Gjest synseren Skrevet 3. januar 2007 #21 Skrevet 3. januar 2007 Jeg likte også serien. Gleder meg til neste tirsdag!
Litt Lost Skrevet 3. januar 2007 #22 Skrevet 3. januar 2007 Den tok seg opp etter hvert. Klisjeer jepp! Ventet at hun skulle være dødlekker da hun måtte bli tatt bilde av fordi hun andre ikke dukket opp. Så der overrasket de meg, fordi hun fortsatt var Ugly Betty, de unngikk den klisjeen - for denne gang. Men den var uten særlig god humor. Den klarte ikke sjarmere meg, ikke fikk jeg medfølelse eller noe annet klisj. Ikke var den spennende. Ikke var den actionfylt. Likte jeg den? Vet ikke, men jeg vet jeg har lyst å se neste episode... Forstå det den som kan.
La Luna Skrevet 3. januar 2007 #24 Skrevet 3. januar 2007 (Men slutter en av episodene med "stygg jente tar av seg brillene, får linser og tar av reguleringen og hey, presto! Hvem visste det, stygg jente var pen" scenario får jeg lyst til å kaste ting på tv'en...) ← Jeg kan hviske noe så de som ikke vil ikke trenger å høre Var sånn det blei til slutt på den columbianske originalen i hvert fall
Cherie Skrevet 4. januar 2007 #25 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jeg likte også serien. Gleder meg til neste tirsdag! ← Det var da viterligen onsdag i går... Serien.. Føler som mange her at dette har jeg sett før. She's alt that nevnes, men vi har jo varianter av den overalt. Bare ta mange jenters favorittfilm: Dirty Dancing. Den stygge andungen blir toppdanser. Det er vel enda en sånn dansefilm som heller enda mer i Ugly Betty retningen Strictly ballroom. Det hadde man den virkelig klomsete jenta, mindre pen og med briller. Eneste grunnen til at jeg evt kommer til å se denne serien er at jeg alt sitter foran tv'n og har på tvn etter å ha sett Gilmore Girls.... ~Cherie Endret 4. januar 2007 av Cherie
Mischa Skrevet 4. januar 2007 #27 Skrevet 4. januar 2007 Jubelen stod ikke taket for å si det sånn etter å ha sett første episode.. men jeg vet av erfaring at noen serier bare blir bedre og bedre etterhvert (Sex og singelliv eks. de første episodene var bare så-som-så, men det ble bare en fantastisk serie etter hvert som tiden gikk:) Så jeg kommer nok til å følge med på den.. synes den var bedre enn Gilmore Girls i allefall (*gjesp*) Dessuten så typen ut til å synes den var okej, så hvis jeg får han til og følge med også så er det en bonus
Malou Skrevet 4. januar 2007 #28 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har sett de 4 første episodene, men syntes det ble litt kjedelig så jeg droppet å laste ned flere episoder.
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2007 #29 Skrevet 4. januar 2007 Jeg skal se noen episoder til i hvert fall, før jeg bestemmer meg om det blir fast eller ikke.
Gjest Ballerina Skrevet 4. januar 2007 #30 Skrevet 4. januar 2007 Jeg skal se noen episoder til i hvert fall, før jeg bestemmer meg om det blir fast eller ikke. ← Me too!
Arkana Skrevet 4. januar 2007 #31 Skrevet 4. januar 2007 men jeg vet av erfaring at noen serier bare blir bedre og bedre etterhvert (Sex og singelliv eks. de første episodene var bare så-som-så, men det ble bare en fantastisk serie etter hvert som tiden gikk:) ← Nå ja... Smaken er som baken. Sex og Singelliv er etter min mening noe av det dummeste og mest tåpelige som noen gang har vært sendt på TV.
Helen Skrevet 4. januar 2007 #32 Skrevet 4. januar 2007 Jeg skal se noen episoder til i hvert fall, før jeg bestemmer meg om det blir fast eller ikke. ←
Mirepoix Skrevet 4. januar 2007 #33 Skrevet 4. januar 2007 Jeg likte den, men så liker jeg sånne typer filmer også da:P
Nicky B Skrevet 4. januar 2007 #34 Skrevet 4. januar 2007 Jeg kan hviske noe så de som ikke vil ikke trenger å høre Var sånn det blei til slutt på den columbianske originalen i hvert fall ← Grr! Da har sikkert den amerikanske versjonen det også! Gud forby at de skulle være litt originale for en gangs skyld. Må nok kjøpe padding til tv'n.... (for å skru av er ikke noe valg.... )
Shoegal Skrevet 4. januar 2007 #35 Skrevet 4. januar 2007 Er langt fra overbevist enda, men synes serien tar seg noe opp i løpet av tredje episode. (Lenger enn det har jeg ikke sett foreløpig)
Gjest Shayla Skrevet 5. januar 2007 #36 Skrevet 5. januar 2007 kommer første episode i reprise ? ← Går i reprise Lørdag kl 17.10
Smarties Skrevet 5. januar 2007 #37 Skrevet 5. januar 2007 Forbauset over at ikke fler har sagt seg enige i denne; Minnet veldig på The Devil wears Prada... Det eneste jeg egentlig lurer på er: "hva kom først? Serien eller filmen??"
Malou Skrevet 5. januar 2007 #38 Skrevet 5. januar 2007 Den colombianske originalversjonen av serien kom først, i 1999. Yo soy Betty, la fea
GoldenGlow Skrevet 5. januar 2007 #39 Skrevet 5. januar 2007 Elsket serien jeg Men jeg også elsker sånt... hehe Den skal bli fast!
Lillie Skrevet 5. januar 2007 #40 Skrevet 5. januar 2007 Koselig serie, kommer nok til å følge med videre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå