Gå til innhold

Hvor mye bryr du deg om utseendet ditt-

Fremhevede innlegg

Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg lurer på hvor jålete folk er når de trener, og om de legger merke til utseendet til andre når de trener selv. Personlig er sminke på trening uaktuelt, men jeg merker jeg blir litt småflau når jeg er skikkelig rød i trynet og svett :sjenert: føler jeg er den eneste som svetter på hele treningssenteret, litt ulekkert. Jeg har ikke mye dyre treningsklær, det har jeg ikke råd til, men jeg ville ikke gått med "hva som helst" på trening heller. Jeg føler meg helt sær fordi jeg gjør det. Men det er jo ikke som jeg tenker æsj, se på hun svette, stygge kledde damen der, heller... Noen flere der ute :-D ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker mere over de med mye sminke enn de uten. Selv foretrekker jeg å trene uten sminke, og med klær som jeg føler meg bra/komfortabel i. Ja jeg blir svett og rødd i ansiktet, men det er greit, jeg er der for å trene ikke for å se bra ut.

Skrevet (endret)

Det hender jeg har på mascara, men det er bare hvis jeg kommer direkte fra skolen/jobben, bortsett fra det bruker jeg aldri sminke når jeg trener.

Jeg har heller ikke råd til dyre treningsklær desverre (?), jeg gjør som Miracl3 og trener i klær som er komfortable. :)

Endret av Daenrys
Skrevet

Når jeg trente på treningsstudio tenkte jeg nok litt mer på utseende enn nå når jeg trener i en mørk kjeller, og stort sett alene.

Men sminke har jeg aldri klart å trent med, kun mascara. Iallefall ikke foundation og pudder og slikt, føler da at sminken renner av og innbiller meg at det er lite sjarmerende.

Men hele og OK treningsklær har vel alltid vært et must. Synes det er motiverende og ha treningsklær som man føler seg vell i.

Skrevet

Jeg trente bestandig med sminke da jeg trente masse, men det var kun fordi jeg bestandig kom rett fra skole/jobb. Men nå sminker jeg meg heller ikke sånn at det ser teit ut sammen med treningsklær og svett/rødt ansikt, tror jeg ser ganske naturlig ut.

Jeg tror jeg er av den opfatning av at dersom man bryr seg for mye om hvordan man ser ut når man trener, så trener man ikke hardt nok!

Skrevet (endret)

---

Endret av Hoppetaujenta
Gjest Kristin_
Skrevet

Litt av grunnen til at jeg lurer på hvor viktig det er for enkelte, er hvor freshe enkelte ser ut på treningen, og en del valg av antrekk (bla så jeg en med røde hotpants utenpå svart tights, må jo være litt jåleri ute og går da) og hvordan enkelte kan trene og løpe i timesvis uten at de får et hår ut av hestehalen engang :-D

Skrevet

Har mascara, that`s it. (bruker ikke så mye annet ellers heller igrunn..) Klær = komfortable. Altså, har ikke de mest slaskete toppene, men ikke dyre merker. Hennes og Cubus funker fint :)

Mange "morsomme" jenter å se på. Langt blondt LØST hår, malerskrin i ansiktet, står mer stille og ser/skravler enn de beveger seg, oser parfyme (det er kvalmende på et treningssenter det..), og har bare de dyreste klærne. Huff...

Er på trening for å bli svett og varm og bruke kroppen (det er da jeg koser meg) Men en god latter forlenger livet.... (altså kan dollene være til noe ornuftig ;) )

Skrevet

nå er jeg mest ute og jogger da, så da blir det ikke tatt så veldig hensyn til utseende.. Klærne er heller ikke så viktige i grunn, bare de er gode og trene i. Men sko må jeg jo ha.. Ikke for de er et spes merke men for å få skikkelig demping og ta vare på rygg og knær.

Pleier ikke å sminke meg for å dra på trening, det ser jeg ikke vitsen med, gjorde det heller ikka da jeg trente på helsestudio. Men skal jeg ut å gå tur med venner og slikt så tenker jeg nok litt på hva jeg tar på meg og tar ikke på den mest slitte genseren liksom...

Gjest Deception
Skrevet

Jeg bryr meg lite. Klærne må være funksjonelle og komfortable, og sminke (minus mascara) fjerner jeg før treningen. Men jeg må innrømme at jeg løftet øyenbrynene en smule da en mann på steptreningen (det i seg selv er ganske spesielt) hadde tupe og briller på seg under treningen. :hoho:

Skrevet

Hvis jeg trener om morgenen så tar jeg på meg litt sminke før jeg drar, og hvis jeg trener om ettermiddagen så fjerner jeg ikke sminke før trening. Jeg har to sett med treningsklær av god kvalitet. Men det er fordi at jeg ble lei av at billige treningsklær mister formen etter ørten vask.

Jeg bryr meg lite over hva andre har på seg. Og angående angivelige sminkedukker som bare står og henger på trening, det bryr jeg meg i hvert fall ikke om...

Skrevet

Jeg er ikke så nøye på hvordan jeg ser ut på trening nei. Har ikke råd til kjempedyre treningsklær, men de jeg har er rene og hele. Trener ofte i mascara (kommer rett fra skolen), men kunne like godt trent uten. Rød og svett blir jeg og, og hestehalen står til alle kanter. Ganske ulekker rett og slett. :ler:

Har registrert at noen bruker mer tid på å freshe seg opp i garderoben og svinse rundt med lekre klær enn å trene. Helt greit, og ganske morsomt egentlig.

Men jeg er litt misunnelig på de som kan løpe i en time uten noe mer enn en svak glød i kinnene... :sjenert:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg bryr meg lite om hvordan jeg ser ut når jeg trener. Når jeg trener om morgenen, sminker jeg meg ikke hvis jeg drar rett på trening. Men trener jeg om kvelden, har jeg sminken jeg tok på om morgenen (men pleier ikke å bruke noe på huden hver dag).

Når det gjelder klær, så er jeg ikke så opptatt av hvordan de ser ut, men de må være komfortable. For meg er det mye mer komfortabelt med litt ettersittende (ikke trange) syntetiske t-skjorter fra sportsbutikken enn store, gamle bomullst-skjorter som blir kklissvåte og henger og slenger.

Så, ja, jeg har opparbeidet meg en del "ordentlig" treningstøy opp gjennom, men det er fordi jeg syns det er mye mer behagelig, spesielt å løpe i. Hvis jeg bare skal trene styrke, kan jeg mye heller ha litt mer slaskete klær. Skal jeg trene utholdenhet (noe jeg stort sett gjør), er løpetights og pustende t-skjorte et must, for meg.

Tenker lite over hvordan andre ser ut, da jeg har nok med min egen trening. Men de jeg måtte legge spesielt merke til, er de som ser ut som de har pynta seg skikkelig.

Skrevet

Nei, jeg trenger med en gammel, hullete treningsbukse. :ler:

Skrevet

Hurm..

Hvis jeg er på treningsstudio er jeg som oftest på styrkerommet, og der er det ikke alltid så mange señoritas. Skal innrømme at det er spennende når en lekker jente som er stæsja opp kommer en tur innom styrkerommet også. Samtidig synes jeg det er useriøst å trene med sminke, og for å unngå å svette. Vet at mesteparten av jentene vil bli kvitt fett, og da er det trening man svetter av som gjelder!

Det er et tveegget sverd når det kommer til jenter på trening. Av og til synes jeg det er knall når de ser fine ut, og noen ganger blir jeg provosert fordi de bare bruker opp plassen når de ikke gjør noe.

Skrevet

dersom jeg trener rett etter jobb, så trener jeg med sminke, gidder ikke fjerne den for å dra på trening nettop fordi jeg ikke bryr meg så mye om hvordan jeg ser ut når jeg trener.

ser jo, og vet jo fra den tiden jeg trente mest uten å være på jobb først, at det er flest som trener uten sminke (der jeg trener, lite sminke, lite jenter og lite fancy treningsklær, takk og lov), men jeg må jo i dusjen etterpå uansett, så sparer heller ansiktsvasken til ETTER trening.

nå bruker jeg ikke SÅ synlig sminke til vanlig, så at jeg svetter bort pudder synes ikke, bruker transparent pudder. maskaraen min renner ikke selv om jeg svetter, og hadde den gjort det, så hadde den gjort det.

er blant de som er innom tungvekts-avdelingen der det er lite kvinner, og synes det er helt greit at jeg både er sminket og dryppsvett, plager meg lite.

det renner stort sett av meg når jeg trener, både i håret og ellers, og blir pionrød både titt og ofte.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg går på et studio der det kun er ei Barbiedukke. Det at jeg har lagt merke til henne, er for det hun faktisk skiller seg ut.

Jeg trener etter jobb. Så da har jeg jobbsminke på meg og setter håret i hestehale. Jeg trener i sort t-skjorte og sort bukse og barbent. Alltid :ler:

Gjest Gjest 1
Skrevet

Jeg pleier ikke å tenke over sminke og slikt når jeg trener.

Grunnen til at jeg trener er å få bedre helse og å opprettholde en slank figur.

Jeg gidder ikke å anstrenge meg for muskelbunter og sminkedukker når jeg trener, det skaper litt negativ energi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...