Gå til innhold

Ferien 2007


Lily

Anbefalte innlegg

Har du bestilt ferietur for 2007? Isåfall, hvor skal du? :)

Vi har ikke bestilt noe ennå, lurer fortsatt på hvor vi vil hen. Mottar gjerne tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, Skottland! Så spennende :) Dyrt?

Jeg har ikke så veldig lyst på storbyferie, men en avslappende og ikke altfor kostbar tur. Utover det er jeg(/vi) åpne for det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi (meg og sambo) betalte vel rundt 1500,- t/r Gardermoen-Edinburgh totalt. Det kan man ikke klage på :) Overnatting varierer vel veldig i pris, alt etter som hva man ønsker. Vi forestiller oss å finne noen små, koselige bed & breakfaststeder og/eller pensjonater med masse atmosfære *surfe, surfe*

Planen er å bo litt i Edinburgh først, og deretter leie bil og farte rundt. Har ennå ikke fått kjøpt reisehåndbok, så vi har ikke helt fått satt oss inn i hva vi vil se & oppleve.

Ellers så har jeg tidligere feriert endel i Frankrike og Italia, det er jo to utrolig flotte land. I år har vi ferie i fellesferien, tenkte på Provance, men frykten for heteslag (!) gjorde at vi valgte Skottland i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til Chios som vanlig. 2 uker i skoleferien.

I tillegg håper jeg å få råd til en husmorferie til høsten en gang. For å besøke venninne på Chios og bare være meg en stund :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på laaang feire i år :sjarmor: Mannen skal ha pappaperm og da benytter vi sjansen og reiser på ferie alle de 6 ukene.

Vi skal på bilferie. Badeferie i Kroatia blir siste stopp. Ellers så kommer vi til å ta ting på sparket. Stoppe litt i Danmark, litt i Tyskland og noen dager i Østerrike. Gleder meg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir forhåpentligvis en uke i Sør-Frankrike i løpet av mai. De fire ukene i sommer er vi litt usikre på. Men det blir nok iallefall en uke på Sørlandet og en uke på fjellet. Og så tar vi kanskje en langhelg til en storby. Mest sannsynlig Praha eller Budapest.

Hvis plusstimene på jobbet seg opp til høsten håper vi at vi får til en uke i New York.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være 4,5 uker i Filippinene i sommer. Skal reise litt rundt, iallefall til Manila, Samar og Boracay, og kaaanskje Palawan. Det blir mye shopping og strandliv, men vi skal også være masse sammen med familien til sambo (han er født på Filippinene, men flyttet hit med foreldrene da han var 2 år) også skal vi i et gullbryllup og et bryllup der nede.

Endret av Amygdala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor vi skal vet jeg ikke men vi skal helt sikkert på telt ferie!!! det er det mest spennende ungene vet om, og det kosligste vi voksne vet om. det blir masse rot og leting, men vi skal iallefall huske hva vi glemte i fjor - nemlig stoler!!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

I år så blir det nok en tur til Finnmark i bryllup, antar at vi benytter anledningen til å bli der en stund og gå litt i fjellet. Ellers så planlegger vi etpar toppturer i Jotunheimen mens vi er på hytta. Kunne godt tenkt meg en utenlandstur, men tror ikke vi kommer til å prioritere dette siden jeg skal til Japan om noen uker og det koster en halv formue. Kanskje vi tar en tur til Stockholm eller København noen dager dersom vi virkelig får lyst til å komme oss litt unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til Kreta på forsommeren, og i sommer når vi har 3-ukers blir det litt småturer rundt i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bor i Wien, så blir vel her..men kanskje jeg drar til Frankrike, Sveits eller Italia på helgeturer,..vil også Østover noen turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir Færøyene og New York

Vi skal ikke til Færøyene i år. var der i fjor og skal neste år. Et fasinerende land å reise i. Vi bor privat, da vi har familie der.

I sommer blir det telttur i Danmark. Nevøen min skal på Dana cup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir 7 eller 8 turen min til Færøyene. Hadde venner som bodde der (flyttet nå).

Hvor på Færøyene er det du har vært? Hvis du vil fortelle det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...