Gå til innhold

progesteron nivå


vonnie

Anbefalte innlegg

Hei

litt flau over å spørre, jeg burde absolutt ha hørt på hva legen sa :roll:

Men er det noen som vet hva normalt nivå med progesteron etter eggløsning er?

Jeg bare lurer fordi jeg har nå tatt blodprøver etter eggløsning i 3 sykluser i forbindelse med Pergotime kurer. og legen sier bare at verdiene er sånn og sånn og det er lavt. de har ligget på 19 ,23 og 22. ca 3-4 dager etter eggløsning.

Jeg har tatt pergo i 2 sykluser. Jeg skal ha "fri" denne mnd og heller ta en dobbel kur neste mnd. Gruer meg litt til dobbel kur, de bivirkningene jeg hadde på denne kuren var slitsomme.

Denne mnd skal jeg glemme alt som har med eggløsning, mensen og tester. Jeg skal ha fri. Jeg føler at jeg trenger det, blig så fryktelig demotivert hvergang tante rød kommer. Det er som ett slag i trynet hver gang.

Nei nå skal jeg på firmatur til Barcelona og bare nyte dagene sammen med kjæresten.

ønsker alle prøvere lykke til i Januar / februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg ikke husker helt feil så var det noe med at over 17 (?) så hadde en hatt EL...

Jeg hadde veldig høye vedier 75, og synes han da sa at alt over 17 var El... men ta det med en klype salt... sikkert noen andre som har bedre greie på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

legen sa jeg hadde hatt eggløsning med at verdiene var lave, derfor jeg bare lurte på hva verdiene er på hvis de er bra. Så hvis de skal være på 75 så skjønner jeg at de er lave ja :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...