Gå til innhold

Klarer ikke glemme....


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er lykkelig sammen med kjæresten min. Han er flott, og sexy og morsom og herlig på alle måter, og vi har vært sammen i snart to år.

MEN: Jeg klarer ikke å få han med stor H ut av tankene mine.

Det er tre og et halvt år siden jeg møtte ham nå. Jeg var i slutten av 20-årene, hadde ikke vært singel så lenge da det relativt nylig hadde tatt slutt m en mangeårig samboer.

Så møter jeg Ham på byen. Vi datet, koste oss, jeg overnattet endel, og det ble mange hyggelige videokvelder med vin og deilig sex. Og jeg hadde helt fra starten følelser for ham jeg ikke ante det gikk an å ha for noen. Ble bare mer og mer klar over at dette var noe jeg aldri hadde vært i nærheten av å oppleve.

Etter nesten et år fant han ut at det ble galt å fortsette fordi han ikke var sikker nok på følelsene sine. Jeg var knust. Helt ødelagt.

Møtte så min kjære, senere, er frykelig glad i ham, men følelsene er ikke de samme!! Jeg er 31 og har opplevd flere aspekter ved kjærlighetslivet, men blir fremdeles satt ut om jeg ser et bilde av Ham. (noe jeg nylig gjorde i en nettavis).

Ser ham for meg, tenker på ham og vet søren ikke hva jeg hadde gjort om han plutselig ville ha meg igjen. :overrasket:

Vil bare bli kvitt disse tankene jeg!! Føler meg hyklersk :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å treffe H igjen? Rett og slett for din egen del for å se hvordan du reagerer? Hvis H fortsatt får hjertet ditt i brann er det vel ikke rettferdig overfor din nåværende samboer å bli i forholdet? Da tror jeg det etter noen år vil slukne. Du trenger jo ikke gå til sengs med H for å se hvordan du reagerer, jeg tror mange tenker tilbake på exer med gode minner. Jeg har en som jeg hadde som knullekompis som jeg kan ta meg i å tenke på. Vi hadde det fint sammen på mange måter men likevel vet jeg at jeg har helt andre følelser for min nåværende kjæreste.

Sjekk det ut og legg det bak deg. Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...