Gå til innhold

Myrens sportssenter på Torshov


Gjest Purple

Anbefalte innlegg

Gjest Purple

Er det noen her som har prøvd Myrens sportssenter på Torshov? Er dere fornøyde med tilbudet der? Og prisen?

Oppdaget det tilfeldig i dag, og tenkte å stikke innom og se en dag, men greit å høre om andre har erfaringer også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Monica_*
Er det noen her som har prøvd Myrens sportssenter på Torshov? Er dere fornøyde med tilbudet der? Og prisen?

Oppdaget det tilfeldig i dag, og tenkte å stikke innom og se en dag, men greit å høre om andre har erfaringer også...

Det er kjempe bra! de har et godt tilbud og mange aktiviteter! anbefales på det sterkeste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kari_*
Er det noen her som har prøvd Myrens sportssenter på Torshov? Er dere fornøyde med tilbudet der? Og prisen?

Oppdaget det tilfeldig i dag, og tenkte å stikke innom og se en dag, men greit å høre om andre har erfaringer også...

Klatreverket ruler!!

Den andre treninga der har jeg ikke prøvd, for hvem har vel tid til sånt når man kan klatre! :-D

Garderobene er fine og reine og åpningstidene er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest medlem
Klatreverket ruler!!

Den andre treninga der har jeg ikke prøvd, for hvem har vel tid til sånt når man kan klatre! :-D

Garderobene er fine og reine og åpningstidene er bra.

Super fornøyd med spinning timene på Myrens : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener der og trives veldig godt. Du slipper som regel å stå i kø for apparatene, og de har veldig bra åpningstider. Instruktørene er dyktige og motiverende. De har et godt utvalg timer, og prisen er vel veldig bra så vidt jeg har forstått (jeg trener der gjennom kickboxingklubben, så jeg har vel en litt annen pris enn vanlig medlemsskap, men med samme rettigheter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Jeg er kjempe fornøyd med tilbudet de har på Myrens =D

om man ønsker det får man god hjelp til å sette opp treningsprogram. flotte lokaler og bra saltimer :) De har også mange andre gode tilbud til de som er medlemmer. Du får ta en titt innom hjemmesiden eller stikke innom de! Anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...