Annie Skrevet 29. januar 2007 #161 Del Skrevet 29. januar 2007 Er ikke langdrygt Farmen vel Loffers? Det er jo kjempemorsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. januar 2007 #162 Del Skrevet 29. januar 2007 Får vel gi det en sjanse til kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. januar 2007 #163 Del Skrevet 29. januar 2007 Klart du må!! Hva skal vi eller diskutere du og jeg? Sykkelen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. januar 2007 #164 Del Skrevet 29. januar 2007 Den (Gordon) er for tiden parkert i boden. (Med pledd over seg så klart.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 30. januar 2007 #165 Del Skrevet 30. januar 2007 Spennende med farmen ja Jeg liker Mikkel aller best, synes han virker både arbeidsom og veldig trivelig. Spretter opp om morgenen og arbeider, og rusler rundt med kaffe til alle som fortsatt sover. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 31. januar 2007 #166 Del Skrevet 31. januar 2007 Forferdelig type han Jarl ja! ← Kunne ikke vært mer enig Lurer på hvilken oppdragelse en så egoistisk , selvopptatt dust har fått..... Regner med at han bor hjemme på gutterommet fortsatt, og slenger klærne sine på golvet.... Så plukker vel mamma dem opp, vasker og legger dem i skapet for han.... All maten står vel klar på bordet.... Lurer på om han gidder å kle på seg selv??? Det eneste den dusten gidder - er vel å jåle seg foran speilet.... Nei, hva har en sånn "pusedame" som Jarl og gjøre på en bondegård... Der er det skikkelige arbeidssomme mannfolk og grepa kvinnfolk som passer inn... Få den late mamma dalten hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. januar 2007 #167 Del Skrevet 31. januar 2007 Tror jeg må begynne å følge seriøst med ja. Er det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #168 Del Skrevet 31. januar 2007 Kunne ikke vært mer enig Lurer på hvilken oppdragelse en så egoistisk , selvopptatt dust har fått..... Regner med at han bor hjemme på gutterommet fortsatt, og slenger klærne sine på golvet.... Så plukker vel mamma dem opp, vasker og legger dem i skapet for han.... All maten står vel klar på bordet.... Lurer på om han gidder å kle på seg selv??? Det eneste den dusten gidder - er vel å jåle seg foran speilet.... Nei, hva har en sånn "pusedame" som Jarl og gjøre på en bondegård... Der er det skikkelige arbeidssomme mannfolk og grepa kvinnfolk som passer inn... Få den late mamma dalten hjem... ← Beklager å måtte fortelle deg at du tar veldig feil der! Tenk å dømme folk så mye etter hva man ser på tv Er nok ikke helt uskyldig jeg heller, men skal tenke meg litt om før jeg dømmer folk så lett.. Det er et spill!!! Er ikke dermed sagt at det er sånn folk er i virkeligheten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #169 Del Skrevet 31. januar 2007 Tror jeg må begynne å følge seriøst med ja. Er det i dag? ← Er i dag ja! 20.00-20.30.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 31. januar 2007 #170 Del Skrevet 31. januar 2007 Beklager å måtte fortelle deg at du tar veldig feil der! Tenk å dømme folk så mye etter hva man ser på tv Er nok ikke helt uskyldig jeg heller, men skal tenke meg litt om før jeg dømmer folk så lett.. Det er et spill!!! Er ikke dermed sagt at det er sånn folk er i virkeligheten!! ← Man skal ikke dømme folk man ikke kjenner, det er sant! MEN dette kan da ikke være spillet hans. "Nå skal jeg være skikkelig lat og ikke gjøre en dritt" Han har jo fått de fleste deltagerene mot seg fordi han hjelper lite til. Og selv om det et spill går det ann å oppføre seg som normale folk... Men jeg kjenner ikke Jarl så beklager viss jeg skriver noe som kan virke støtende på noen, men dette er et diskusjonsforum. Da skal man diskutere hva man syns om temaet som i dette tilfelle er Farmen 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 31. januar 2007 #171 Del Skrevet 31. januar 2007 Vanligvis er det en som er ekkelt og ganske lat som bruker å vinne farmen, håper ikke det skjer i år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 31. januar 2007 #172 Del Skrevet 31. januar 2007 Håper inderlig ikke jeg heller Evergood. Jeg får ikke sett i dag så jeg håper noen vil legge ut ett lite referat fra dagens sending. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 31. januar 2007 #173 Del Skrevet 31. januar 2007 Beklager å måtte fortelle deg at du tar veldig feil der! Tenk å dømme folk så mye etter hva man ser på tv Er nok ikke helt uskyldig jeg heller, men skal tenke meg litt om før jeg dømmer folk så lett.. Det er et spill!!! Er ikke dermed sagt at det er sånn folk er i virkeligheten!! ← Dette er da et diskusjonsforum ang Farmen. Da må jeg skrive utifra det jeg ser på tv..... og jeg SPØR bare hvordan en slik person kan være i det virkelig liv... Ja, det er et spill - men det sier jo enda mer om han..... Vil du vinne, så er du vel ikke ei klyse ovenfor andre.... Da prøver man å være greiest mulig... arbeidsom og lar være å prate "i krokene". Du har din mening - jeg min.........ok????? I dag sa han at han "dømmer" jenter etter hva de jobber med også......... Ja, ja liker du han - fortsett gjerne med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 31. januar 2007 #174 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg skjønner faktisk hva Jarl mener angående jenter og yrke. Jeg kjenner at jeg har det samme synet når det gjelder menn og yrke. Min mann kunne ikke vært jordmor eller hjelpepleier. Og det går på hva jeg tenner på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 31. januar 2007 #175 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg skjønner faktisk hva Jarl mener angående jenter og yrke. Jeg kjenner at jeg har det samme synet når det gjelder menn og yrke. Min mann kunne ikke vært jordmor eller hjelpepleier. Og det går på hva jeg tenner på. ← Helt enig. Det er vel det eneste han har sagt til nå som jeg faktisk må samtykke i. Ellers synes jeg hele fyren er en eneste stor tufs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. januar 2007 #176 Del Skrevet 31. januar 2007 Hvem ble førstekjempe? Fikk ikke sett i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2007 #177 Del Skrevet 31. januar 2007 uff.... hvorfor måtte det bli dani som ble første kjempe? søren oxo..... er det ikke snart på tide med en jente kamp.... eller en kamp som vi vet når jarl kan ryke ut,,,,, dani er jo en gogutt som jobber hardt og sprer glede...... er redd for at han ryker ut,,,,, tror ikke han er like sterk som de andre 2......... snufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #178 Del Skrevet 31. januar 2007 Dette er da et diskusjonsforum ang Farmen. Da må jeg skrive utifra det jeg ser på tv..... og jeg SPØR bare hvordan en slik person kan være i det virkelig liv... Ja, det er et spill - men det sier jo enda mer om han..... Vil du vinne, så er du vel ikke ei klyse ovenfor andre.... Da prøver man å være greiest mulig... arbeidsom og lar være å prate "i krokene". Du har din mening - jeg min.........ok????? I dag sa han at han "dømmer" jenter etter hva de jobber med også......... Ja, ja liker du han - fortsett gjerne med det... ← Ja, selvfølgelig! Kan ikke huske jeg sa noen steder at du ikke får han din egen mening.. beklager om du tok det sånn. Jeg sa bare MIN mening Og for å få det helt klart, så hadde jeg IKKE oppført meg som han der inne. Så dere ikke tror jeg er som han siden jeg kjenner han Men jeg kan også si meg enig i det han sa om kvinner og yrke. I allefall ut fra det vi så på tv, så hadde det ingenting med å dømme noen. Som Lizzi sa gjaldt det hva vedkommende tenner på og ikke en generell mening om hva kvinner skal og ikke skal jobbe med. Men på den annen side er det mye forskjellige personligheter innen forskjellige yrker, så det kunne sikkert ikke vært direkte umulig at jeg hadde fallt for en som jobber som jordmor, men ut i fra det er det vel kanskje ikke den slags personer jeg tenner mest på. Så bare ikke hva det hadde med likestilling å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 31. januar 2007 #179 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg var så spent på å få vite hvorfor mentor kom løpende og vekket deltagerene midt på natta fordi det gjelder liv, det har vi sett glimt av de siste dagene. Men neimen om vi fikk vite det i dag, må vente helt til lørdag Når de sender slike glimt også reklamere med at dette skjer i neste episode, da får de jaggu sende det også Vi fikk jo sett såpass at vi skjønner sånn delvis hva det er, men de kunne godt sendt hele historien!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 31. januar 2007 #180 Del Skrevet 31. januar 2007 Kom til å tenke på en sak i dag ang hvem som må reise hjem etter tvekampene. Første tvekamp Første kjempe ble Per og andre kjempe ble Anders. Per måtte reise hjem. Andre tvekamp Første kjempe ble Anders og andre kjempe ble Jarl. Anders måtte reise hjem. Tredje tvekamp Første kjempe ble Lars Erik og andre kjempe ble Ole Magnus. Lars Erik måtte reise hjem. Til nå er det alltid første kjempen som har måttet forlate Farmen. Vet det er tilfeldig, men allikevel litt merkelig. Blir spennende å se hvem Dani velger og hva de skal kjempe i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå