Gå til innhold

Hva vil han meg?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Vet ikke helt hva jeg vil oppnå med dette.

Problemet er en gutt jeg har kjent i fire år. I begynnelsen var vi litt mer enn gode venner uten at vi noen gang var sammen. Ting skar seg og etter dette har vi hatt jevnlig kontakt, dvs. vi prater på telefonen ca. 2 ganger i måneden. Når vi prater er det alltid mange timer og gjerne midt på natten. Han får meg alltid til å le samtidig som jeg ikke er redd for å gråte. Og når jeg treffer han får jeg alltid en stor og god klem.

Problemet er at det aldri er noe mer enn telefonsamtaler, og jeg vet ikke om det er nok. Eller normalt? Jeg vet ikke hvor lenge jeg ønsker å beholde et vennskap som kun består av gode telefonsamtaler. Visstnok tar han seg alltid god tid når jeg ringer og tar meg seriøst hvis jeg mener noe er et problem. Men samtidig føler jeg at jeg ikke kan ringe for ofte.

Mens jeg av og til tror at jeg kanskje elsker ham. Jeg blir alltid i godt humør av og se eller prate med ham, og etterpå føler jeg meg alltid lettere og har et stor smil klistret i ansiktet. Jeg ingen anelse om hva han føler, enkelte ganger er han veldig 'ivrig' og ringer for å prate hvis han vet at jeg ikke har det bra, eller hvis det er lenge siden vi har sett hverandre. Men i perioder går det lang tid uten at han gjør noe som helst for å holde kontakten. Vi har også hatt så mange 'vanskelige' perioder hvor jeg har vurdert å kutte all kontakt og fortalt ham det. Men så er han tilslutt så trygg, snill og god. Og jeg innbiller meg selv at jeg trenger han og at det vi har er noe mer enn et 'vanlig' vennskap

Det gjør det ikke noe enklere at 'alle andre' til enhver tid tror at vi 'har noe på gang' og derfor jevnlig spør meg hvordan det går.

Det jeg bekymrer meg for er at jeg bare lurer meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest 1

Bor han i samme by eller langt unna?

Det høres umiddelbart ikke ut som om han er mannen i ditt liv som du har et reelt behov for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du har lyst til å finne ut av dere og tilbringe mer tid irl med han så ser dere hvordan det går. Høres ut som det har et godt grunnlag i hvert fall. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...