Gå til innhold

Jomfru og rundbrenner


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kan en jomfru og en rundbrenner ende opp som et lykkelig par, tross forskjellig utgangspunkt? Forutsetter da at de er forelsket, at rundbrenneren har tenkt å slutte med å være rundbrenner, og at jomfruen - tja - etterhvert også slutter å være jomfru ;)

Noen som har vært borti slike tilfeller som har endt lykkelig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Tja, jomfruer har jo en tendens på å tviholde på den første bare fordi den nettopp er det, og ikke pga kjærestekvaliteter, så ikke umulig at det kan gå bra ;) Eller gå, i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde neppe forsøkt å innlede et forhold til en (eventuelt tidligere) rundbrenner når jeg var jomfru, og er heller ikke sikker på om jeg hadde våget meg på en jomfru om jeg hadde ligget rundt.

Men det har med hvilke erfaringer jeg har gjort meg på andre områder i livet. To personer med svært ulike liv vil ofte få flere problemer enn det personer med mer lik fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vennepar av mine foreldre hadde det vel omtrent som ts beskriver, og de er fortsatt gift i dag, 20 år senere. :klappe:

Så ja, med disse furutsetningene tror jeg det kan gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nok en du kaller "rundbrenner" i tenårene. Inntil jeg brant meg selv.. Vel fortjent ble jeg vraket av en fantastisk jente.

Tok så en selvpålagt pause og la om stilen helt. Et år senere traff jeg en nydelig jente som den gangen var jomfru og helt uerfaren med gutter. Det var som å begynne med blanke ark for min del, og jeg tok ting sakte. Nå har vi vært sammen i over 25 år, de siste 13 som ektepar. Og det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NastyNice
Jeg var nok en du kaller "rundbrenner" i tenårene. Inntil jeg brant meg selv.. Vel fortjent ble jeg vraket av en fantastisk jente.

Tok så en selvpålagt pause og la om stilen helt. Et år senere traff jeg en nydelig jente som den gangen var jomfru og helt uerfaren med gutter. Det var som å begynne med blanke ark for min del, og jeg tok ting sakte. Nå har vi vært sammen i over 25 år, de siste 13 som ektepar. Og det går bra.

Du er heldig du! Blir glad når jeg hører om tilfeller hvor man holder sammen, og at man har det bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...