Gå til innhold

Ugly Betty

Fremhevede innlegg

Skrevet
For da hadde folk syntes det hadde vært grusomt å latterligjøre en sånn person. Når vi VET hun er pen, er det liksom ikke så farlig. Teit? ja. Men sånn er det.

På samme måte som det var greit å latterliggjøre fete mennesker i en film for noen år tilbake. Hva het den??? Tror det var hun i Sliding Doors som spilte, hun var smellfet og lagde noen komiske situasjoner ut av det. Mon tro hvorfor de ikke brukte en feit person fra IRL til å spille den rollen? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes den var gøy jeg!

Snart er episode 12 ferdig så da skal jeg se den :-D

Skrevet
Jeg syntes den var gøy jeg!

Snart er episode 12 ferdig så da skal jeg se den :-D

Har tolveren kommet altså? Da blir den nok sett i løpet av helga :)

Skrevet
Har tolveren kommet altså? Da blir den nok sett i løpet av helga  :)

Jepp :)

Håper den blir ferdig i kveld (vi har så tregt internett)

Skrevet
Mon tro hvorfor de ikke brukte en feit person fra IRL til å spille den rollen?  :sjenert:

Antakelig fordi hun også skulle spille tynn, og det er lettere å kle ut en tynn til tykk enn motsatt.

Skrevet
På samme måte som det var greit å latterliggjøre fete mennesker i en film for noen år tilbake. Hva het den??? Tror det var hun i Sliding Doors som spilte, hun var smellfet og lagde noen komiske situasjoner ut av det. Mon tro hvorfor de ikke brukte en feit person fra IRL til å spille den rollen?  :sjenert:

Antakelig fordi hun også skulle spille tynn, og det er lettere å kle ut en tynn til tykk enn motsatt.

Der tok du ordene ut av munnen på meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...