Gulphild Skrevet 14. januar 2007 #21 Del Skrevet 14. januar 2007 Bra at han bartemannen gikk ut. Han hadde utrolig høye tanker om seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. januar 2007 #22 Del Skrevet 14. januar 2007 Bra at han bartemannen gikk ut. Han hadde utrolig høye tanker om seg selv. ← Kjempebra at den overlegne mannen gikk ut. Å være kjepphøy på forhånd og si at uansett har han 98,3% sjanse til å vinne er bare helt til å av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 14. januar 2007 #23 Del Skrevet 14. januar 2007 98,37 % faktisk. Er det mulig - herlig at han gikk ut!!! Da Gaute spurte hva som gikk galt så var det at motstanderen var for lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 14. januar 2007 #24 Del Skrevet 14. januar 2007 Greit han gikk ut,virka som en dårlig taper. Det beste var når han tapte håndbakkonkurransen med "vilje" Har dere noen favoritter enda forresten? Litt tidlig kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 14. januar 2007 #25 Del Skrevet 14. januar 2007 av jentene liker jeg hun med 'hvitt' hår, aner ikke hva hun heter. hun som allerede har funnet seg en fyr. liker hun fordi hun er så blid og ler så godt :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 14. januar 2007 #26 Del Skrevet 14. januar 2007 Ja, hun virker søt. Har ikke fått så veldig inntrykk av de enda da. Av gutta er jeg ikke sikker, har sett så lite av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 14. januar 2007 #27 Del Skrevet 14. januar 2007 Liker iallefall ikke storbonden fra forrige uke. irritasjonsmoment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 15. januar 2007 #28 Del Skrevet 15. januar 2007 Har dere noen favoritter enda forresten? ← Nei, har gått glipp av det meste hittil... Håper å få anledning til å se mere i ukene som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 15. januar 2007 #29 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg liker også hun blonde (Marianne?) Jeg håper hun nygifte eller forrige ukes storbonde går fort ut for de kommer til å irritere meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. januar 2007 #30 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har ikke fått noen favoritt enda, men jeg vet da hvem jeg ikke liker. Det er han som var storbonde i forrige uke og hun nygifte sørlandsberta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 15. januar 2007 #31 Del Skrevet 15. januar 2007 Min favoritt: Mikkel Isak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 16. januar 2007 #32 Del Skrevet 16. januar 2007 Syns episoden i går var litt kjedelig jeg da. Hvorfor kan de ikke vise mere av arbeidet med ukesoppdragene? Kjedelig å høre på alt konspirasjons snakket og aliansebygging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. januar 2007 #33 Del Skrevet 16. januar 2007 Liker iallefall ikke storbonden fra forrige uke. irritasjonsmoment ← Usj ja!! Min favoritt: Mikkel Isak ← Foreløpig så er jeg litt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest graceland Skrevet 16. januar 2007 #34 Del Skrevet 16. januar 2007 Laila er ihvertfall Farmens mest irriterende. Og med den grusomme Narvikdialekta i tillegg... Det er litt tidlig for meg å ha en favoritt, men jeg liker Marianne best foreløbig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 16. januar 2007 #35 Del Skrevet 16. januar 2007 Forrige storbonde liker jeg ikke. Klysete! Storbonden denne gangen liker jeg mer, men han "snakker" for mye og stoler for mye på de andre! Anders (han som var annenkjempe nå sist) er for kjepphøy og til tider lat (episoden i går) Agnethe, hun som er gift med Ole Magnus kan godt gå ut snarest Hittil liker jeg best reinsamen Mikkel Isak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #36 Del Skrevet 16. januar 2007 Til informasjon: Forrige ukes, altså den første storbonden heter Jarl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 16. januar 2007 #37 Del Skrevet 16. januar 2007 Hun voksne læreren med nordlandsdialekten(Laila?) liker jeg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Freken Skrevet 16. januar 2007 #38 Del Skrevet 16. januar 2007 Hun voksne læreren med nordlandsdialekten(Laila?) liker jeg godt. ← Jeg liker også henne. Jeg synes mange av de som er med i år er for opptatt av at de ikke skal gjøre mer enn de må, og hvis de har mulighet gjør de alt de kan for å slippe unna. Sånt irriterer meg. Greit at man er sliten, men man trenger ikke hoppe i sjøen og demonstrere at man skal ha fri fordi man har jobba litt. Laila og Mikkel er mine favoritter så langt hvertfall, fordi begge to liker å jobbe og ikke er der på ferie, men for å oppleve noe nytt som faktisk også innebærer hardt arbeid. I tillegg er det ikke negativt at de ikke har drevet og konspirert fra dag én... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. januar 2007 #39 Del Skrevet 21. januar 2007 fikk ikke sett episoden i går. men skal få med meg reprisen i dag... men hørte at anders gikk ut... det synest jeg var dumt.. håpet at 2 kjempen jarl skulle ut................. håper det er hans tur snaart.. han fortjener ikke å vinne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 21. januar 2007 fikk ikke sett episoden i går. men skal få med meg reprisen i dag... men hørte at anders gikk ut... det synest jeg var dumt.. håpet at 2 kjempen jarl skulle ut................. håper det er hans tur snaart.. han fortjener ikke å vinne..... ← Hvorfor ikke? Håper han vinner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå