Gå til innhold

Minneboks


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_radialis_*

jeg oppdaget her en dag at kjæresten min hadde et par bilder av eksen sin liggende i en skuff i kommoden sin på soverommet. Ene bildet var attpåtil nesten nakenbilde, dvs at man så overkroppen hennes bar. Må si jeg ble litt forferdet da jeg oppdaget dette ja..må han ha de for å se på om kvelden eller hva..? irriterende!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en minneboks, den var nesten til bare for min første eks, men når jeg kommer hjem til jenterommet nestegang så vil jeg legge en del ting i den fra min eks samboer også..

Grunnen til dette er at jeg i det første forholdet hadde et avstandsforhold der vi skrev masse brev til hverandre og disse er jo kjekke å ta vare på.. Negativer og slikt ligger også der..

Boksen ligger helt bakerst inne i klesskapet på jenterommet så det er ikke noe jeg drasser med meg, men jeg synes det er greit å ta vare på minnene vi hadde som et lykkelig par. Klarer ikke å kaste slike ting.. Da jeg ble sammen med den siste eksen min så fikk han vite om boksen min.. Og jeg tror han vet at han havner i den han også nå...

Ser i grunn også på en måte boksen som en måte å komme seg videre på, samle alt på en plass og begynne å leve livet igjen.. Gleder meg til å få gjort dette i helgen faktisk etter brudd i desember skal det bli godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vakuumpakket dongen fra første gangen jeg fikk meg noe. Før det har blitt slutt har jeg alltid også husket å raske med meg det frekkeste undertøyet hun har i skuffen sin. Diverse pikante bilder ligger på en kryptert partisjon på harddisken.

..og ikke på mobiltelefonen, Kåre..

:ironi:

Jeg vet at jeg har tatt vare på en god del brev fra tidligere forhold. Spesielt ett forhold der vi i en lang periode var langt vekke fra hverandre og brevvekslet ganske iherdig. Hvor disse brevene faktisk ligger nå har jeg egentlig ikke helt oversikten over. Jeg kommer nok ikke til å lese dem igjen, men jeg har liksom ikke helt hjertet til å kaste dem heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med undertøy skjønner jeg egentlig ikke. Selv har jeg bare dyre BH-er som jeg ikke ville avsett pga at de koster flesk, og billige truser fra HM som jeg ikke ville avsett pga at de er helt vanlige, kjedelige truser som ikke passer i en boks. Så ikke noe av mitt undertøy ville havnet i en boks. :ler:

Endret av Succubus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med undertøy skjønner jeg egentlig ikke. Selv har jeg bare dyre BH-er som jeg ikke ville avsett pga at de koster flesk, og billige truser fra HM som jeg ikke ville avsett pga at de er helt vanlige, kjedelige truser som ikke passer i en boks. Så ikke noe av mitt undertøy ville havnet i en boks.  :ler:

Hehe nei, jeg forstår det egentlig ikke jeg heller. Jeg personlig synes sexy undertøy er mest spennede når det sitter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Er det vanlig å ha såkalte "minnebokser" etter tidligere forhold, flørter osv? Kjæresten min har spart på alt han noensinne har fått av noen, i egne bokser eller lignende for alle. Dette har han med seg uansett hvor han bor hen, er det naturlig?

Hva er det vanlig å ha i disse minneboksene? Er undertøy litt over streken? Kjæresten min har det i sine. Mest fra en eks, men også noen andre, fra folk han ikke har vært sammen med engang..

:forvirret:

Aner ikke hvor vanlig det er, men tipper det er nokså ufarlig og bare betyr at noen liker å samle på småting fra opplevelser i livet sitt, på samme måte som noen er flinke til å ta bilder og lage omstendelige fotoalbum med billetter, kartutsnitt, hårlokker osv. Hadde ikke blitt stresset over et undertøyssett eller et par bilder, hva skal du nedi disse boksene? Jeg har ingen minnebokser, men det finnes en og annen gave, et plagg eller to og slikt rundt omkring der jeg bor, og mailer blir liggende på mailkontoen. Har aldri hatt behov for å tilintetgjøre eller kaste fysiske ting fra tidligere forhold, uten at leiligheten min blir et alter for gamlekjærester likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle har da en fortid, og må få lov til å ha minner fra den? Mange jenter er flinke til å lage scrapbooks eller fotoalbum. Slike vil naturlig nok inneholde bilder av kjærester som etterhvert har blitt ekser. Jeg ville aldri ha funnet meg i det dersom mannen min forlangte at jeg skulle kvitte meg med disse - ville du, TS?

At man tar vare på slike minner syns jeg altså i utgangspunktet er greit og helt naturlig, og jenter og gutter har kanskje ulike måter å samle minner på (selv om jeg stusser litt over at det er moro å ha brukte truser i samlinga...). Hvis man imidlertid dyrker disse minnene på en slik måte at det tar fokuset vekk fra partneren og/eller gjør partneren lei og usikker, bør man tenke seg om litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...