Litt Lost Skrevet 12. januar 2007 #61 Skrevet 12. januar 2007 For da hadde folk syntes det hadde vært grusomt å latterligjøre en sånn person. Når vi VET hun er pen, er det liksom ikke så farlig. Teit? ja. Men sånn er det. ← På samme måte som det var greit å latterliggjøre fete mennesker i en film for noen år tilbake. Hva het den??? Tror det var hun i Sliding Doors som spilte, hun var smellfet og lagde noen komiske situasjoner ut av det. Mon tro hvorfor de ikke brukte en feit person fra IRL til å spille den rollen?
Gjest Tweek Skrevet 12. januar 2007 #62 Skrevet 12. januar 2007 Jeg syntes den var gøy jeg! Snart er episode 12 ferdig så da skal jeg se den :-D
Shoegal Skrevet 12. januar 2007 #63 Skrevet 12. januar 2007 Jeg syntes den var gøy jeg! Snart er episode 12 ferdig så da skal jeg se den :-D ← Har tolveren kommet altså? Da blir den nok sett i løpet av helga
Gjest Tweek Skrevet 12. januar 2007 #64 Skrevet 12. januar 2007 Har tolveren kommet altså? Da blir den nok sett i løpet av helga ← Jepp Håper den blir ferdig i kveld (vi har så tregt internett)
Donpedro Skrevet 13. januar 2007 #65 Skrevet 13. januar 2007 Mon tro hvorfor de ikke brukte en feit person fra IRL til å spille den rollen? ← Antakelig fordi hun også skulle spille tynn, og det er lettere å kle ut en tynn til tykk enn motsatt.
mysan Skrevet 13. januar 2007 #66 Skrevet 13. januar 2007 På samme måte som det var greit å latterliggjøre fete mennesker i en film for noen år tilbake. Hva het den??? Tror det var hun i Sliding Doors som spilte, hun var smellfet og lagde noen komiske situasjoner ut av det. Mon tro hvorfor de ikke brukte en feit person fra IRL til å spille den rollen? ← Antakelig fordi hun også skulle spille tynn, og det er lettere å kle ut en tynn til tykk enn motsatt. ← Der tok du ordene ut av munnen på meg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå