Gå til innhold

Hvor mye bryr du deg om utseendet ditt-

Gjest Kristin_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Marillia

Mascara har jeg på meg når jeg trener, og håret settes opp i hestehale eller topp. Siden jeg er av de som alltid blir veeeldig rød og svett, vet jeg at det er nytteløst å se flott ut når jeg trener ;)

Jeg bruker en del penger på treningsklær/sko, særlig sko fordi de har mye å si for ryggen min at jeg har skikkelige sko. Er enig med Frk Åberg i dette;

Når det gjelder klær, så er jeg ikke så opptatt av hvordan de ser ut, men de må være komfortable. For meg er det mye mer komfortabelt med litt ettersittende (ikke trange) syntetiske t-skjorter fra sportsbutikken enn store, gamle bomullst-skjorter som blir kklissvåte og henger og slenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trener på treningssenter trener jeg hardt, og blir både rød i trynet og skikkelig svett. Så jeg ser ikke ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir faen. Bruker de stygge brillene mine, t-skjorter jeg ikke ellers ville drømt om å trekke på meg og løpetights som er gode når man svetter som en gris. Ingen sminke, ingen jåleting. Bare hårstrikk for å holde håret vekke fra ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir egentlig faen, ville aldri brukt sminke og bryr meg ikke om at jeg blir rød og svett. Men jeg har "ordentlige" treningsklær da, fordi mannen syntes det så så ekkelt ut når jeg trente i grå joggebukser i bomull og t-skjorte, og man tydelig kunne se at jeg var svett fra under rompa og opp til nakken. Så nå har jeg svart bukse og turkis t-skjorte i hurtigtørkende stoff. Det er forøvrig også mye mer behagelig å trene i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest graceland

Trener ikke nå, men da jeg gjorde det brydde jeg meg ikke. Ville så klart se ok ut, men jeg trener for å bli svett, så da nytter det ikke med fancy hårsveis og nylagt sminke. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om utseendet, men klærne er viktige for meg. Jeg må ha klær som sitter godt, uten å være for trange og de må helst puste. Ellers bruker jeg den sminken jeg hadde på da jeg kom til senteret, uansett tid på døgnet.

Det mest komiske jeg har sett var en dame som brukte solfarget strømpebukse under shortsen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo opplevd dollene soms tår å sminker seg FØR de skal inn til step-time. Skjønner virkelig ikke vitsen.

Jeg trener i behagelige klær, gode sko og med hårspenner nok til å holde håret vekk fra øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg stort sett hele tiden om hvordan jeg ser ut jeg, også når jeg trener.

Jeg bruker først og fremst treningstøy som er praktisk og passer til treningsform - men foretrekker jo at det ser pent ut også.

Sminker meg ikke for å gå på trening , men siden jeg stort sett trener etter jobb så er den på.

Jeg lurer tom. på å få tatovert øyenbryn++ for å se bedre ut uten sminke.

Når det er sagt - jeg blir absolutt svett når jeg trener !!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner ikke sminken før jeg drar på trening, så det er jo litt på. Men jeg trener stort sett styrke, så jeg blir ikke SÅ svett at noe begynner å renne.

Like klær av god kvalitet, fordi de holder lengre, og de kan godt være pene også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jo på at jeg skal se nogenlunde ordentlig ut (dvs "ren&pen&anstendig") men jeg sminker meg ikke for å dra på trening! Har på meg funksjonelle og behagelige klær men tenker jo litt på hvordan klærne sitter. Er jeg sminket fra før, ja da trener jeg med sminke. Tenker ikke på at jeg skal ta meg spesielt godt ut på trening og legger minimalt merke til hvordan de andre på treninga ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger merke til det hvis noen er ekstra jålete eller ekstra sjaskete. Den store grå massen midt mellom legger jeg så og si aldri merke til.

Jeg pleier ikke å bruke så mye sminke til vanlig (mascara og evt. litt foundation), og går på trening akkurat sånn. Har jeg ikke sminket meg den dagen, tar jeg ikke på noe ekstra bare fordi jeg skal vis meg blandt andre.

Ser at det er mange ovenfor her som skriver at de ikke ser ut etter trening: rød og svett og håret til alle kanter. Jeg syns det ser flott ut, jeg. Det viser at man er der for å trene, og at man faktisk har gjort det man kom dit for. Nei, vær stolt av trenings-looken, dere.

Jeg bruker greie Hennes-treningsklær til vanlig. Har noen fine treningsklær som jeg har fått i gave, og følge meg veeeldig flott når jeg går i disse på trening.

Når jeg er på spinning har jeg funnet ut at jeg må stramme magen litt mens jeg sitter/står foroverlent. Ellers buler det ut både her og der, og det er ikke så lekkert akkurat. På meg, altså. Flere som tenker sånn? Det må det sikkert være, for jeg har aldri lagt merke til at det buler sånn på andre. Det kan selvfølgelig ha noe å gjøre med den "grå massen" som jeg rett og slett ikke legger merke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia
Når jeg er på spinning har jeg funnet ut at jeg må stramme magen litt mens jeg sitter/står foroverlent. Ellers buler det ut både her og der, og det er ikke så lekkert akkurat. På meg, altså. Flere som tenker sånn? Det må det sikkert være, for jeg har aldri lagt merke til at det buler sånn på andre. Det kan selvfølgelig ha noe å gjøre med den "grå massen" som jeg rett og slett ikke legger merke til...

Holder litt inn magen på spinning, jeg også - så du er nok ikke alene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kristin_

Pellegrino : Holder inn magen litt selv også ;) Ingenting galt i det, er jo bare ekstra trening for magemusklene det (antar da at du strammer magen og ikke holder pusten, det kan jo fort bli litt kronglete på en spinningtime) Mye gratis kalorier forbrent ved å ha en god holdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg trener hos en fysioterapaut nå, og jeg må si jeg trekker litt godt på smilebåndet en gang i blandt

Der trener man i alt fra super trendy sportsklær som er HEEEELT inn denne uka, olaskjørt og bluse, til muslimske kvinner med sjal på hodet, og sånn "drakt som de bruker (husker ikke hva det kalles)

Jeg syntes det er kjempebra, der føler du deg ALDRI utenfor!

Har enda ikke sett noen i høyhelte sko og badedrakt da... :ler: kanskje like greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikke

Jeg bryr meg ikke noe særlig om hvordan jeg ser ut når jeg trener. Trener som regel i H&M treningsklær, syns de er veldig behagelige - og det er viktigere enn å se bra ut. Pleier å trene rett etter jobb, så jeg har jo sminke fra jeg sminket meg om morgenen, men det er kun mascara og litt concealer og det gidder jeg ikke vaske vekk før trening.

Trener som regel aerobic og er rødsprengt i trynet etterpå, men det bryr jeg meg ikke mye om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor jålete folk er når de trener, og om de legger merke til utseendet til andre når de trener selv. Personlig er sminke på trening uaktuelt, men jeg merker jeg blir litt småflau

Jeg legger merke til dem som jåler seg og ikke tar i skikkelig når de trener, men ikke som noe positivt. De attraktive damene er de som svetter og tyner seg selv skikkelig.

CoolDuckie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...