Gå til innhold

Min historie


^Spinnvill^

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra

Er det nå jeg skal komme trekkende med det jeg har lest om at enkelte ikke tester positivt før etter to uker?

Så spennende da! Krysser fingre for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha.

Ja, du har rett, men hvordan i h..... skal jeg klare å gå her i 14 dager og vente??

Jeg begynner jo å bli utålmodig allerede nå.

MEN, spennende å gå på do da.... ser på papiret om det er noe rødt der og blir like glad hver gang.

Det som forundrer meg er at jeg har hatt regelmessig mens siden jeg var 12 år. Har hatt mens hver mnd. Nå er den seriøs sen.... :icon_surprised:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være at den er sen fordi du går og venter på den da?

Men mange jeg kjenner har testa negativt fram mot 14 dager etter IKM.

Krysser fingre for at du får det svaret du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hatt mensen på fredag. Reiser ikke til legen får det er gått to uker. Ser ingen grunn til å gå til legen så tidlig.

Men jeg er enig i at den må komme snart.....

Jeg har jo prøvd siden juni så jeg er vant med å vente på at den skal komme, denne gangen gjorde den det ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet meg siden i går. Fikk en anelse lyyyyyyyyserosa på papiret igår og etter sex i går kveld. Nå lurer jeg på om alt håp er ute eller om jeg fremdelels kanskje muligens er gravid?

Jeg kan da umulig ta så feil av alle disse symptomene???

Mannen min reagerte på at jeg var så ofte på do igår :) (han vet ennå ikke at jeg har en mistanke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dallandra

Håpet er nok ikke ute fordet!

Slimhinnene eller noe tåler litt mindre så når man er gravid kan man fort blø bittelitte i forbindelse med sex, det sa iallfall legen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mensen...

Jeg skjønner ikke hvordan jeg kunne ta feil av de symptomene som jeg hadde......helt ærlig altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du er lei deg, men symptomene på graviditet og tegnene på at mensen er i anmasj kan, som Cymbidium sier, desverre være svært like! :klem: Mitt råd, og jeg har vært i denne "bransjen" i nærmere to år, er at du forsøker å ikke tenke så mye på det og heller blir gledelig overrasket når det skjer noe. Prøv å sett fokus på andre ting og lev livet som vanlig.

Du tenker kanskje at det er lett å si for meg som ikke vet hvordan du har det, men det vet jeg. Jeg vet også at det går an å påvirke seg selv til å tenke positivt!

Bedre lykke neste gang! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Å som jeg har opplevd det samme som deg flere ganger.

Sitter her med en gutt på 3 år og 3 måneder.

Håpte på to tette. Jaja. :sjenert:

Vet hvordan du har det.

Men ikke gi opp. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...