Gå til innhold

Når kan jeg teste...?


Nurken

Anbefalte innlegg

Har sånne billige strimmel-tester fra billige-tester.no....altså ikke den derre clearblue som kan vise svar tre dager før forventet mens..

Så når er det lurt å teste? jeg venter mens torsdag, det er nøyaktig 14 dager etter EL..., men EL-testen viste positivt både 4 og 5 januar...så kanskje jeg bør vente til fredag 19, da? Uansett - er jeg gravid vil det vel slå ut en dag før.

Har altså fått sprengvonde bryster, så ømme som bare det - har vond korsrygg, halsbrann og er kvalm....!! big time! Er "nesten" sikker her, men gruer for å få negativ test...

jaja, følg med, følg med -- jeg forteller hvordan det har gått i løpet av helgen! :))

Flere her som skal teste seg snart forresten?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nurken! Jeg skal ha mensen samtidig som deg, men tror virkelig det har klaffet denne gangen, tror jeg hadde feste blødning fire dager etter egg løsning,er trøtt og sliten, pluss vondt i den ene puppen.

Klarte ikke holde meg mer, så jeg tok en test i stad, og jammen kom det ikke en super svak strek opp, men tør ikke helt stole på den enda, får vente å se om mensen dukker opp.

Men spennende er det hvertfall :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ja.. Hold oss oppdatert og spre litt babystøv til oss andre også da.. Jeg har ingen symptomer i det hele tatt tror jeg. Er det umulig å være gravid da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder dere oppdatert selvsagt! :) Og du, det er absolutt ikke vanlig å få symptomer så kjempefort...så hvis det viser seg at jeg er gravid, ja, da må jeg jo si at da fikk jeg symptomer noen få dager etter EL...Men de aller fleste får vel symptomene etter IKM...tror jeg. Hold ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nurken! Jeg skal ha mensen samtidig som deg, men tror virkelig det har klaffet denne gangen, tror jeg hadde feste blødning fire dager etter egg løsning,er trøtt og sliten, pluss vondt i den ene puppen.

Klarte ikke holde meg mer, så jeg tok en test i stad, og jammen kom det ikke en super svak strek opp, men tør ikke helt stole på den  enda, får vente å se om mensen dukker opp.

Men spennende er det hvertfall :klappe:

SÅ GØY!!! :) Vi får håpe begge to, også gi hverandre tilbakemelding i løpet av helgen...ok? ;) Høres jo ut som du allerede har testet positivt da...

Du er det ikke rart, jeg og hadde så steike vondt i bare den ene puppen, men nå er begge to "illsinte" ..Men jeg tror ikke noe før jeg ser strekene! så det så! Men vi tastes siden .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ja.. Hold oss oppdatert og spre litt babystøv til oss andre også da.. Jeg har ingen symptomer i det hele tatt tror jeg. Er det umulig å være gravid da eller?

Jeg hadde ingen symptomer da jeg testet positivt med datteren min. Har derimot hatt mange andre sykluser med tegn uten at det har vært noe..

Lykke til alle sammen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testa en tirsdag,men skulle ikke ha mensen før Lørdag,men den slo ut positivt gitt.Det rare er at jeg følte på meg at det var noe,og det stemte!!!!!lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa en tirsdag,men skulle ikke ha mensen før Lørdag,men den slo ut positivt gitt.Det rare er at jeg følte på meg at det var noe,og det stemte!!!!!lykke til

SÅ herlig!!! :) :) Gratulerer så masse, tenker du er glad! Tenk det, man kan jommen føle det på seg...

Ser forresten at du giftet deg i sommer. Det gjorde jeg og mannen og, og nå håper vi på et lite nurk...Spennende. Ingen mens i dag...og hvis ikke det er mens i morgen heller, så tester jeg ..til fredag ;)

Uæææ....Lykke til da!!

Ps. Skjønner ikke det der med at du er 11 uker på vei allerede. Kan du forklare hvorfor de ukene legges til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De strimmeltestene slår ikke like fort ut som f.eks. en cb-test. Sist gang testet jeg med en strimmeltest på den dagen jeg skulle hatt mensen. Da fikk jeg en supersvak skyggestrek. Ble veldig usikker så jeg måtte kontrollteste med en cb-test og den slo ut postitivt. Selv om du har masse symptomer så er det ikke sikkert at en strimmeltest vil slå ut positivt, slik at du er forberedt på det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig da du og gifta deg i sommer,tror ikke jeg helt skjønte hva du lurte på nurken,er 11 uker inn i svangerskapet,hadde siste første mens dag 28 okt,og eggløssning 9 og 10 nov,,altså det var da bønna ble laget,så nå har vi fått termin 5 august,litt komisk egentlig.Krysser fingrene for deg....hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart du ikke skjønte, det var nemlig jeg som leste litt fort...Trodde du testa PÅ tirsdag som var....ikke EN tirsdag sånn du faktisk skrev. Ble helt forvirret med hvordan det var mulig å være 11 ukerpå vei...Men skjønte det nå ;) Litt fjern av og til her!

Lykke lykke til med svangerskapet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De strimmeltestene slår ikke like fort ut som f.eks. en cb-test. Sist gang testet jeg med en strimmeltest på den dagen jeg skulle hatt mensen. Da fikk jeg en supersvak skyggestrek. Ble veldig usikker så jeg måtte kontrollteste med en cb-test og den slo ut postitivt. Selv om du har masse symptomer så er det ikke sikkert at en strimmeltest vil slå ut positivt, slik at du er forberedt på det. ;)

TAKK for tips! Ante ikke at de kunne være så treeege...Men nå vet jeg. Kommer uansett ikke til å stole på bare en slik en, så jeg dobbel-tester, dersom den er positiv eller halv-positiv... ;) Takk for råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...