Gå til innhold

Damer: Kva skonummer?


Crazee

KUN damer: Kva skonummer brukar du?  

1 stemme

  1. 1. KUN damer: Kva skonummer brukar du?

    • 36 eller mindre
      29
    • 37
      36
    • 38
      46
    • 39
      24
    • 40
      24
    • 41
      18
    • 42
      4
    • 43 eller større
      2


Anbefalte innlegg

Vet ikke hva den butikken i Trondheimsveien heter, men den er langt nede i Trondheimsveien i hvertfall. Ta trikken eller bena til Heimdalsgata. Det er vel nærmeste stopp. Når man går nordover, er det på venstre side, et par kvartaler unna. Det er en gulbrunbeige aktiv farge på bygget, hvis jeg ikke husker feil ?

Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er den ene som foreløpig har stemt på 43 eller større... :-? Bruker 43 i sko til vanlig, men har faktisk klart å presse meg inn i 42 et par ganger. Men da er det trangt, og de kan ikke gås i lenge! :wink: Ellers er jeg gjerne oppe i 44 når det gjelder idrettssko o.l.

Her i Oslo er det spesialbutikker for store sko. Tror det er en i Trondheimsveien (?).  

Ja, og så var det meg då, som lurte på kor mange damer som brukar sko rundt str 42/43 - eg veit jo dei finst - og kanskje evt. kommentarar om kor lett/vanskeleg det er å finna slike sko. Som er fine/tøffe/stilige o.l. - ikkje berre joggesko og "tantesko."

Den butikken som er nevnt over har akkurat sånne sko, rett og slett kjedelige og tantete! Skulle tro at skoprodusentene trodde det ikke fantes noen kvinner under 50 med store føtter... :roll: Personlig hater jeg å gå i skobutikker, for jeg finner jo aldri noe som passer likevel... :( Så, nei, det er ikke alltid like festlig å ha så store føtter! Det er en grunn til at jeg har resignert og kun går med boots... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker str 35-36 jeg...ikke alltid like greit det heller. Mange (og ofte lekre!!!) skomodeller starter på 36 og da er de som oftest litt for store :roll:

Tigerpia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36/37.

er glad jeg slipper de problemer en venninne av meg har.

hun bruker størrelse 35, og har ikke så lett for å finne pensko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Tja, dette varierer jo veldig.

Jeg hadde 40 i ridestøvler.

Har 36 i et par jålesko.

Hender jeg bruker 38 i vintersko.

Og bruker vanligvis 37.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bruker str 37, iblant 38, og er dermed blant de heldige som av og til gjør råkupp på såkalte prøvepar for en slikk og ingenting! :hoppe:

min eksmann er like høy (lav) som meg og brukte str 42-43. en gang vi lå i hver vår ende i badekaret, tok han den ene foten min, kikket lenge og grundig på den og sier "det er egentlig ikke rart du har dårlig balanse, du har jo ikke noe å stå på!" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...