Gå til innhold

Merkelig


rolfkjo

Anbefalte innlegg

leser stadig vekk om hvem er best "kvinnen eller mannen" og hvordan kvitte seg med en gift syk elsker osv osv. hvor er vi kommet når slike ting er viktig for oss. er det ikke viktig å se på hverandre som person og repektere hverandre og å ikke leke med sex til alle og enhver, for noen synes det er hellig og at sex er noe som bare de som skal gifte seg har sammen. har sex blitt så lavt at man gjør som en ape og har sex med en person for å vise hvem som bestemmer.. nei folkens ikke ligg med alle og enhver la sex være noe som er hellig og vi utfyller hverandre begge kjønn og vi er like viktige for eksistensen her på jord. Sett stor pris på hver lile ting din partner gjør som er godt om det er en mann eller en kvinne. Jeg selv lever i et slikt forhold hvor hun setter pris på de små tingene og jeg gjør det samme med henne.. og tro det eller ei vi har det veldig godt sammen. Håper det er mange som sier det samme som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bodillen
leser stadig vekk om hvem er best "kvinnen eller mannen" og hvordan kvitte seg med en gift syk elsker osv osv. hvor er vi kommet når slike ting er viktig for oss. er det ikke viktig å se på hverandre som person og repektere hverandre og å ikke leke med sex til alle og enhver, for noen synes det er hellig og at sex er noe som bare de som skal gifte seg har sammen. har sex blitt så lavt at man gjør som en ape og har sex med en person for å vise hvem som bestemmer.. nei folkens ikke ligg med alle og enhver la sex være noe som er hellig og vi utfyller hverandre begge kjønn og vi er like viktige for eksistensen her på jord. Sett stor pris på hver lile ting din partner gjør som er godt om det er en mann eller en kvinne. Jeg selv lever i et slikt forhold hvor hun setter pris på de små tingene og jeg gjør det samme med henne.. og tro det eller ei vi har det veldig godt sammen. Håper det er mange som sier det samme som meg  :)

Skjønner godt at ingen vil ha en elsker som er både gift og syk, da....? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lev slik du selv vil og la andre leve slik de vil, sier nå jeg.

Jada det skal jeg, men jeg hører masse syting, da får disse klappe igjen når de får problemer på grunn av sine vaner og uvaner. Ja det er vel for mye fritid, så man må jo slå ihjel den på en eller anne måte :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...