Gå til innhold

Psykopat


Gjest Kikoro

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var her tidligere, men da under ett annet nick men måtte slette meg for exen min begynte å "stalke" nettsidene mine, og lese innleggene mine.

Da var jeg i villrede om hva jeg skulle gjøre, jeg flyttet (etter mange råd om det) fra han, men nå er jo helvete løs da. Det har vært slutt siden like før jul, og det går vel i "hei kan vi være venner" eller "du har brukt meg og utnyttet meg" ispedd litt, "du er verdens beste" "uten meg hadde du vært ingenting" "du er slem" "ond" "du er så smart" "nå er vi fiender" "jeg vil gjerne beholde deg som venn" i en salig blanding, en dag er alt bra, neste er jeg en hore, alkoholiker, vennene mine er horer, så er jeg så pen, så grei, osv osv, ja dere forstår tegninga...

Nå har jeg truffet en annen som jeg tilbringer en del tid sammen med, jeg er ike sammen med han eller noe men inni hodet hans så er jeg visst det! Han skriver i smser "hvordan kunne du finnen ny etter en uke" "jeg er i sjokk at du har kommet over meg så fort" "du har bare utnyttet meg, dette var en del av en plan".

Når vi var sammen behandlet han meg dårlig, han stolte ikke på meg, kom jeg hjem en halvtime for sent hjem, så trodde han da at jeg hadde ligget med noen på jobb, han sjekket mailen min, tlf min, osv osv...

Jeg begynner å bli litt sliten av dette her nå, hva kan jeg gjøre?

En liten opplysning til, vi jobber i samme firma ( :forvirret: ) så jeg kan ikke gå drastisk til verks. Han truer med å få meg ut av firmaet, jeg har sagt til han at jeg kommer til å anmelde det om han truer meg med noe... Men dte var han tydeligvis IKKE redd for, han er veldig tøff utad..

Noen råd noen?

Kikoro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Jeg tror jeg ville vurdert å bytte jobb, for å få vedkommende ut av helt livet mitt. Å bryte helt kan være utrolig tøft, men da mister vedkommende makten over deg. Slik det er nå har han fremdeles makt over deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten bytte jobb, eller et annet alternativ:

Hvis dette virkelig er alvorlig - ta vare på meldinger han sender (og evt. andre ting). Gå og snakk med politiet, be evt. om et besøksforbud og rådfør deg evt. med dem angående hva du kan gjøre i forbindelse med din arbeidssituasjon.

Men gå ikke til politiet dersom det ikke er alvorlig, og hvis intensjonen kun er for å få litt "hevn" over han.

Nelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA?! :overrasket:

JEG har da ikke skrevet dette innlegget -

men det er ganske nøyaktig slik jeg har og har hatt det (har hatt det mye værre) med min eks... jeg kjenner til det du skriver om på kroppen. Det er nå noen år siden jeg gikk, men jeg sliter fortsatt psykisk. Har heller ikke fått noen ny mann siden.

Vi har barn. Og det hele har endt med rettsapparat, politi, barneværn osv.

ett råd:

LØP FOR LIVET!!!

-oppsøk politi med engang, ikke svar ham på noe, skift jobb

kom deg vekk fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uææ.... det er jo nesten som å lese om sitt eget liv! (bortsett fra at vi ikke jobber sammen)... hadde jeg vært deg hadde jeg lett etter en ny jobb. Løøøøp vekk fra han! fort! Og vær forsiktig med hva du sier til han, han kommer bare til å tolke det på sin måte uansett... alt blir galt med sånne personer. LYKKE TIL!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Om du kan godt engelsk, her er noe. Jeg har funnet det i dag. Jeg er i en nesten verre situasjon, fordi min er mye mer taus og foreløpig jobber hardt for å lage spindelvever rundt vennene mine og mendigheter.

Jeg har bodd i flere år sammen med han, og er fullstendig ruinert (både psykisk og økonomisk)....

http://samvak.tripod.com/5.html

åpne siden og gå helt nederst, der finner du en del blå linker, det står alt du trenger. Lykke til! :klem:

Sorry det var ikke helt nederst (jeg driver å lese dette akkurat nå. må forberede meg til rettsaken...) det er i midten...

Endret av uebi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...