Gå til innhold

Snille pikers liv og leven


Potetoline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, snille piker har masse liv de!!! :-D Tusen takk for at du stakk innom.. Stort sett er det mest leven i mitt liv da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det,Evelina! :klem:

Dagen min idag begynte på en kjempefin måte.. Mine tre søte små har alle fri fra barnehage og skole idag. Og idag hadde de funnet ut at de skulle sminke lillebror før mor hadde giddi å komme seg ut av dyna... De har klint alt mitt nydelige max factor pudder utover hele badet og gnidd det skikkelig ned i fugene. Doen var helt brun.. :overrasket: og lillebror måtte bade! Sånn startet min onsdag, med å humre lett for meg selv mens jeg står på kne og vasker badeflisene.. Frokost blir det ikke før jeg er ferdig! He he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

skjønner at alt er som det pleier hos deg i dag.

jeg har og en trollunge hjemme i dag. hun hadde spist is til frokost og rotet veldig.Men heldigvis ikke noe grising. Ryddet opp etter seg når jeg sto opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Nå har jeg akkurat vært hos helsesøster og fortalt henne hvordan det står til hjemme hos oss. Lillebror er så dårlig i magen at han ikke får sove om natta.Sånn har det vært i to og et halvt år, altså helt siden han ble født. Vi har vært gjentatte ganger på sykehus og tatt masse tester men ikke fått noe klart svar enda.. Og nå har lillebror en svært dårlig periode.. Skriker masse hver eneste natt.Så nå skal han til doktoren i morgen, så får vi se hva som skjer videre... gjesp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke skogmusa snill pike ihvertfall... Nå har jeg vært på jobben og nå skal jeg rett i seng, fordi jeg har en villbass som skriker hele natta..... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann folkens!! En kjapp oppdatering her før jeg må tilbake på jobb..

Lillebror har vært til legen og der sa de at han måtte komme tilbake over helga og ta MASSE blodprøver!! Idag,fredag, har jeg faktisk hatt fri på dagen, men skal på jobb i kveld og hele helga.. Jeg har fått gått en lang tur i det nyyyydelige vinterværet vi har her! Masse snø har vi og.. Idag skinte sola så det glitret som diamanter i snøen!! Ellers har vi hentet den nye tvn vår som vi skal ha på det nye soverommet vårt!! Det kommer til å bli så stilig!! Gleder meg til å flytte inn!! Klem til alle og enriktig god helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI PÅ DEG!!!!

I går var musejenta på disney on ice i oslo.Hun var helt gira da hun sto opp. Var så spent at hun sto bare og dirra. :ler: Hadde hatt det kjempegøy.Du bare jobber eller? Har forresten bestilt oss tv-benk så nå må du nok snart ta deg en tur sørover ja.

God søndag.

TUDDELITU. :klem:

Endret av skogmusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi oi! Det hørtes gøy ut for musejenta!! Soverommet mitt er snart ferdig og på torsdag henta vi tvn vår, så dere må nok ta dere en tur nordover snart ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jobb og jobb og jobb her... Har lånt bort ett barn fra lørdag til søndag, men på søndag kveld får jeg det barnet tilbake pluss to ekstra! Det blir moro for småpottisene det, tenker jeg! Mandag kommer til å gå bort i blodprøver, møte på jobben og svømmetrening.. Ingen sjans for relaxing den dagen.. Har store forhåpninger til tirsdag da!! :icon_lol: Var litt sliten da jeg la meg igår og lå konstant hele natta og tenkte at jeg måtte være forsiktig, så jeg hørte når klokka ringte om morran.. Men lillebror har ihvertfall sovet noenlunde i natt. Han var bare oppe en tur og skrek litt. Nei, da får jeg stikke på jobb jeg da. Hej då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er vel kansje kommet hjem nå eller?Må nesten bare si at det er lettere for dere og trille sørover enn det er for oss og klatre nordover.Mye varmere her også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...