Gå til innhold

Hvorfor logge deg inn som skjult bruker?


Colargol

Anbefalte innlegg

Gjest Ferskvannsblekksprut

En gang glemte jeg å lukke internetten da jeg satt i en flau tråd, vet ikke hva det var, noe som "Jeg elsker å bruke dama mi som toalett og fise på henne", noe i den duren. Og jeg stakk ut av huset og ble vekke i flere timer. Altså kunne folk tro at jeg satt og runket til den tråden i mangfoldige timer hoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gang glemte jeg å lukke internetten da jeg satt i en flau tråd, vet ikke hva det var, noe som "Jeg elsker å bruke dama mi som toalett og fise på henne", noe i den duren. Og jeg stakk ut av huset og ble vekke i flere timer. Altså kunne folk tro at jeg satt og runket til den tråden i mangfoldige timer hoho!

:ler:

Kall meg gjerne sær (eller angstfull og med tvangstanker) men jeg skjønner bare ikke hvorfor det skal være tilgjengelig for andre å evt se hvor jeg er, hva jeg leser, osv. Det er ikke noe mål for meg å skjule det egentlig - jeg hadde ikke hatt problemer med å godta det om det ikke var mulig å skjule seg, men jeg ser rett og slett ingen som helst grunn til å ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Det er da ikke noe å være flau over? Dette er et diskusjonsforum, og da er det vel strengt tatt meningen at man skal delta?

Og lese på rare temaer på seksualitet er ikke noe flauere enn noe annet  ;)

Jeg er ikke direkte flau, men jeg synes selv jeg leser mye tåpelig og de tåpelighetene vil jeg ha for meg selv. Dessuten er det som jeg skrev tidligere, greit å kunne lese uten at det forventes at jeg skal skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis man føler at man MÅ legge igjen spor etter seg når man er i en tråd eller en dagbok så. Selv legger jeg igjen spor hvis jeg føler for det, ellers lar jeg det være. Hvis noen ser meg og lurer på hvorfor jeg ikke svarte, så får de lure på det da. Antakelig var det fordi jeg ikke hadde noe å si der og da.

Og Embla, jeg sa vel aldri at den som logger seg inn som skjult er full av angst og paranoia, jeg sa bare at jeg fikk vibber om angst. Og jeg mener jo fortsatt at når man er så bekymret for at folk skal se hvilken tråd man er i, eller hva man leser, så er det en slags angst. Den behøver ikke være ødeleggende sterk, men den er jo der. Det må jo være ett eller annet med at man innimellom leser på ting man ikke vil være "bekjent" av å lese eller interessere seg for... og jeg vil sterkt anta at disse "fobiene" knytter seg til seksualitetsforumet. Det er jo der de fleste av oss har våre "skammer", vi er vel mer eller mindre oppdratt til at sex er noe vi skal holde skjult.

Jeg har min angster jeg også, og det er ting jeg ikke diskuterer her inne av den grunn for å ikke og utlevere meg FOR mye, selv om jeg stort sett kan være som en åpen bok. Men for å beholde en viss integritet så har jeg heller aldri logget meg ut for å skrive som gjest for å ta opp vanskelige ting. Kan jeg ikke gjøre det åpent, så får det heller være.

Dette ble langt og avsporende. Nå skal jeg gi meg. Og ikke se på disse argumentene mine som angrep. Det er bare synspunkter og tanker, ikke noe annet, og jeg kan meget vel ta veldig veldig feil i min oppfatning av ting - akkurat som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Ja, hvis man føler at man MÅ legge igjen spor etter seg når man er i en tråd eller en dagbok så. Selv legger jeg igjen spor hvis jeg føler for det, ellers lar jeg det være. Hvis noen ser meg og lurer på hvorfor jeg ikke svarte, så får de lure på det da. Antakelig var det fordi jeg ikke hadde noe å si der og da.

Og Embla, jeg sa vel aldri at den som logger seg inn som skjult er full av angst og paranoia, jeg sa bare at jeg fikk vibber om angst. Og jeg mener jo fortsatt at når man er så bekymret for at folk skal se hvilken tråd man er i, eller hva man leser, så er det en slags angst. Den behøver ikke være ødeleggende sterk, men den er jo der. Det må jo være ett eller annet med at man innimellom leser på ting man ikke vil være "bekjent" av å lese eller interessere seg for... og jeg vil sterkt anta at disse "fobiene" knytter seg til seksualitetsforumet. Det er jo der de fleste av oss har våre "skammer", vi er vel mer eller mindre oppdratt til at sex er noe vi skal holde skjult.

Jeg har min angster jeg også, og det er ting jeg ikke diskuterer her inne av den grunn for å ikke og utlevere meg FOR mye, selv om jeg stort sett kan være som en åpen bok. Men for å beholde en viss integritet så har jeg heller aldri logget meg ut for å skrive som gjest for å ta opp vanskelige ting. Kan jeg ikke gjøre det åpent, så får det heller være.

Dette ble langt og avsporende. Nå skal jeg gi meg. Og ikke se på disse argumentene mine som angrep. Det er bare synspunkter og tanker, ikke noe annet, og jeg kan meget vel ta veldig veldig feil i min oppfatning av ting - akkurat som alle andre.

Jeg er ikke redd for noen ting, og jeg kan godt bli synlig hvis det skulle glede deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo alle her med nick så om vi er skjult eller ikke kan vel ikke spille noen rolle.

Tror at det er noen som må minnes på at dette "bare" er internett og ingen har da med hva eller hvor jeg leser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis man føler at man MÅ legge igjen spor etter seg når man er i en tråd eller en dagbok så. Selv legger jeg igjen spor hvis jeg føler for det, ellers lar jeg det være. Hvis noen ser meg og lurer på hvorfor jeg ikke svarte, så får de lure på det da. Antakelig var det fordi jeg ikke hadde noe å si der og da.

Og Embla, jeg sa vel aldri at den som logger seg inn som skjult er full av angst og paranoia, jeg sa bare at jeg fikk vibber om angst. Og jeg mener jo fortsatt at når man er så bekymret for at folk skal se hvilken tråd man er i, eller hva man leser, så er det en slags angst. Den behøver ikke være ødeleggende sterk, men den er jo der. Det må jo være ett eller annet med at man innimellom leser på ting man ikke vil være "bekjent" av å lese eller interessere seg for... og jeg vil sterkt anta at disse "fobiene" knytter seg til seksualitetsforumet. Det er jo der de fleste av oss har våre "skammer", vi er vel mer eller mindre oppdratt til at sex er noe vi skal holde skjult.

Jeg har min angster jeg også, og det er ting jeg ikke diskuterer her inne av den grunn for å ikke og utlevere meg FOR mye, selv om jeg stort sett kan være som en åpen bok. Men for å beholde en viss integritet så har jeg heller aldri logget meg ut for å skrive som gjest for å ta opp vanskelige ting. Kan jeg ikke gjøre det åpent, så får det heller være.

Dette ble langt og avsporende. Nå skal jeg gi meg. Og ikke se på disse argumentene mine som angrep. Det er bare synspunkter og tanker, ikke noe annet, og jeg kan meget vel ta veldig veldig feil i min oppfatning av ting - akkurat som alle andre.

Ergo, vi diskuterer! :) (og det er derfor det er så bra med ;) og :) for da kan vi diskutere dette, være ironiske og sette ting på spissen og samtidig vise at vi gjør det med glimt i øyet og fhv godt humør!) :) Skjønner forøvrig godt hva du mener, Mysan. Og kjenner igjen det siste du skriver - det er dine umiddelbare tanker om temaet uten at du påberoper deg at du har fasit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Guided

Nå har jeg for første gang logget meg inn som skjult bruker for det har nemlig gått meg hus forbi at det er mulig å gjøre. Hvorfor jeg gjorde det, bare fordi jeg kan.

Men ellers er det ikke noe problem for meg om andre brukere ser at jeg leser analsextråder, eller vallatråder eller whatever......... Ingen som kjenner meg som den jeg er i real life uansett.

Endret av Miss Guided
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke redd for noen ting, og jeg kan godt bli synlig hvis det skulle glede deg. ;)

Du må gjerne gjøre det, men du må gjerne la det være også. Som jeg skrev så sjekker jeg aldri hvem som er inne eller hvor de er. Det er diskusjonene som er interessante for meg, ikke hva folk måtte sitte og lese til enhver tid... :)

Vi er jo alle her med nick så om vi er skjult eller ikke kan vel ikke spille noen rolle.

Tror at det er noen som må minnes på at dette "bare" er internett og ingen har da med hva eller hvor jeg leser

Er det jeg som må minnes på det? jeg bryr meg jo faktisk ikke om hvem som leser hva, når og hvor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er den store undringen min er at det da nødvendigvis må finnes folk her som faktisk finner frem til de listene der man kan sitte se på hvem som er inne på de forskjellige temaene og forumene? Vet at man ser det nederst på sida, men sitter noen virkelig å følger med? Eneste grunnen til at jeg hang meg opp i dette var fordi jeg tenkte å skrive en PM til en bruker som akkurat hadde skrevet ett innlegg, og fikk da opp at brukeren var avlogga, men så skjønte jeg etterhvert at brukeren bare var skjult, -og ja, jeg syntes det er/var en rar greie å gjøre!

Man kan jo heller snu spørsmålet rundt og spørre hvilken grunn noen har til å ikke være skjult bruker. Jeg blir automatisk logget inn som skjult og ser ikke noen grunn til å endre på det. Dere som syns dette er rart, dumt og merkelig; gi meg en god grunn til å endre innstillingene mine  ;)

Selv om jeg for min del synes det er rart så var det moro å få høre hva dere har som grunner ;) Jeg har ingen planer om å tenke tanker som "å, de har angst og tvangstanker", for jeg kan til en viss grad forstå. Spes. hvis det faktisk er folk som sitter her og "følger med" på hva brukere til en hver tid er inne på. Det er i tilfellet de folka som har et problem, tydeligvis! (for en fin måte å kaste bort tida si på gitt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo alle her med nick så om vi er skjult eller ikke kan vel ikke spille noen rolle.

Tror at det er noen som må minnes på at dette "bare" er internett og ingen har da med hva eller hvor jeg leser

Helt riktig! Og siden ingen allikevel har noe med hva eller hvor jeg leser så kan jeg like godt logge på som skjult bruker. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cowgirl

Jeg synes det er veldig greit å kunne logge inn som skjult bruker, både jeg og ei venninne er medlem på forumet og snakker ofte om tråder vi leser her (samtidig, fra hver vår pc). Om vi ikke logger inn som skjulte brukere vil vi lett se nickene til hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Fordi jeg føler meg friere slik. En blanding av de fleste grunner som er ramset opp her. Om jeg har skrevet noe sensitivt som gjest, så er det også godt å kunne gå inn og ut av tråden så mye jeg vil, uten at noen ser det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan jeg skjule meg da?  :sjenert:

Hvis du logger deg ut for så å logge deg inn, så kan du huke av om du vil logge deg inn som skjult bruker + om du vil at datamaskinen skal "huske" deg til neste gang slik at du slipper å logge deg inn igjen.

Endret av Sukkersøta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...