Gå til innhold

Hvor mye bryr du deg om utseendet ditt-

Gjest Kristin_

Anbefalte innlegg

Bryr meg egentlig ikke om det. Dvs. sko synes jeg er viktig hvis jeg skal gjøre noe som innebærer litt hopp og sprett. Jeg har et kne som ikke liker seg uten bra støtdemping.

Jeg har også etterhvert kjøpt meg en sånn hurtigtørkende treningstopp og -bukse, men det er kun fordi jeg omsider skjønte at det var lurt med sånt som både puster og er lett å skylle opp. Der jeg trente før var garderobeforholdene sånn at jeg helst gikk hjem og dusjet, og svettevåt bomulls T-skjorte var ikke så behagelig på hjemveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bryr meg svært lite om hvordan andre ser ut, men føler alltid at andre tenker masse rart om meg. Selv om de helt sikkert ikke gjør det.. :sjenert:

Føler jeg kler meg helt normalt, vanlig treningsbukser fra H&M f.eks, en eller annen t-skjorte.

Har på meg sminke som jeg har ellers.. Kunne godt tenkt meg å trent uten foundation osv, men har såpass uren hud at det ikke ser særlig bra ut..

Men jeg må si jeg fikk litt treningslyst etter å ha lest denne tråden.. Har kviet meg i lange tider nå, men må bare bestemme meg for å komme i gang igjen.

Er noe slit :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg liker litt kule treningsklær når jeg trener i studio... :sjenert: Sminke har jeg kun på meg hvis jeg drar på trening etter jobb (gidder ikke fjerne sminken før trening).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten svare en gang til, siden denne tråden har endret min oppfatning og oppmerksomhet av andre trenere.

I løpet av den siste dagen har jeg sett én person som var noe oversminket på trening. Knallrød lebestift virket noe malplassert på spinning.

Jeg har derimot lagt merke til flere som går kledd skikkelig slaskete! Hullete klær, utvaskete t-shirter og liknende. En annen interessant observasjon er at de med fancy klær sykler lengst frem og mest synlig, mens de med russe t-shirten fra 1994 sykler helt bakerts i salen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis treningen er mitt første møte med verden denne dagen sminker jeg meg. Alt utenom mascara for jeg liker ikke vannfast og den renner og jeg frisker vel også opp sminken på vei ut døra hvis jeg er hjemom først.

Jeg bruker kun mineraler så jeg ser ikke særlig sminket ut bortsett fra leppestift kanskje :), usynlig foundation uten bivirkninger :-). Tviler på at mine medsvettere legger så mye merke til det.

Treningsklærne kommer litt an på dagsformen, vide t-skjorter på oppblåste mensen dager og trange climalite på sprekere dager, men de bør være både behagelige, komfortable og flatterende , ikke sleng eller bootcut så jeg snubler i steppen og ikke stramme strikker som deler magen i 2.

Trener mest step, aerobic, yoga osv med store speil på alle kanter og da er det litt mer inspirerende å se seg selv med litt farger på, ikke det at jeg får tid til så veldig mye speiltitting men de er nå engang der,,,,,

Ellers både svettes, stønnes og peses det uavbrutt og som så mange har sagt før meg her - det er jo det som er hovedpoenget. men jeg er uansett overbevist om at jeg får mer energi og trener hardere når jeg ser bra ut :ler:

Endret av Chic' Wilma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, innrømmer at jeg har treningsklær som ser bra ut, og føles bra.

Det er viktig å føle seg vel!

Kjøper stort sett ordentlig kvalitet, og det må man "dessverre" betale litt mer for.

Trener mye, så ordentlig tøy og sko, er førstepri!

Jeg sminker meg aldri før trening, annet enn hvis jeg kommer direkte fra jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...