Gjest indiangranny Skrevet 16. februar 2003 #21 Skrevet 16. februar 2003 Indianlady fordi jeg er gift indisk og føler meg som en lady
Eowyn Skrevet 16. februar 2003 #22 Skrevet 16. februar 2003 Tok navnet mitt Eowyn fra en av mine favorittfilmer, LOTR. Da er det ihvertfall ingen fare at noen (forhåpentligvis) skulle dukke opp med samme nick siden det er så spesielt.
Gjest Hilde K S Skrevet 16. februar 2003 #23 Skrevet 16. februar 2003 Var ikke i det kreative hjørnet da jeg meldte meg inn...................... MEN jeg er søndagsbarn JIPPI - nå fant jeg mange svar.
Kosejente Skrevet 16. februar 2003 #24 Skrevet 16. februar 2003 Husker jeg prøvde å registrere meg med flere nick...men de var opptatte...vet egentlig ikke hvorfor jeg valgte nicket mitt..det fallt meg vel bare inn der og da...eller kanskje fordi jeg er så kooosete...??
Piglet Skrevet 16. februar 2003 #25 Skrevet 16. februar 2003 Jeg valgte Piglet (som både betyr grisunge og er Nasse Nøff på engelsk), fordi jeg ikke er så stor (se signaturen) og fordi jeg synes det er litt søt. Men jeg er ikke spesielt Ole Brum og Nasse Nøff fan.
Elisjeba Skrevet 16. februar 2003 #26 Skrevet 16. februar 2003 Jeg valgte Elisjeba fordi det er den opprinnelige, hebraiske formen av navnet mitt, og det er jo pent :blunke:
Donborwen Skrevet 16. februar 2003 #27 Skrevet 16. februar 2003 Kände att jag ville ha ett nytt nick - använde mitt namn förut - och det föll sig så passande att jag i den vevan snubblade över en "LOTR-namn-generator". Donborwen är alltså mitt namn i Tolkiens värld (och på Internet, ICQ m.m.......)
Gjest Diva Skrevet 17. februar 2003 #28 Skrevet 17. februar 2003 Æmh, jeg har vel litt diva-tendenser av og til (?) Føler meg litt småsnobbete i visse tilfeller og irriterer meg over mye i hverdagen. Og jeg ELSKER flotte kjoler, tiaraer, smykker og estetikk... Uff, nå høres jeg skikkelig grunn ut Jeg ER ganske nøye på utseendet mitt og liker å føle meg vel.... Men jeg er egentlig en snill og humoristisk jente på 22 som er sosial og blid :D Diva-navnet for øvrig kommer (i mitt tilfelle) fra en søt boxerhund som noen venner av foreldrene mine hadde. Den er dessverre død nå, men den hadde en herlig personlighet og var litt "diva-aktig" den, men samtidig jordnær. Det vil jeg si om meg selv og : - ) Klem, Diva En hyggelid kveld til alle !
Tusenfryd Skrevet 17. februar 2003 #29 Skrevet 17. februar 2003 Jeg hadde mange navn da jeg først kom til KG - men så ble jeg mer aktiv, og da var det greit å bestemme seg for et av dem. Og noen ganger frrrrrrryder jeg meg så - dermed ble det Tusenfryd.
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 17. februar 2003 #30 Skrevet 17. februar 2003 Fordi jeg i farten ikke kom på noen annen julesang som kunne konstrueres i retning av et leselig navn? Vurderte selvsagt Jeger Sågladhverjulekveld, men endte til slutt ned på Kim...
Sannasol Skrevet 17. februar 2003 #31 Skrevet 17. februar 2003 Jeg heter ikke Sannasol fordi jeg er så sunn.... he he Men.... fordi min datter heter Sanna, og hun er min lille sol(stråle). Ha en god dag!
Labella Skrevet 17. februar 2003 #32 Skrevet 17. februar 2003 Fordi jeg i farten ikke kom på noen annen julesang som kunne konstrueres i retning av et leselig navn? Genialt! Har ikke sett den sammenhengen før, men den er jo absolutt strålende!
chimp Skrevet 17. februar 2003 #33 Skrevet 17. februar 2003 ....nei, ikke jeg heller! Må si jeg fikk opp latterdøra! Ingenting å si på fantasien der i gården, Kimer I Klokker....
Gjest Donna Skrevet 17. februar 2003 #34 Skrevet 17. februar 2003 :oops: :oops: :oops: Den tok ikke jeg ......:o går det an å være så dum da ....kimer i klokker - selvfølgelig !! Forresten - synes at Kim Erik Lokker burde registrere seg jeg ....hyggeligere det enn å bare ha ham som gjest
Milo Minderbinder Skrevet 17. februar 2003 #35 Skrevet 17. februar 2003 Jeg valgte mitt nick fordi jeg bare helt og holdent digger Milo Minderbinder, en av figurene i romanen Catch 22. Milo
chimp Skrevet 17. februar 2003 #36 Skrevet 17. februar 2003 ....og d verste er denne ufrivillige trangen til å begynne å nynne på denne julesangen hver gang jeg ser nick'et ditt nå! Og nå er vi nærmere påske enn jul......
Litago Skrevet 17. februar 2003 #37 Skrevet 17. februar 2003 Litago dukket opp en gang jeg lekte meg inne på snikk snakk. Og ettersom flere andre kalte seg det jeg kalte med tidligere, så ble Litago værende. Synes det er et greit nick. Et nick som liksom ikke prøver å gjøre seg bedre enn det det er. Kuer er jo egentlig ålreite dyr?? :D Avataren fant jeg på en melkekartong og den var midt i blinken for meg! Jeg surfer på surfebrett i havet, jeg surfer her på KG og på internett, og jeg surfer rundt i verden!
ivanka Skrevet 17. februar 2003 #38 Skrevet 17. februar 2003 hm. det er ikke fordi ivanka trump er helten min, så mye er sikkert. jeg hadde et annet nick før, som jeg har brukt i alle sammenhenger i mange år etter hvert, emailadresse osv, og det begynte å føles veldig lite anonymt. DET nicket hadde en betydning, det var avledet av navnet mitt. først var det noen som ikke klarte å uttale mitt egentlige navn, men feiltagelsen hørtes litt kul ut, i mine ører, og jeg tok det som nick. og så begynte kjæresten min å bruke det som kallenavn, delvis fordi han heller ikke klarte å uttale navnet mitt. (han har ikke talefeil, han er bare dårlig i norsk). og da syntes jeg i hvert fall at det var et koselig nick. men så var det dette med anonymiteten, da. føler meg litt friere når ingen vet hvem jeg er, alt jeg skriver her inne er jo i prinsippet tilgjengelig for 6 mrd mennesker (selv om det overveldende flertallet av dem er MYE dårligere i norsk enn kjæresten min, og ville ha fint lite utbytte av å surfe på kg.) men hvorfor ivanka? ingen god grunn i det hele tatt. syns bare det er et kult navn.
Midnattsol Skrevet 17. februar 2003 #39 Skrevet 17. februar 2003 Tja...fordi jeg er nordfra kanskje. Fordi midnattsol er vakkert og jeg elsker midnattsola og nordnorske sommernetter.
Gjest Embla s Skrevet 17. februar 2003 #40 Skrevet 17. februar 2003 Mellomnavnet mitt er Embla. At jeg slang på en s var fordi Embla var opptatt og har ingen ting med etternavnet mitt å gjøre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå