Gå til innhold

Hvor tidlig kan symptomene komme egentlig?


Nurken

Anbefalte innlegg

Hadde eggløsning 4 januar - med andre ord er det ikke mer enn en snau uke siden.

Har etter dette hatt mye vonde smerter i underlivet - og helst litt opp mot magen -under navlen liksom. I tillegg til smertene (ikke noe blødning), har jeg vært så kvalm! I dag er tredje dagen jeg går hjem fra jobb fordi jeg er kvalm og svimmel. Er også sinnsykt trett og har verkende korsrygg. Er dette vanlig etter en EL? kan ikke huske å ha hatt det slik før...

Har steinvonde brystvorter, og litt ømt i det ene brystet.

Kan dette være tidlige symptomer eller er det ikke mulig å få så tidli symptomer...? Bare spør, for jeg må innrømme jeg lurer nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, er mulig å få symtomer så tidelig hvis du er gravid.. Fikk selv symtomer da jeg var 9 dager på vei, dvs hadde sex så niende dagen viste jeg at jeg var gravid.. Hadde alle gravidites symtomene......

Ta en clear blue test, de er veldig pålitlige...

Lykke til.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, er mulig å få symtomer så tidelig hvis du er gravid.. Fikk selv symtomer da jeg var 9 dager på vei, dvs hadde sex så niende dagen viste jeg at jeg var gravid.. Hadde alle gravidites symtomene......

Ta en clear blue test, de er veldig pålitlige...

Lykke til.... :)

Er det sant? Hadde du alle syptomene etter så kort tid? Så rart, jeg må innrømme jeg ikke trodde det var mulig...men har hørt om noen få til som fikk veeeldig tidlig symptomer. Men bare lurer...VISSTE du at du ble gravid ? åssen vet man sånt, da? ;)

Uansett, takk for svar. Håper veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, viste selv at jeg var gravid før jeg tok testen..

grunnen er jo at jeg vet når jeg har eggløsning og vi hadde sex da jeg hadde eggløsning.....

Symtomene kom veldig tidlig ja, enig der men ettersom jeg var kvalm, vonde/ømme bryster så var det ikke vanskelig å vite at jeg var gravid noe som ble bekreftet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at du visste det da! men det er jo ikke alle som blir gravide selvom de står på under eggløsning...men for dere funka det hvertfall :)

Selv har jeg vond korsrygg, er kvalm, har sinnsykt såre brystvorter og det ene brystet er vondt. Akkurat som det er blitt litt "tyngre"...

vi får se...er en uke til forventet mens, så jeg får vel holde ut. Kan hende jeg prøver ta en test før det, men er vel ltt bortkastede penger dersom mensen kommer like etter. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold oss oppdatert da Nurket! Jeg hadde positiv EL test på mandag (8.) kl 16.00 og i bruksanvisningen stod det at jeg burde ha samleie 24 timer etter men innen 48 timer. Jeg hadde ikke det. (Mannen min var syk, typisk..) Men, vi koste oss på onsdag i 22 tiden på kvelden. Det var jo 54 timer etter. Er det et håp fordi om mon tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merket at egget festet seg 6-7 dager etter EL. Før det merker man ikke noe til graviditeten. Etter det fikk jeg vonde pupper som du beskriver. Lykke til med testen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold oss oppdatert da Nurket! Jeg hadde positiv EL test på mandag (8.) kl 16.00 og i bruksanvisningen stod det at jeg burde ha samleie 24 timer etter men innen 48 timer. Jeg hadde ikke det. (Mannen min var syk, typisk..) Men, vi koste oss på onsdag i 22 tiden på kvelden. Det var jo 54 timer etter. Er det et håp fordi om mon tro??

Jeg skal holde dere oppdatert....dersom ikke mens kommer torsdag , da skal det testes...uuuææææ....!! Og ja, du kan så absolutt bli gravid selvom det var to dager etter, men det er mindre sjanse...Hold ut, hvem vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...