Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2007 #81 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) hei jeg svarer angaende det inleget som embla s svarer på, og som du svarer pa, jeg mener det er ganske tydelig va jeg sier der jeg syns det er rar at du har misopfatet det og, derfor har jeg presisert det og jeg ba deg lese det og for at du skal skjønne va jeg mente hilsen ← Hvis du snakker om et innlegg du skrev før kommentaren min på emblas innlegg, så får du legge ut link til dette innlegget. Endret 29. januar 2007 av superma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #82 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvis du snakker om et innlegg du skrev før kommentaren min på emblas innlegg, så får du legge ut link til dette innlegget. ← hei nei jeg snaker om det inleget jeg skrev som svar på emblas inleg, der jeg forklarer det jeg mente, jeg reagerte pa at bade du og embla s misforstod det inlegget jeg skrev først, derfor henviste jeg deg til det detaljerte inleget jeg skrev til embla s under ditt hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2007 #83 Del Skrevet 30. januar 2007 hei nei jeg snaker om det inleget jeg skrev som svar på emblas inleg, der jeg forklarer det jeg mente, jeg reagerte pa at bade du og embla s misforstod det inlegget jeg skrev først, derfor henviste jeg deg til det detaljerte inleget jeg skrev til embla s under ditt hilsen ← Ja, og det er skrevet etter at jeg postet mitt, så da kan du ikke klage på at jeg har misforstått noe du ennå ikke hadde skrevet...Nå gir vi oss med denne diskusjonen, Tule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #84 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Ja, og det er skrevet etter at jeg postet mitt, så da kan du ikke klage på at jeg har misforstått noe du ennå ikke hadde skrevet...Nå gir vi oss med denne diskusjonen, Tule. ← hei det inleget skrev jeg som svar til embla s fordi det virket som hun hade misforståt det forige inlegget mit, som du og til synelatende hadde misforståt derfor ba jeg deg og lese svaret til embla det jeg klagte på var at du og hadde misforståt det oprinelige inleget, felt så vanskelig det var og skjønne, jeg ma skrive veldig utydelig hilsen Endret 30. januar 2007 av Tule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2007 #85 Del Skrevet 30. januar 2007 hei det inleget skrev jeg som svar til embla s fordi det virket som hun hade misforståt det forige inlegget mit, som du og til synelatende hadde misforståt derfor ba jeg deg og lese svaret til embla det jeg klagte på var at du og hadde misforståt det oprinelige inleget, felt så vanskelig det var og skjønne, jeg ma skrive veldig utydelig hilsen ← Nå vedder jeg på at det er ingen som henger med lenger, bortsett fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #86 Del Skrevet 30. januar 2007 Nå vedder jeg på at det er ingen som henger med lenger, bortsett fra deg ← hei hjelpe meg dette blir vere, altsa 1. jeg skriver et inleg der jeg blant annet snakker om det jeg nevner rigide aldersgrenser 2. sa svarer embla s at med og sporre om jeg og mener at svert modne søtten åringer også skal få ta lappen 3. jeg svarer pa det inleget og forklarer va jeg mener 4. så ser jeg at du har svart pa det samme inlegget med til det embla s sier 5. jeg svarer deg pa det samme og ber deg lese inleget jeg svarte embla s med i stedet for og svare deg med et annet inleg, da jeg sa at du hadde misforstått meg pa samme måte jeg gjor det dagen etter for det var sent da jeg sa at du hadde svart skjønte du det nå? hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2007 #87 Del Skrevet 31. januar 2007 hei hjelpe meg dette blir vere, altsa 1. jeg skriver et inleg der jeg blant annet snakker om det jeg nevner rigide aldersgrenser 2. sa svarer embla s at med og sporre om jeg og mener at svert modne søtten åringer også skal få ta lappen 3. jeg svarer pa det inleget og forklarer va jeg mener 4. så ser jeg at du har svart pa det samme inlegget med til det embla s sier 5. jeg svarer deg pa det samme og ber deg lese inleget jeg svarte embla s med i stedet for og svare deg med et annet inleg, da jeg sa at du hadde misforstått meg pa samme måte jeg gjor det dagen etter for det var sent da jeg sa at du hadde svart skjønte du det nå? hilsen ← Jeg skjønte deg allerede i ditt forrige innlegg, Tule. Det var et forsøk på å si at de fleste nok har hoppet av denne tråden for lenge siden, fordi det ble så innviklet. Det var et forsøk på å avslutte på en spøkefull og hyggelig måte. Men det gikk altså ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #88 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg skjønte deg allerede i ditt forrige innlegg, Tule. Det var et forsøk på å si at de fleste nok har hoppet av denne tråden for lenge siden, fordi det ble så innviklet. Det var et forsøk på å avslutte på en spøkefull og hyggelig måte. Men det gikk altså ikke ← hei ok da kan vi vel slutte å snakke forbi hverandre, du har da ikke no kommentar til min påstand? hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2007 #89 Del Skrevet 31. januar 2007 hei ok da kan vi vel slutte å snakke forbi hverandre, du har da ikke no kommentar til min påstand? hilsen ← Du må gjerne slutte å snakke forbi meg, ja. Nå begynner det å bli mer slitsomt enn morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2007 #90 Del Skrevet 31. januar 2007 3. jeg svarer pa det inleget og forklarer va jeg mener 4. så ser jeg at du har svart pa det samme inlegget med til det embla s sier ← Nettopp, her har du jo nesten fattet det selv: Jeg hadde lagt inn klappeinnlegget FØR du skrev det du kaller det oppklarende innlegget. Du kan ikke forvente at folk vet hva du skal si FØR du har sagt det. Dette har blitt en total avsporing, vil du kverulere mer får du sende meg en PM. Dette våset gidder jeg ikke bry Forum-leserne med lenger, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #91 Del Skrevet 2. februar 2007 hei jeg fant dette om historien om jenta, det er skrevet at human rights service som var den første organisasjonen som gik mot at myndighetene ville sende jenta til gambia dette er hele historia om familien og barnevernet les her http://www.rights.no/kjoennsl_gen/hrs_30.00_061214_116.htm dette er egentlig ganske ille, barnevernet har og en egen versjon av gambias historie i di senere åra som ikke er i virkeligheten, jeg ma si jeg blir skremt jeg kan skjonne at foreldre enkelte steder motseter seg og samarbeide med barnevernet det lyser ikke akurat kompetanse av barnevernet i denne komunen i vertfall kanskje burde det vere en bedre statlig kontrol med vedtakene men nar fylkesmannen ikke gjor noe va skal man gjore da hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2007 #92 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg er ikke imot at media skal ta opp barnevernsaker, men håper at de kan bli flinkere i forhold til kildebruk, samt slutte å la seg bruke i saker der de burde skjønt bedre (jfr. Svanhild-saken). ← For ikke å snakke om at de bør la være å skrive om sin egen familie, slik det ble gjort i denne saken, hvor PFU har dømt avisen Framtid i Nord for brudd på god presseskikk: http://www.pfu.no/case.php?id=1357 Og i denne saken: http://www.pfu.no/case.php?id=1341 Endret 14. februar 2007 av Kaligula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå