Gå til innhold

Hvorfor valgte du nicket ditt?


Edie

Anbefalte innlegg

Å helledussen - den har heller ikke jeg sett før... Kimer i Klokker... :hoho::hoho: det var den beste... da forstår jeg viktigheten av juletregang og hvilken vei etc.

Forresten er det en bryllupssang som går på samme melodi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Crazee, fordi... fordi... Eg kan vera litt sprø? Av og til? Kanskje?

Ikkje det, nei. Hmmm...

Er i alle fall første del av namnet på heinmesidene mine, og så er det etter kvart blitt nicket mitt rundtom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før når jeg var liten så var det en som passet på meg, og han sa alltid hei prinsesså :) Den dag i dag når han kommer på besøk til mine foreldre, sier han alltid Hei Prinsesså :) Det gleder, så det var vel derfor :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruke engelsk når latin er så mye mer snasent?

Jeg liker navn med kombinasjonen a og m, så da var det relativt enkelt å slå opp i en latinordbok på am-.

Amica betyr venninne (eller elskerinne hvis man putter det inn i en slik sammenheng...).

Ble litt overrasket da jeg oppdaget at dette også var navnet på et dameblad og et udertøysmerke :-?

Nåja, ikke alltid at man klarer å virke like stilfull som man ønsker :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amica

Takk skal du ha!!

Det er første gang på rundt 15 år jeg har sett ordet "snasent", og det hadde helt gått i min glemmebok.

Milo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gamle brukernavnet på det gamle forumet, var allerede tatt når jeg skulle registrere meg i det nye.

Så da ville jeg ta en karakter fra en av mine favorittbøker; noe som kunne være gjenkjennelig for noen. Med tanke på filmpopkulturen som ville komme, så tok jeg noe som ikke ville være fullt så gjenkjennelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy (ikke innlogget)

I min ungdom tilbragte jeg noe tid i England, og hadde der mitt første alvorlige kjærlighetsforhold. Min yndlingsblomst på den tiden var prestekrage, og Biszan (kjæresten altså) brukte derfor det engelske navnet - Daisy - som kjælenavn på meg. Vet ikke hvorfor akkurat det navnet dukket opp igjen da jeg registrerte meg, - det har ikke vært i bruk siden jeg dro hjem til Norge.

Som avatar var jeg egentlig på jakt etter bilde av prestekrager, men fant ingen jeg likte, - derimot dukket Daisy Duck opp da jeg søkte på nettet.....derfor altså........

Takk for en god latter på morgenkvisten, Kim Erik Lokker - den beste forklaringen til nå :ler:

Daisy (som glemte å logge seg på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker rett og slett ikke hvorfor jeg begynte å bruke Babyface en gang i tiden. Men jeg syntes i hvert fall det passet godt da jeg begynte her på forumet og kunne ha med et bilde til navnet; jeg synes nemlig dancing baby fra Ally McBeal er kjempefestlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kalte meg Kitchenwitch før fordi jeg likte lydene i det, syntes det var morsomt å si. :) Men så er jeg egentlig ikke noen kjøkkenheks, derfor byttet jeg.

Virvel er et navn noen gutter på skolen fant på i fjor en gang, fordi jeg har en ekstra ryggvirvel. Misfoster, jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navnet koldbruna er ett navn jeg begynte å bruke da jeg oppdaget mIRC og jeg fikk øyne opp for "spelet om Olav den heilage" der en av hovedpersonene har navnet Tormod Koldbrunarskald,da kom jeg på navnet mitt. Det har hengt med meg siden,og i alle sammenhenger på internett er det det navnet jeg bruker.. 8)

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt navn kom rett og slett fordi at da jeg hadde prøvd å registrer meg med sikkert 20 forskjellige navn, så gikk dette gjennom. Det er ikke spesielt kreativt, men det blåser jeg i. Jeg var nesten glad at jeg kom på noe i det hele tatt som ingen andre hadde. Da jeg så gjennom lista var det flere av navnene jeg hadde tenkt på som var tatt av personer med et eller to innlegg, og som ikke hadde skrevet noe i forumet på et halvt år siden.

Men nå heter jeg lille blå, og jeg kan jo si at det er en hyllest til en barneTV serie som gikk en gang (og som jeg egentlig ikke husker :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie

Første gang jeg danset med min X-kjæreste danset vi til låten Sexy Sadie med The Beatles.

Jeg glemmer det aldrig og siden har jeg vært hans Sexy Sadie. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla er ett av mine fornavn og Quincampoix er ett av mine etternavn.

Merkelig at det er ingen som heter Quincampoix i Norge. Måtte sjekke, ble så nysgjerrig, søtt og merkelig navn. Lurte på om det er mange som har det som etternavn. Søket ga ingen treff.

Hvorfor Birthe?

Er faktisk fornavnet mitt. Ble overrasket over at det var ledig, tro det eller ei. Selv om Birthe er et vestlandsk navn, og heller sjelden, iallefall etter hva jeg har fått inntrykk av! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...