Gå til innhold

Kan dere ikke bli litt tøffere?!


Gjest gotmyselfanuzi

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilbakemelding på at jeg er en tøff dame. Ganske rå humor, klarer meg selv, sier min mening, kan være skarp, men (nesten) aldri stygg. Ser derimot ikke slik ut, ser liten, uskyldig og søt ut. Mitt problem er at de fleste menn er redd meg - når det kommer til stykket. Jeg har mange mannlige venner, og jeg kommer lett i kontakt med gutta på byen og ellers, men når de skjønner at jeg ikke er en fnisejente som tilpasser meg deres humor eller meninger, går det stort sett ad undas. Dog finnes det hederlige unntak, jeg har hatt kjærester som har matchet meg, og jeg tror det er flere der ute for meg.

Jeg tror det er mange kvinner som er sterke og tøffe, men mange føler de må skjule det for å "passe inn", både blant menn og kvinner. Før mente jeg at disse kvinnene er litt feige, men nå har jeg begynt å lure på om det er de som er smarte og jeg som er for lite sofistikert. Jeg er rett frem, de er flinkere til å få det slik de vil på en indirekte måte. De har skjønt at det ikke er så kvinnelig å være tøff og sterk. Jeg klarer ikke la være å være meg selv... Kanskje jeg en gang vil lære...?

Så , TS, en får mye pepper for å stå for å være tøff og sterk, så det er ikke rart du ikke ser så mange av oss. Alt for mange skjuler seg bak en myk fasade!

Kjente meg igjen i alt det du skriver her. Menn har en tendens til å si at de ønsker seg tøffe jenter med ben i nesa som har sine egne meninger og står for dem. Men når alt kommer til alt så blir de fleste menn (mitt inntrykk i alle fall) skremt så fort de møter på ei som faktisk er sånn.

Endret av *melis*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...