Gå til innhold

Hvorfor valgte du nicket ditt?


Edie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var veldig opptatt av navn når jeg var mindre. Efelia var ett av "favorittnavnene" fordi det var så trolsk, eventyraktig, alveaktig, minner meg om hulder... Og det er vel slik jeg kunne ønske jeg var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nepolia

Mitt kallenavns opprinnelse.. Hmm.. Nei, det aner jeg faktisk ikke. Mange har spurt meg om det, men jeg har faktisk ingen anelse :ler:

Det var vel bare noe som dukket opp når jeg skulle finne et nick på irc for mange år siden.

Men det er ganske så kjekt. Det er ikke mange som bruker det og jeg har aldri opplevd at det har vært opptatt når jeg skal registrere meg noen steder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine
Det var vel bare noe som dukket opp når jeg skulle finne et nick på irc for mange år siden.

Hmm.... "kjenner" (ok, vagt "kjenner" da, mer i form av, har snravla til, i alle fall?) ikke jeg en Nepolia på irc da? Deg? Det VAR noe kjent med det nicket i alle fall.... Jeg har definitivt sett det før, så om det ikke er deg, så er det noen andre som bruker det også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Alltid blitt kalt wildthing. Er nesten navnet mitt, alle jeg omgås vet nesten hvem det er snakk etter nicket.

Har fler, da, men dette er vel det jeg har best forhold til. Sånn alt i alt.

Jeg er definitivt ikke anonym med det.

WildThing

"wildthing will make your heart sing!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er minstemann i hele familien, ingen yngre søsken eller søskenbarn. Og i tillegg er jeg den laveste av de alle.

Så.. veslejenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså.. fyste blei eg kalt for koseklompen..

men.. liden så eg e.. så va det ei som "ertet" meg med smurf.. ikke så høye dem vet dere..

Tilslutt endte det opp med Kozesmurfen..

syns igrunnen det va et herligt nick eg ;)

Så eg tok det i bruk ellers og.. kun på nett velogmerke.. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois

Jeg valge nicket mitt fordi jeg har alltid likt å spille Pingpong, det er den store 'felles aktiviteten' i familien min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veninnen min har i mange år kalt meg Ragnalina (egentlig Ragnalina Petra Josefine men), og det har bare hengt med meg..

Forresten Jo Nesbö leverte manus under Kim Erik Lokker til forlag för han ble antatt - (så jeg trodde den var ganske sett igjennom by now..) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alltid blitt kalt aline i brukernavn og passord etc via jobb, endel som har valgt å kalle meg det ellers også.

deler av navnene mine, satt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg valgte det etter nøye overveielse og etter å ha prøvd ut en haug med andre gjestenavn her.

Nicket er fullt av doble og triple bunner og kan tolkes i mange retninger på en gang. Nesten litt politisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jeg valgte nicket mitt fordi jeg har vært singel i snart ett år nå, og livet begynner å smile til meg igjen. Derfor; Livets datter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bustete lile pus het Rufus...derav mitt nick...

Før lå han alltid mellom tastaturet mitt og skjermen og lekte med fingrene mine når jeg skrev :D

Men han fikk desverre kreft og døde litt før jul :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen dyp grunn. ;)

"Tiqa" kommer ikke fra noen steder, betyr ingenting, men er litt morsomt ord om du begynner å tenke på det. "tiq-/kk-lyden". ...Eller? :P

Er litt fan av alve-navn når jeg drømmer meg bort, men valgte istedet et veldig kort og greit nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...