Gå til innhold

Pergokur


lilje20

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Skal til lege nå på mandag. Blir satt på pergo kur, er det noen som kan fortelle meg litt om hvordan dette fungerer og evt hvilke bivirkninger som følger med?? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bertine

Hei!

Jeg har hatt 4 doble kurer med pergotime. De verste bivirkningene jeg fikk var hetetokter, kvalme og ustabilt humør. Jeg ble rett og slett veldig deppa. Ble sykemeldt i en mnd også.. :sjenert:

Men det var også pga jobbsituasjonen og branløshet generelt.

Men jeg fikk eggløsning med pergo, så den gjorde jobben sin. Men gravid ble jeg ikke.

Men vet om mangen som har blitt det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synn å høre at det ikke virket for deg da :tristbla: , det er jo ikke sikkert det gjør det for meg heller, men man vet jo ikke før man har prøvd :forvirret: .

Jeg føler liksom at det har tatt så lang tid å komme til det stadiet jeg er nå, vi har vært prøvere en stund og fant ikke ut om problemene før nå i høst... Sambo ønsker seg så gjerne en liten en og jeg er den som setter en stopper for det.. :grine:

Så jeg spiser pergo med glede hvis det er det som skal til for å få fart i systemet, uansett hvilke bivirkninger jeg kommer til å få...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke få noen bivirkninger vet du! ;) Jeg vet om flere som har tatt mange kurer uten å få en eneste bivirkning! Jeg derimot fikk vel alle som eksisterer tenker jeg! :ler: men så var det verdt det også da, siden jeg fikk EL av den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mest veldig trøtt av dem, men også litt deppresiv eller 'tung' i humøret. Den første kuren merket jeg ikke så mye til forresten, bivirkningene ble sterkere på andre og tredje. Jeg merket heller ikke noe de dagene jeg tok tablettene, det kom først i etterkant og varte til jeg fikk mensen igjen.

Har du startet kuren nå, og merker du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk fo svar! :)

Jeg har ikke begynnt på de enda, for mensen må jo komme først, så går på Provera nå for å få mens.

Men har liksom vært litt usikker på dette med å tilsette kroppen så mye hormoner, men hva gjør man ikke for å bli gravide..? ;)

Håper ikke jeg kommer til å reagere veldig på Pergoen, er ganske hissig fra før av og da blir det nok ikke noe bedre med et hissigt hormontroll hoppende rundt.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...