Kykkelikokos Skrevet 25. juni 2007 #401 Del Skrevet 25. juni 2007 Det kan jo være at venninnen din lurer deg da At hun sier hun skla på fotballturnering men skal noe annet Jeg synes det er dårlig gjort hvis hun drar på fotballturerning fremfor å arrangere utdrikingslag. Da kunne hun i hvert fall sørget for at de andre venninnene dine samlet seg til utdrikningslag selv om ikke du kunne være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #402 Del Skrevet 25. juni 2007 Det kan jo være at venninnen din lurer deg da At hun sier hun skla på fotballturnering men skal noe annet Det har jeg ikke tenkt på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 25. juni 2007 #403 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hei Majabeth, nå nærmer det seg her ja. Deilig å være ferdig med ekstrajobbing, det er nok å tenke på nå fremover om du ikke skal styre med det også. Snart helt fri også, det fortjener du nå.. Prøvegifting på fredag ja, det høres nå artig ut når de forteller om det her inne. Sikkert greit å ha det så tett opptil så man slipper og glemme hvor man skal gå og stå. Det blir vel en del å tenke på fant jeg ut en dag, jeg leste gjennom gangen i en vielse på nett. Blir jo helt svett av å bare lese om det. Dumt med utdrikningslaget, men fjelltur med venner er vel like kjekt. Men jeg hadde også vært litt i stuss over hun som plutselig måtte på fotballturnering. Ikke vær for trygg på at det blir bare fjelltur på deg i helgen altså Endret 25. juni 2007 av Pesto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #404 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Dagene framover: Tirsdag 26: Onsdag 27: Planleggingsmøte med Kjell Torsdag 28: Sol Fredag 29: Møte med presten i kirka kl. 18, til hårfarging hos Gøril etterpå. Lørdag 30: Manikyr kl. 10, Søndag 1: Mandag 2: Sol, lage ferdig bordkortene Tirsdag 3: Til Anne kl. 20 (frisyreprøving og sminking) Onsdag 4: Lage kirkeprogram Torsdag 5: Sol Fredag 6: Sol, manikyr kl 10 Regner med at det kommer litt mer på etterhvert. Endret 28. juni 2007 av Majabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 27. juni 2007 #405 Del Skrevet 27. juni 2007 Til helga er det fjelltur med gode venninner. Egentlig skulle forloveren min vært med, men hun blir nok å dra på fotballturnering. Så det ser dårlig ut med utdrikningslag for meg...Jaja... Jeg tipper også at det er noe lureri på gang her. Særlig at hun drar på fotballturnering istedenfor å arrangere utdrikningslag! Hos meg fikk de meg til å planlegge grillfest og invitere alle vennene mine på lørdagen, så da var jeg for opptatt med det til å mistenke noe. Det er vel litt av samme tanken her, tror du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 27. juni 2007 #406 Del Skrevet 27. juni 2007 Nå nærmer det seg den store dagen med stormskritt! Det ser ut til at du har det meste under kontroll, men det skal bli gøy å henge med her den neste uka Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #407 Del Skrevet 27. juni 2007 Nå nærmer det seg den store dagen med stormskritt! Det ser ut til at du har det meste under kontroll, men det skal bli gøy å henge med her den neste uka Stor Har liksom en liten ferie-modus på gang her. Siden jeg tok ferie fra ekstrajobben min har jeg plutselig fått veldig god tid. Så nå har jeg styra litt ute i hagen, planta blomster og klipt plen. Blomstene kjøpte jeg for 1,5 uke siden, så det var absolutt på tide at de kom i jorda Kjenner at jeg begynner å få igjen energien nå, så straks (= etter at minstejenta har lagt seg i kveld, og jeg har skrevet en jobbsøknad) skal jeg begynne med alle de småtingene som skal til. Gubben har begynt med forberedelser til onna, så fra han kan jeg ikke regne med så altfor mye hjelp. Men jeg skjønner han godt, nå skal jo grunnlaget for hele vinteren legges. Dyrene må jo ha mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #408 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg tipper også at det er noe lureri på gang her. Særlig at hun drar på fotballturnering istedenfor å arrangere utdrikningslag! Hos meg fikk de meg til å planlegge grillfest og invitere alle vennene mine på lørdagen, så da var jeg for opptatt med det til å mistenke noe. Det er vel litt av samme tanken her, tror du ikke? Jeg er jo litt spent da Skal hjem til mamma i helga, så da har jeg forloveren min i nabohuset. Tipper det blir litt bryllupsprat i helga. Kanskje mer??? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #409 Del Skrevet 27. juni 2007 Hmmmm....Hva skal jeg gjøre når bryllupet er over??? Nå har den dagen vært og surra i hodet på meg over et år- og plutselig er det snart over. Hva skal inn i hodet da, liksom? :klø: Det blir rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 27. juni 2007 #410 Del Skrevet 27. juni 2007 Noen sene kvelder gjør seg da, man må jo gjøre litt andre ting også. Ikkebare holde på med bryllup, da blir man lei. Det å gifte seg med en bonde er å inngå en avtale om en del tid for seg selv, særlig mens det står på som værst med skuronn og våronn, vet alt om det der, kommer fra bondelandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 27. juni 2007 #411 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hmmmm....Hva skal jeg gjøre når bryllupet er over??? Nå har den dagen vært og surra i hodet på meg over et år- og plutselig er det snart over. Hva skal inn i hodet da, liksom? :klø: Det blir rart Hehe, det har jeg også tenkt på. Du kan jo være en del av hjelpekorpset til oss andre her som da fortsatt har et år igjen og trenger masse hjelp. Bare å finne seg en hobby.. Eller begynne som bryllupsplanlegger på si, jeg har dokotgrad i selskapslokaler i Bergen feks. Kan kanskje brukes til noe.. Endret 27. juni 2007 av Pesto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #412 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Må gjøres- lista mi: - dressen til gubben må sjekkes - kjolene til jentene må strykes - brudekjolen må strykes + underskjørtet - bordkortene må lages ferdig - bordplan må lages - Ringe til leverandørene - Sende inn notis til avisene - Møte med presten - Øvelsesvielse - Ringe fotografen (gudfar) Endret 1. juli 2007 av Majabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #413 Del Skrevet 28. juni 2007 Pakkelista til jentene: - kjolene - skoene - strømpebukser - tiaraer - jakkene - klær til å ha på dagen derpå - ekstra skifte til Mala - Toalettsaker Husk å finne fram klær de kan ha på seg bortover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #414 Del Skrevet 28. juni 2007 Til gubben: - dressen, skjorta, vest og kalvekryss - skoene - skopar nr. 2 - ringene - sokker hm, den var kort :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #415 Del Skrevet 28. juni 2007 Til meg : - kjolen, MÅ STRYKES PÅ FREDAG - underskjørt - skoene - undertøy med stay ups ooops, må jobbe litt. Får fortsette på lister seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 28. juni 2007 #416 Del Skrevet 28. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #417 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Takk Kjempeklem tilbake til deg! Begynner å kjenne at jeg har endel som må ordnes nå...Har begynt å bli litt svett Endret 28. juni 2007 av Majabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 28. juni 2007 #418 Del Skrevet 28. juni 2007 Takk Kjempeklem tilbake til deg! Begynner å kjenne at jeg har endel som må ordnes nå...Har begynt å bli litt svett Det går så fint skal du se Etter hva jeg ser på listene dine så kommer dette til å gå kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #419 Del Skrevet 28. juni 2007 Huske å ta med neste fredag: - bordpynt - kirkeprogram - kaketoppen - toastmasterbjelle - risposene - paraplyene - dvd-spiller og filmer - ps2 og spill? Kommer nok på mer etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 28. juni 2007 #420 Del Skrevet 28. juni 2007 Kjære vene og mye smådill det er å huske på. Har du stående en stor kasse i gangen hvor du putter oppi ting etter hvert som du kommer på det eller Du får vel litt hjelp til å få med deg alt sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg