AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #61 Skrevet 8. september 2019 6 timer siden, te_groupies skrev: Eldre folk er mye sure. De har mye vondt og sånn. Her er all kjeften jeg har fått de siste årene av noen «oldinger»: - en kommer med noen poser og ber meg fløtte meg (skriker det ut). - en annen ber meg dra et visst sted. - en dame HYLER ut til meg i en butikk at man skal gå ut (hun eier sikkert området). - enda en som ber meg dra et visst sted (helt uten grunn - hadde ikke sett på henne en gang). - +++ masse mer. Orker ikke ramse opp alt. Men det er mange hyggelige eldre også da. Som bare smiler og er glade og som aldri ville sagt eller gjort sånn. Enkelte burde man passe seg for fordi de kan bli innmari sure. Jøss, trigger du noe hos de eldre eller er du bare en magnet for halvgale eldre? 😲 Anonymkode: b77ae...04a 1
te_groupies Skrevet 8. september 2019 #62 Skrevet 8. september 2019 (endret) 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, trigger du noe hos de eldre eller er du bare en magnet for halvgale eldre? 😲 Anonymkode: b77ae...04a Vet ikke. Det er en del eldre folk i nærheten der jeg bor. Et slags bofelleskap. Og de er rundt i området med rullatoren sine og «el-bilene» sine. Er nok ikke bare jeg som får gjennomgå. Det går ikke så veldig inn på meg. Man kommer seg lett unna dem. De kan jo ikke løpe eller noen ting. Her en dag gikk jeg forbi en som ropte ut i det man gikk forbi han: ungdommen nå til dags får alt gratis. De gjør ingenting. Da svarer jeg ikke. Jeg går bare videre. Jeg så også en eldre person «råkjøre» rullatoren sin på en annen person. Han bare tok tak i rullatoren og kjørte til på denne personen. Endret 8. september 2019 av te_groupies 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #63 Skrevet 12. september 2019 Vokste opp i en blokk på 90-tallet, og der var det noen sladrekjerringer som blandet seg opp i absolutt alt, men disse var i slutten av 30-årene. Har i voksen alder vært veldig heldig med naboer, de har stort sett vært ok. Den verste naboen jeg har hatt var i en bygård på Tøyen, dette var en ganske ung polakk som klager på oss HELE tiden. Han klaget da vi så på TV, mistet noe i gulvet, ja på alt. Ufattelig irriterende! Nå leier vi rekkehus, men skal kjøpe oss en bolig neste år og vi veldig gjerne unngå dritkjipe naboer når vi faktisk eier et sted:p Anonymkode: 30bda...45c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå