Gjest ashly Skrevet 27. juli 2013 #41 Skrevet 27. juli 2013 hei det er ei jente po 25 år og ville spøre om hormonspiralen Mirena. Jeg har satt den inn i 2 månader ca og har enda mensen. Jeg ble mensefri bare 10 dager og de kom igjen. er det noen som vet noe om det? Jeg har bestemt nesten til å fjerne det pga det.
Sulosi Skrevet 27. juli 2013 #42 Skrevet 27. juli 2013 Det kan gå noen perioder før mensen forsvinner helt. Gi spiralen ett år før du gir opp gjest. Alle jeg kjenner som har hormonspiral har mistet mensen helt innen 8 måneder er gått. Jeg er ikke fornøyd med min så den skal ut nå men jeg lider av ekstreme menssmerter og blødninger. Med spiralen er jeg bedre men ikke 100%.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå