hvis dette skal være avgjørende for et forhold, så har man jaggu lagt lista høyt for alt det andre!

Hehe, om han ikke likte det ville det bare endt med at han måtte gjøre det uansett, ellers blir det fort litt kjedelig. Jeg liker ikke å suge menn noe særlig selv, men jeg gjør det likevel hvis han liker det, det samme kan gjelde diverse andre ting som han liker og jeg ikke er begeistret for, jeg kan gjøre det likevel for å glede han (så fremt det ikke er noe som tråkker over grensene mine). Jeg forventer/krever det samme tilbake, så hvis han da ikke ville gjøre noe på meg (og som ikke medfører et spesielt sterkt ubehag for han), så er han bare pent nødt til å gjøre det, ellers får han ingen spesiell behandling av meg heller.

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Hehe, om han ikke likte det ville det bare endt med at han måtte gjøre det uansett, ellers blir det fort litt kjedelig. Jeg liker ikke å suge menn noe særlig selv, men jeg gjør det likevel hvis han liker det, det samme kan gjelde diverse andre ting som han liker og jeg ikke er begeistret for, jeg kan gjøre det likevel for å glede han (så fremt det ikke er noe som tråkker over grensene mine). Jeg forventer/krever det samme tilbake, så hvis han da ikke ville gjøre noe på meg (og som ikke medfører et spesielt sterkt ubehag for han), så er han bare pent nødt til å gjøre det, ellers får han ingen spesiell behandling av meg heller.

Jeg syns det blir feil og å drive å kreve/forvente noe som helst hva sex angår. Dersom man har sterke preferanser/fetisher man ønsker å implementere i et forhold får man heller finne en partner som deler disse. Men å forvente/kreve blir helt feil, spesielt når man bruker metoder som du beskriver over, "hvis ikke han gjør det så gjør ikke jeg det heller". Slikt tror jeg er dårlig kommunikasjon og løser ingen verdens ting. (Nå er det riktignok ganske pirrende å "være nødt til å gjøre noe, for noen av oss, men mer generelt ;) )

Når alt det er sagt tror jeg faktisk de fleste mennesker er skrudd sammen slik at dersom partneren gjør noe h*n ikke liker, liker ikke en selv det heller. For meg er det ikke særlig viktig å bli sugd, men hvis partneren min elsker å gjøre det liker jeg det godt. Det samme gjelder med slikking og suging av henne. (jeg liker egentlig det bedre enn å få). Liker hun det veldig godt blir det bare ti ganger deiligere å gi det.

Gjest Sniken (uinnlogget)
Skrevet
Jeg forventer/krever det samme tilbake, så hvis han da ikke ville gjøre noe på meg (og som ikke medfører et spesielt sterkt ubehag for han), så er han bare pent nødt til å gjøre det, ellers får han ingen spesiell behandling av meg heller.

Med den holdningen hadde ikke en dame overlevd særlig lenge i mitt selskap. Den dagen det føres et regnskap for sex'en hvor ting ikke blir gjort med hverandre før det er et = tegn med to streker under svaret, ja da har man ikke mye å bidra med overfor hverandre. Kjæresten min er desverre ikke så glad i å suge, så munnsex opplever jeg desverre mindre av enn jeg egentlig kunne tenke meg. Men det betyr da ikke at jeg ikke kan slikke henne av den grunn når jeg liker å gjøre dette, og attpåtil vet hvilke gleder dette gir henne.
Skrevet
Jeg syns det blir feil og å drive å kreve/forvente noe som helst hva sex angår. Dersom man har sterke preferanser/fetisher man ønsker å implementere i et forhold får man heller finne en partner som deler disse. Men å forvente/kreve blir helt feil, spesielt når man bruker metoder som du beskriver over, "hvis ikke han gjør det så gjør ikke jeg det heller". Slikt tror jeg er dårlig kommunikasjon og løser ingen verdens ting. (Nå er det riktignok ganske pirrende å "være nødt til å gjøre noe, for noen av oss, men mer generelt ;) )

Når alt det er sagt tror jeg faktisk de fleste mennesker er skrudd sammen slik at dersom partneren gjør noe h*n ikke liker, liker ikke en selv det heller. For meg er det ikke særlig viktig å bli sugd, men hvis partneren min elsker å gjøre det liker jeg det godt. Det samme gjelder med slikking og suging av henne. (jeg liker egentlig det bedre enn å få). Liker hun det veldig godt blir det bare ti ganger deiligere å gi det.

For meg blir det helt feil om jeg skal ha sex med en kar som ikke vil gi tilbake når jeg gir. Altså, har han en spesiell fobi for cunnilingus, så greit, da skal han få slippe, men hvis han bare ikke liker å gi det på samme måte som jeg ikke liker å suge, da vil ikke jeg ha noe ønske om å gi han noe som han liker veldig godt. Jeg mister lysten, mister tenningen. Jeg trenger en partner som er villig til å gi, fordi jeg jeg liker å gi selv, og jeg er også veldig glad i balanse. Hvis jeg gir og gir, og han ikke gir tilbake, da føler jeg meg bare utnyttet. Heldigvis er jeg såpass åpen om at jeg gir beskjed, jeg holder ikke bare kjeft og finner meg i at det er en ubalanse.

Og så er jeg en sånn dame som liker gutter/menn som liker krevende damer :sjarmor:

Og kommunikasjon er alfa og omega for min del. Jeg er krevende, jeg er frekk og freidig. Og da blir det fort litt krøll om karen ikke helt klarer å følge med i timen og gi beskjed hvis det er noe som ikke er helt som det skal være. Så ikke bare må jeg ha en som liker å bli sjefet litt over, men jeg må ha en som har ryggrad og er selvstendig i tillegg (jeg er ikke tankeleser, og jeg liker ikke å tenke for to).

Skrevet
Med den holdningen hadde ikke en dame overlevd særlig lenge i mitt selskap. Den dagen det føres et regnskap for sex'en hvor ting ikke blir gjort med hverandre før det er et = tegn med to streker under svaret, ja da har man ikke mye å bidra med overfor hverandre. Kjæresten min er desverre ikke så glad i å suge, så munnsex opplever jeg desverre mindre av enn jeg egentlig kunne tenke meg. Men det betyr da ikke at jeg ikke kan slikke henne av den grunn når jeg liker å gjøre dette, og attpåtil vet hvilke gleder dette gir henne.

Jeg fører da ikke regnskap heller. Men jeg merker det hvis jeg gir til en kar noe han liker veldig og jeg ikke er spesielt begeistret for, og han ikke gir meg noe jeg liker godt og han ikke er begeistret for.

Men ikke misforstå meg, jeg vil ikke tråkke kraftig over en persons grenser heller. Det finnes myke grenser og det finnes harde grenser. Å suge en mann er en myk grense for meg, altså jeg går med på det hvis det er noe han liker veldig godt. Deep throating, eller at munnen min blir 'brukt', er en hard grense, og fullstendig fy, fy.

Er jeg med en kar som ikke vil gi tilbake i tilsvarende grad som jeg gir til han, da er han med feil dame og jeg med feil mann. Enkelt og greit.

Skrevet

Hei jeg ønsket JA og Nei svar, gjerne med begrunnelse. Og jenter, les gjerne, men hold kjeft!

Skrevet
Hei jeg ønsket JA og Nei svar, gjerne med begrunnelse. Og jenter, les gjerne, men hold kjeft!

Fint at du strammer inn litt her, TS.

Jeg skal vel ikke fullstendig utelukke at jeg kunne vært sammen med en ikke-suger, men det ville vært et alvorlig minus. Jeg kan ikke helt se for meg at det kommer til å skje.

Begrunnelsen er ikke mer sofistikert enn at jeg synes oralsex er enormt digg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...