Betsy Skrevet 5. januar 2007 #41 Skrevet 5. januar 2007 Synes serien var litt småsøt, jeg! Minner meg veldig om hvordan jeg følte meg som yngre - man føler seg nemlig ikke yndig og søt med stålreggis og briller (til informasjon for de som unnslapp - heldiggriser!)! Må også tilføye at den mannlige hovedrollen falt i smak hos meg - synes han var nusselig, nemlig!
Cuba Skrevet 6. januar 2007 #42 Skrevet 6. januar 2007 Må også tilføye at den mannlige hovedrollen falt i smak hos meg - synes han var nusselig, nemlig! ← Da er vi to Blir litt småirritert over at de kaller henne stygg jeg da men. Ser jo at det er en pen jente, bak ølbunnene og reggisen! Og tenk på alle de som sitter å ser på det og VET at hun ser bedre ut enn de...? Og HUN er stygg liksom.. Ingen mennesker er stygge! En helt grei serie, kommer nok til å følge med litt framover tenker jeg. Følte også jeg hadde sett det før, men det var et par steder de kom seg unna klisjeer jeg satt å venta på. Det var bra =)
lillesky Skrevet 6. januar 2007 #43 Skrevet 6. januar 2007 Jeg synes "Ugly Betty" var morsom, så jeg kommer til å se på neste episode.
Cuba Skrevet 6. januar 2007 #44 Skrevet 6. januar 2007 Måtte bare legg ut disse linkene! http://www.collectinghollywood.com/AFerrera1.jpg http://www.collegebound.net/go-girl/celeb/images/america.gif Og dette da: http://ragingwind.net/lweb/photos/tim.jpg
Timia Skrevet 7. januar 2007 #45 Skrevet 7. januar 2007 Jeg liker faktisk ugly Betty. Har sett alle episodene i dag som er sendt i USA (11 stk) og jeg synst det er en god stemning i serien. Serien var litt treg de første episodene, men når jeg kom inn i karakterene så ble det mye bedre. Jeg liker egentlig best å se mange episoder på en gang. Er ikke så sikker på om jeg hadde fulgt med på serien viss jeg måtte forholde meg til tv-tidene.
Shoegal Skrevet 8. januar 2007 #46 Skrevet 8. januar 2007 Jeg liker faktisk ugly Betty. Har sett alle episodene i dag som er sendt i USA (11 stk) og jeg synst det er en god stemning i serien. Serien var litt treg de første episodene, men når jeg kom inn i karakterene så ble det mye bedre. Jeg liker egentlig best å se mange episoder på en gang. Er ikke så sikker på om jeg hadde fulgt med på serien viss jeg måtte forholde meg til tv-tidene. ← Enig Og hovedpersonen er bare herlig
Karamba Skrevet 11. januar 2007 #47 Skrevet 11. januar 2007 Fikk ikke med meg gårsdagens episode. Hva skjedde? Gikk jeg glipp av noe?
Gjest Virvel Skrevet 11. januar 2007 #48 Skrevet 11. januar 2007 Synes serien var litt småsøt, jeg! Minner meg veldig om hvordan jeg følte meg som yngre - man føler seg nemlig ikke yndig og søt med stålreggis og briller (til informasjon for de som unnslapp - heldiggriser!)! ← Jepp! (Men Betty er mye penere enn jeg var da jeg så sånn ut. )
Karamba Skrevet 11. januar 2007 #49 Skrevet 11. januar 2007 Har akkurat sett episode 2. Serien blir bare bedre og bedre...
Sniff Skrevet 11. januar 2007 #50 Skrevet 11. januar 2007 det er bare å glede seg sier jeg! Henry (med fra episode 5!)
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. januar 2007 #51 Skrevet 12. januar 2007 Så på første episoden og vel, det er en time av livet mitt jeg aldri får tilbake... Sett det før, bare venter på at noen skal gi henne linser, fjerne reggisen, klippe håret og nappe øyenbryna, så VIPS! er hun den peneste jenta på hele huset! Who knew, liksom! Sorry, men dette ble for teit.
Donpedro Skrevet 12. januar 2007 #52 Skrevet 12. januar 2007 Så på første episoden og vel, det er en time av livet mitt jeg aldri får tilbake... Sett det før, bare venter på at noen skal gi henne linser, fjerne reggisen, klippe håret og nappe øyenbryna, så VIPS! er hun den peneste jenta på hele huset! Who knew, liksom! Sorry, men dette ble for teit. ← Ditto. Like dårlig kavlitet som jeg hadde forventet i grunnen. ..og: skal de lage en serie om en styg jente; hvorfor ikke ha en STYGG skuespiller?
Sniff Skrevet 12. januar 2007 #53 Skrevet 12. januar 2007 Ditto. Like dårlig kavlitet som jeg hadde forventet i grunnen. ..og: skal de lage en serie om en styg jente; hvorfor ikke ha en STYGG skuespiller? ← Hvis man hadde hatt en stygg jente i hovedrollen hadde folk reagert på det også, synes denne serien er et frisk pust jeg:icon_smile: . Selv om de kunne droppet mye av "the devil wears prada" greiene sine. Blir litt mye etterligning innimellom. Bortsett fra det:
Donpedro Skrevet 12. januar 2007 #54 Skrevet 12. januar 2007 Hvis man hadde hatt en stygg jente i hovedrollen hadde folk reagert på det også, ← Hvorfor det? Hun skal jo være stygg.
Sniff Skrevet 12. januar 2007 #55 Skrevet 12. januar 2007 Hvorfor det? Hun skal jo være stygg. ← For da hadde folk syntes det hadde vært grusomt å latterligjøre en sånn person. Når vi VET hun er pen, er det liksom ikke så farlig. Teit? ja. Men sånn er det.
~white lady~ Skrevet 12. januar 2007 #56 Skrevet 12. januar 2007 Jeg har sett de 11 episodene som er kommet ut, og synes serien er underholdende nok, den! Den tar seg opp etterhvert, selv om den minner veeeldig om "The devil wears prada"... Det er som er bra i denne serien er at de som blir fremstilt som "bad guys" egentlig ikke er så ille likevel- man får servert en historie, og utfra det så kan man på en måte forstå handlingene til personen. Jeg venter - om ikke akkurat i spenning - på neste episode
Donpedro Skrevet 12. januar 2007 #57 Skrevet 12. januar 2007 (endret) For da hadde folk syntes det hadde vært grusomt å latterligjøre en sånn person. Når vi VET hun er pen, er det liksom ikke så farlig. Teit? ja. Men sånn er det. ← Nei, sånn ER det ikke, i all den grad bla jeg eg en del andre mener det motsatte.... Mao bør man ikke bruke tykke folk i filmer, men heller stuffe tynne skuespillere, dumme og deilige karakterer bør egentlig være stygge osv. Forøvrig er det da plenty av eksempler på filmer og serier som vitterlig har rimelig stygge personer med som skuespillere, og som definitivt også spiller en stygg karakter. hallo... Endret 12. januar 2007 av Donpedro
Gjest *Fiona* Skrevet 12. januar 2007 #58 Skrevet 12. januar 2007 (endret) De HAR jo forsåvidt brukt en jente som ikke ser så bra ut, da. Hun er ikke smellvakker. De fleste som er smellvakre, med noen få unntak, oppfattes som smellvakre fordi de er gjort "glossy", det vil si med langt, flott, feiende hår (laget av frisøren) rene trekk og feilfri hud (laget av sminkøren) og hvite tenner (laget av tannlegen). Plukk av Eva Longoria sminken, og ta daa! En av klassens grå mus? De virkelige skjønnhetene, de som er virkelig virkelig vakre IRL og ikke bare på retusjerte bilder og filmer (Nicole Kidman, Angelina Jolie etc), blir ikke stygge på et blunk så fort de får på seg briller og regulering... men hvem som helst mister litt av piffen, seff Hun er en alminnelig jente som blir mindre pen med noen rekvisitter, og som blir helt ok når hun blir stylet. Som de fleste av oss Endret 12. januar 2007 av *Fiona*
linky Skrevet 12. januar 2007 #59 Skrevet 12. januar 2007 Jeg synes det var kjekt, så skal følge med.
Litt Lost Skrevet 12. januar 2007 #60 Skrevet 12. januar 2007 De HAR jo forsåvidt brukt en jente som ikke ser så bra ut, da. Hun er ikke smellvakker. De fleste som er smellvakre, med noen få unntak, oppfattes som smellvakre fordi de er gjort "glossy", det vil si med langt, flott, feiende hår (laget av frisøren) rene trekk og feilfri hud (laget av sminkøren) og hvite tenner (laget av tannlegen). Plukk av Eva Longoria sminken, og ta daa! En av klassens grå mus? De virkelige skjønnhetene, de som er virkelig virkelig vakre IRL og ikke bare på retusjerte bilder og filmer (Nicole Kidman, Angelina Jolie etc), blir ikke stygge på et blunk så fort de får på seg briller og regulering... men hvem som helst mister litt av piffen, seff Hun er en alminnelig jente som blir mindre pen med noen rekvisitter, og som blir helt ok når hun blir stylet. Som de fleste av oss ← Jeg har ikke problemer med å se at Betty er pen IRL. Med munnen lukket er hun veldig pen. Blå tannregulering kan gjøre enhver stygg, også Kidman og Jolie. Litt rufsete hår, en skjev smilegrimase og blå tannregulering - ikke noen bra kombinasjon for anyone.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå