Gå til innhold

Snille pikers liv og leven

Potetoline

Anbefalte innlegg

Heisann! Idag har lillebror vært til legen og tatt blodprøver og det gikk kjempefint, men legen sa at vi skulle samle opp all bæsj i løpet av 72 timer!!! :overrasket: Også kunne vi bare putte det i en isboks sa han... :-D De skulle sjekke mengde med fett i bæsjen.. Moro.. Men hva gjør man ikke for sine små. Jeg skulle egentlig på møte på jobben, men sjefen min ringte og flyttet møtet.Så da har jeg fri!!!!! Helt alene hjemme... Bare så synd det er så mye husarbeid å ta igjen etter helga og jeg får besøk i kveld.. Hvis ikke skulle jeg bare driti i alt og lagt meg i badekaret... innmari kald i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for kos! Nå er bæsjen avlevert på legekontoret så nå slipper vi den dritten ihvertfall... På soverommet går det tregt om dagen, da min kjære mann driver og snekrer for en kompis på kveldene! Jeg har blitt dugelig forkjøla og er sååååå syk atte... ikveld skal jeg bare kose meg under pleddet mitt og spise potetgull og dip.. skikkelig syndig på en torsdagskveld! Her er det for tiden mellom 25 og 20 minus... brrrrrrr... vi sprengfyrer døgnet rundt. Har vært en tur til oldemor idag og hun greide å stappe i lillebror en haug med ting han absolutt ikke skal ha, så det blir nok nok en søvnløs natt, tenker jeg!

Ellers har jeg sendt søknad på ny jobb idag! Fikk vite rett før jeg sendte den at søskenbarnet mitt har søkt på den og, men skitt au.. måtte den beste vinne....meg, meg, meg.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Her er en liten oppdatering! Jeg og lillebror ble brått og brutalt sendt på sykehus i trondheim på onsdag fordi legen her mente at han hadde binyresvikt..... skummelt... Vi ble innlagt og de tok masse prøver og det var masse stikking og gråting, men det viste seg at det ikke var binyresvikt.. Men alle blodprøver tyder på at han har betennelse i tarmsystemet.. uff..

Fikk kjøpt meg masse nye klær mens vi var i byen da.. og noen til lillebror også så klart..

Vi har også fått flytta inn på det deilige luksuriøse soverommet vårt med flatskjerm og peis.. he he.. helt herlig.. tenk at det går an å forelske seg i et rom da gitt..

Igår da var vi en tur på "bondepub". Det var faktisk ørlite morsomt denne gangen...Ellers pleier det å suge big time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ØØØØØØØØØ,det holder vel med en får jeg håpe.Er liksom ikke så veeeldig fristende og ende opp som deg med tre på slep. :legrine: Kødda.

Her har det kommet masse snø igjen. Uff liker ikke det altså.På lørdag skal vi på toys r us og kjøpe kostyme til emilie som skal på karneval i barnehagen.Hun vil gjerne være en pusekatt sier hun men kjenner jeg henne rett så ender det vel opp med at hun er prinsesse. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Oisann... hehe. Hadde vi en dagbok også.. hehe.. Jaja, Ikke så mange som følger med her allikevel, men får nå skrive et par ord. Her skjer det ikke så mye om dagen.Stort sett bare jobb, jobb, jobb...

Det er dritkaldt her om dagen og det står en trailer i grøfta etter hver sving her.. hehe. På søndag må vi kjøre 22 mil for å levere bilen min på rustbehandling og da blir jeg uten bil i to uker! Det blir gøy du...

Nå skal jeg gå og legge meg for jeg skal opp tidlig på jobb i morgen.... som vanlig... men det blir forhåpentligvis penger av dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kom og hjelp meg. Jeg tror ikke jeg kommer til og bli ferdig med og male den teite stua jeg.Armen min detter snart av.

Klarer ikke helt og sette meg ned og slappe av heller for jeg vet at det er noe og male.åååååååååååååååååååååååååå kom da. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...