Gå til innhold

Vil dere vite om det blir gutt eller jente?


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Det vil jeg og mannen.(Helst jeg) Hvis vi kan da...

Denne skal vi holde hemmelig for andre, slik at de bare kan gjette seg til hva det blir;)

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg vil vite hva det blir, dersom jeg kan da så klart! Er utrolig glad i å strikke, har sett litt på oppskrifter, og det meste passer jo egentlig best enten til jente eller gutt.. Kan jo ikke vente helt til etter at babyen er født før jeg begynner strikkinga ;) Gleder meg masse til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den nysgjerrige typen, og har lyst til å vite kjønn hvis jordmor klarer å se det. Men mannen vil ikke, så da blir det ikke. Greit nok det også for meg og altså. Og tenker at det er viktig at mannen får bestemme noe, slik han virkelig kan ta noen avgjørelser i dette svangerskapet, det blir ofte mye fokus på mor.

Hadde det vært veldig viktig for meg å vite det, hadde jeg nok ikke gitt meg så fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite om det er gutt eller jente ja! Men det viktigste er jo å få vite at alt er ok.

GampeGURI: Vi tenkte også å holde det hemmelig først, men er litt usikre på hvordan det vil gå i praksis.. Nå tror jeg vi heller mot å kose oss med hemmeligheten noen dager, og så kan vi fortelle det til andre. Men dersom man klarer det er det jo veldig koselig å ha en hemmelighet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vil gjerne vite denne gangen også, dersom det går.

Mannen vil gjerne ikke vite denne gangen.

Vi visste det sist, men ikke første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Og vi skal på UL på torsdag så vi har nedtelling. Fikk vite det med nr 1 også.

Gleder oss masse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi vil også vite kjønn. Både H@nnsauen og jeg har samme følelse på hva det blir, men håper på og få vite det helt sikkert på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...