Gå til innhold

forbanna plagsom trend på kvinneguiden


Gjest Ferskvannsblekksprut

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Titt
Jeg snakker ikke om at du skal forandre deg. Jeg sier bare at KG neppe forandrer seg. Hvis du ikke liker det, så kan du slutte å være her.

Men jeg tror alt dette handler om mistolking. Både fra deg, og i hvert fall fra meg når det gjelder deg. De innleggene jeg ser fra deg er ofte skrevet som "MEN FOrSVAR DEG DA DIN TØS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" eller liknende ting som ikke akkurat skriker av seriøsitet. Jeg skal innrømme at jeg aldri har tatt deg helt seriøst, så der kan jeg jo forandre meg.

Men prøv å se humoren i svarene hennes da. Hun har en annen måte å skrive på enn ganske mange her inne, men jeg klarer da å lese igjennom linjene og forstå hvor TS vil hen. Som om jeg tar meg nær av det jeg har uthevet i quoten din. :ler:

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ferskvannsblekksprut
Ja, gjør de ikke det da?  ;)

¨De slipper meg ikke inn for jeg har bustet hår som en random platanarkis :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut
Men prøv å se humoren i svarene hennes da. Hun har en annen måte å skrive på enn ganske mange her inne, men jeg klarer da å lese igjennom linjene og forstå hvor TS vil hen. Som om jeg tar meg nær av det jeg har uthevet i quoten din. :ler:

Tusen takk for at noen ser dette! :D

Jeg gidder da vel ikke skrive sofistikert frognerfruersk for å behage et par prippne øyne på KG! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Tusen takk for at noen ser dette! :D

Jeg gidder da vel ikke skrive sofistikert frognerfruersk for å behage et par prippne øyne på KG! :hakeslepp:

Skjerp hele deg og bli ny. Hilsen kg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Gi meg en kvinnelig makeover da vel, det er alt dere interesserer dere for her! :( Cardicans og drainpipes, og sotete trendy øyne og en klassisk sveis :( Kom igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Gi meg en kvinnelig makeover da vel, det er alt dere interesserer dere for her! :( Cardicans og drainpipes, og sotete trendy øyne og en klassisk sveis :( Kom igjen :(

Jeg interesserer meg litt for det ja.... :sjenert:

*tvangsmakeover på ferskvannsblekkspurten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

¨De slipper meg ikke inn for jeg har bustet hår som en random platanarkis :(

Her satt jeg og lurte på hva en "platan-arkis" er for noe. Men SÅ skjønte jeg det, da vuttu! :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...