Gå til innhold

Fy faen jeg dør!


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Detta går bra vennen!! Jeg kjenner deg og vet hva du har vært igjennom tidligere, bare pass godt på barna og TENK PÅ DEG SELV!!!

Bare lov oss alle her som føler med deg at du tenker deg godt om før du evt. tar henne tilbake, for det er ikke greit å pakke bilden midt på natta og stikke, uten å si hade til barna eller noe.

Du klarer deg igjennom dette vennen, det er ikke kult, men det går, jeg lover!!! ;)

Sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet så mange at det er Jack???

Når vedkommende har skrevet som uregistrert og kalt seg "gjesta" så vil vel vedkommende være anonym...? Er det da lov av andre som tilfeldigvis kjenner historien eller vedkommende å identifisere ham?

Bare lurer i tilfelle jeg vil skrive anonymt en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

følger med deg!

Har selv blitt heve ut av huset mitt på sekundet. Det ble slutt på et minnutt og han sa : jeg vil aldri se deg mere: UT! Og det mens vi hadde besøk...... Det var vondt og det tok lang tid før jeg kom over det.....

Heldigvis hadde jeg foreldre jeg dro dirkete til....

For meg hjalp det å ha noen å snakke med. Og jeg takker de personene den dag i dag for at de gadd, men dette hjalp meg virkelig.

Nå er det over ett år siden og jeg lever bedre en noen sinne...... Jeg hadde hundene mine å leve for! Og du har sikkert noen herlige barn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...