Gå til innhold

Over reagerer jeg?


Gjest Gjest_KlaraQ_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_KlaraQ_*

Jeg er gravid og har blødd en del, blitt sjekk men ingen feil.

Vært tøfft for meg i 14 dager, bror som har vært på kjøret,pappa som har vært på sykhus og bestefar. Og mine blødninger. Innbrudd i bilen min også bror sin bil ble stjelt og vraket. Og er det for dumt at en x som kunne kanskje hørt åssen det gikk med meg? faren til barnet jeg venter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke spørsmålet.

Om du overreagerer fordi du er sliten etter alt sammen, eller fordi du blir lei deg av at eksen din ikke bryr seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel helt an på hvaslags forhold du har til eks? Vet han om det som har skjedd ? Snakker dere sammen om andre ting, men han spør deg ikke om hvordan du har det? Eller har dere ingen kontakt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
nei jeg hører ikke noe

Hvis dere ikke har kontakt generelt så kan han ikke vite hvordan du har hatt det i det siste heller, da er det kanskje ikke naturlig for han plutselig å spørre hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje graviditeten ikke var helt planlagt (siden dere er ekser?) og at han vil ha minst mulig med den å gjøre. Kanskje hans måte å markere at han ikke bryr seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Jeg er gravid og har blødd en del, blitt sjekk men ingen feil.

Vært tøfft for meg i 14 dager, bror som har vært på kjøret,pappa som har vært på sykhus og bestefar. Og mine blødninger. Innbrudd i bilen min også bror sin bil ble stjelt og vraket. Og er det for dumt at en x som kunne kanskje hørt åssen det gikk med meg? faren til barnet jeg venter.....

Veldig vondt og sårende at han ikke er der, men når forholdet er slutt, har han ikke en definert "rolle" i forhold til deg lenger. Det betyr sikkert ikke at han ikke tenker på hvordan du har det. Kanskje har forholdet deres vært dårlig eller bruddet tøft, og han ikke vet hvordan han skal forholde seg til deg, eller er redd for at forskjellige følelser kan bli blandet sammen hos en av dere eller begge hvis han involverer seg. Det tar tid å erstatte en tidligere kjæreste i rollen som den man går til og får trøst av når noe er vondt, og derfor er det ekstra ille når det skjer ting kort tid etter et brudd.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...